• 0

Geen plan maar een idee.

Nu we binnenkort gaan emigreren hebben we een boel verhuisdozen moeten aanschaffen.

 

 

Tsja ik was ondernemer en dacht......

Die dozen kan je natuurlijk ook gratis verschaffen aan partikulieren en toch inkomsten uithalen of niet.....

 

Er zijn vele mensen in NL die verhuizen en die verhuisdozen zijn toch best prijzig maar ook bijzonder handig ( dit uit eigen ervaring)

 

Onze verhuisdozen bevatten alleen reclame van het verhuisbedrijf.

Wanneer anderen nu zouden willen promoten, dat kan prima op verhuisdozen, toch.....

 

Het duurt jaren voordat deze dozen vergaan en degene die ze gebruiken moeten er vaak jaren lang op zolder er tegenaan kijken. Althans dat doen wij regelmatig.

 

Het idee is voor nop want wij hebben andere zaken te doen.

 

Maar toch gaarne commentaar.

 

 

Groeten,

 

Gerald Kroeger

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik las laatst eens een opmerking van een of andere insider dat we rond de 2500 reclame-impulsen per dag te verwerken krijgen. Volgens mij is de verzadiging van de commercialknobbel in onze hersenen al aardig in zicht. Niet op de al te lange termijn in investeren dus.

 

Maar wat het idee, betreft: Uniek en best goed. Nu nog open verhuiswagens, zodat op de weg iedereen die dozen ook ziet, anders is de doelgroep twee volwassenen en 2,5 kind per uitleen. ;)

 

Alternatief: Statiegeld op je verhuisdozen, maar die bestaat al.

 

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 257 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.