• 0

Rapport verzenden

 

Hallo,

 

 

Fora goed doorgelezen, maar kon het antwoord op mijn vraag nergens vinden!

 

Wil straks mijn klanten een rapport kunnen sturen (adobe/pdf) met daarin een mooi overzicht van wat ik heb gevonden. Het is een beetje lastig uitleggen, maar ben een leek op dit gebied! Ik zal straks voor mijn klant dingen op gaan zoeken. Wanneer ik dit klaar heb, wil ik hen een professioneel en overzichtelijk rapport kunnen toezenden met de uitslag van mijn bevindingen. Is hier een speciale site voor waar ik voorbeelden kan vinden, andere mogelijkheden?

 

Graag reacties?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat zoek je precies? Inspiratie voor de opmaak? Jaarverslagen zijn (als je een zakelijke uitstraling zoekt) een inspiratiebron. Maar een grafisch-ontwerper kan het uiteraard ook voor je doen.

 

Software om de PDF te maken? Acrobat reader kun je als printer gebruiken. Je maakt je rapport dus in de software die je wilt en 'print' dan de PDF.

Link naar reactie
  • 0

 

 

Bedankt voor je reactie.

 

Wel, ik wil de klant gewoon een rapport op één A4-tje kunnen toezenden. Hierin staan dan enkele uitslagen van mijn bevindingen. Ben eigenlijk opzoek naar inspiratie. Deze kan ik dan aanpassen zoals ik hem zelf wil!!

 

Software om pdf te maken, weer wat geleerd ;) Zoals aangegeven, ben echt een leek op dat gebied. Dien dus software te downloaden om een pdf bestand te maken? hierin kan ik dan het rapport maken en naar de klant sturen welke het dan kan openen/printen via Adobe?

Link naar reactie
  • 0

Maak een mooie layout, of laat een ontwerper deze maken. Stel deze in als Word sjabloon en klaar? Word kan gewoon saven in PDF, de 2007 editie met gratis plugin van MS in elk geval.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 192 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.