• 0

Startups vinden de juiste mensen niet

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat een onzin verhaal:P

 

Startups willen helemaal geen dure salarisslaven. Als je ze al kan betalen, WIL je ze helemaal niet betalen.

 

Wat ik zie, is dat ex dotcom ondernemers, na eerder mislukte avonturen, opnieuw voor zichzelf beginnen, maar dan op een andere manier. Lekker cobol krassen op een zolderkamertje. Ze zoeken hun oude vrienden weer op die vreselijk zitten te balen bij een "echte" werkgever er die graag deel uitmaken van een avontuur dat getekend wordt door doorhalen, verkopen, pizza's en rustieke armoede.

 

Links en rechts merk ik juist dat start-ups top ontwikkelaars en verkopers kunnen aantrekken zonder enige belofte over vastigheid of goed salaris. Ik geloof alleen niet dat Korn Ferry in die wereld thuis is (kunnen ze geen geld aan verdienen.

 

Stiere schijt dus.

Daaag Korn Ferry

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Helemaal mee eens Nils. Er moet wel gezegd worden dat doorhalen en pizza's bij ons wel wat minder is geworden. We hebben ons toch terdege gerealiseerd dat dit niet altijd ten goede komt aan de productiviteit.

 

Links en rechts merk ik juist dat start-ups top ontwikkelaars en verkopers kunnen aantrekken zonder enige belofte over vastigheid of goed salaris

 

Niet alleen dat, we kunnen zelfs andere mensen (net-afgestudeerden bijv.) enthusiast maken voor dit al!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 275 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.