Ik ben net begonnen met een boekhoudprogramma om mijn administratie erin te zetten. Ik ben in juli 2008 begonnen met een eenmanszaak. Moet ik nu vanaf januari 2008 ook alle bij en afschrijvingen van mijn priverekeningen erin vermelden, of pas op het moment dat ik mij ingeschreven heb bij de kvk (juli2008).
Uiteraard ga ik binnenkort met een boekhouder om de tafel dus dat advies heb ik niet nodig. Graag wil ik dit op dit moment nog even weten.
Alvast bedankt
Arjan
“Als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit te werken “
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
A.vt.K
A.vt.K
Goedenavond,
Ik ben net begonnen met een boekhoudprogramma om mijn administratie erin te zetten. Ik ben in juli 2008 begonnen met een eenmanszaak. Moet ik nu vanaf januari 2008 ook alle bij en afschrijvingen van mijn priverekeningen erin vermelden, of pas op het moment dat ik mij ingeschreven heb bij de kvk (juli2008).
Uiteraard ga ik binnenkort met een boekhouder om de tafel dus dat advies heb ik niet nodig. Graag wil ik dit op dit moment nog even weten.
Alvast bedankt
Arjan
“Als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit te werken “
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17443-net-gestart-eenmanszaak-vanaf-wanneer-prive-administratie-in-kaart-brengen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag