• 0

Handel uit China/Azie, maar wat ?

Hallo Mensen,

 

Ik wil me in de toekomst gaan richten op handel uit China/Azie. Dit mag van alles zijn als het maar in grote massa's gaat. Nou is dat natuurlijk iets te vaag. Ik wil weten waar er kansen liggen ? Heeft iemand ideeën of links van bedrijven die de markt goed in beeld hebben en kunnen vertellen waar er mogelijkheden zijn ?

 

In antwoord.

 

Gr Ruben

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Ruben,

dit lijkt een beetje op:

 

ik wil iets nieuws: handel, dienstverlening, legaal, illegaal, goedkoop, duur, mooi, lelijk, maakt eigenlijk niet uit wat, als het maar geld oplevert. Waar kan ik het lijstje met nieuwe business vinden dat hier aan voldoet.....

 

Kortom, op jouw vraag valt geen zinnig antwoord te geven. Zoek bij jezelf uit wat voor soort diensten/producten dicht bij je liggen en ga daar gericht mee aan de slsg.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0
Ik begrijp je. Ik hoop eigenlijk op wat ondernemers die in zo'n zelfde situatie hebben gezeten en nu iets gevonden hebben.

 

En je denkt dat die jou gaan tippen zodat ze er zelf een concurrent bij krijgen ?

 

Handel zoals jij wil gaan drijven behaalt een deel van zijn bestaansrecht uit het geheimhouden van je bronnen/leveranciers.

Link naar reactie
  • 0

weer zo'n mooie anekdote ;D Wat is er mis mee om te stellen dat je in de toekomst wil gaan richten op handel uit China/Azie ? Tjah en dat je dan nog niet precies weet hoe en wat is niet gek, dat moet ik nou juist gaan uitvinden. Daarom vind ik alleen al interessant als er misshcien ondernemers zijn die ook met die insteek zijn begonnen.

 

Trouwen kan altijd nog ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 205 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.