paalvast Geplaatst: 3 oktober 2008 paalvast 43 1 Geplaatst: 3 oktober 2008 Hallo,, Alles wat je verkoopt moet je opgeven, uiteraard..Maar als er via paypal betaald wordt is er toch nooit iemand die daar achter komt als je dat niet op zou geven? dat is dan toch oneerlijke handel of ligt dat aan mij? Prettig weekend Link naar reactie
0 retail Geplaatst: 3 oktober 2008 retail 1,4k 105 Geplaatst: 3 oktober 2008 De balastingdienst weet dat jij een paypal rekening heb, je zal dat immers op je site hebben staan. Link naar reactie
0 Joost Rietveld Geplaatst: 3 oktober 2008 Joost Rietveld Moderator 21,7k 60 2021 Geplaatst: 3 oktober 2008 zet ook even je website adres onder je post. Dan bellen wij de FIOD wel.... ;D Verwacht je nu echt fraude advies te krijgen hier? >:( DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
0 headquarters Geplaatst: 4 oktober 2008 headquarters 382 15 Geplaatst: 4 oktober 2008 Paypal is tegenwoordig een bank hè. Alle omzet die op die paypalrekening komt te staan is gewoon geld op een bankrekening en dus zeker niet "onzichtbaar" voor de belastingdienst lijkt me. Gewoon netjes opgeven ;) T-shirt bedrukken Link naar reactie
1 paalvast Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur paalvast 43 1 Geplaatst: 4 oktober 2008 Het is niet zo dat ik zelf een webwinkel wil beginnen met paypal o.i.d. Maar dat tegenwoordig elke webwinkel bijna paypal accepteert en ik me afvraag in hoeverre dat eerlijk is... ::) maar ik weet dan genoeg ;D Link naar reactie
paalvast
paalvast
Hallo,,
Alles wat je verkoopt moet je opgeven, uiteraard..Maar als er via paypal betaald wordt is er toch nooit iemand die daar achter komt als je dat niet op zou geven? dat is dan toch oneerlijke handel of ligt dat aan mij?
Prettig weekend
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag