Mijn eerste topic op dit forum gaat over iets waarop de website van de Belastingdienst mij te weinig weet te vertellen. :-\
Aangezien ik dicht bij de grens woon wil ik vanaf dit jaar mijn geluk ook in België gaan zoeken. De dienst (internetmarketing) leent zich ervoor maar ik vraag me af wat ik met de facturen moet doen. Moet ik BTW vermelden of mag ik die weglaten. En wat zijn vervolgens de consequenties voor mijn administratie?
Ben benieuwd wat voor verschillende antwoorden hierop komen.. ;)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
WelleKe
WelleKe
Mijn eerste topic op dit forum gaat over iets waarop de website van de Belastingdienst mij te weinig weet te vertellen. :-\
Aangezien ik dicht bij de grens woon wil ik vanaf dit jaar mijn geluk ook in België gaan zoeken. De dienst (internetmarketing) leent zich ervoor maar ik vraag me af wat ik met de facturen moet doen. Moet ik BTW vermelden of mag ik die weglaten. En wat zijn vervolgens de consequenties voor mijn administratie?
Ben benieuwd wat voor verschillende antwoorden hierop komen.. ;)
Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag