Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
LittleBit
LittleBit
Ha HL-vrinden,
Met het LA2008 proggie van de belastingdienst tracht ik Loonbelastingaangifte te doen.
Dat ging vorige maand goed. Maar nu krijg ik error 20024.
De helpinfo zegt "Controleer of uw programma verbindingen mag maken met de belastingdienstserver".
En dat kan idd het probleem weleens zijn want we hebben recent onze firewall "verbeterd".
Maar nergens vindt ik de communicatie details (welke ethernet-poorten dit programma gebruikt
en met welke server -IP/URL-adressen- er eigenlijk gecommuniceerd moet worden.
Dus heb ik even de firewall maar even uitgezet en warempel.... alles loopt nu vlot.
Maar dat kan de lange termijn oplossing dus niet zijn.
Op de belastingdienst website staat een handleiding maar die bevat dus niet de gewenste details.
Weet iemand hier de communicatie details ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17341-loonbelasting-aangifte/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
0 antwoorden op deze vraag