Ga naar inhoud
  • 0

Op zoek naar Software bedrijven die zich op het buitenland richten

Voor een klant van ons ben ik op zoek naar Nederlandse software bedrijven die zich met hun software richten op het buitenland. Waar kan ik die vinden, bestaat er een overzicht van deze bedrijven?

Bijvoorbaat dank voor jullie tips.

Met vriendelijke maandag groet,

Rick

NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

• 0

Voor een klant van ons ben ik op zoek naar Nederlandse software bedrijven die zich met hun software richten op het buitenland. Waar kan ik die vinden, bestaat er een overzicht van deze bedrijven?

Rick, wat wil jouw klant met die bedrijven? Ik maak software, al 30 jaar, en ik richt me voornamelijk op het buitenland. Is jouw klant iemand die adviesopdrachten zoekt? Of zoeken ze software ontwikkelaars?

Link naar reactie
  • 0

Deze klant is bezig een digitale catalogus op te zetten waarin Nederlandse softwarebedrijven, die zich met hun software richten op het buitenland, zich vrij uitvoerig kunnen presenteren. De klant probeert verder in het buitenland de nodige matches te vinden.

Het gaat hier dus puur om bedrijven die zich middels deze digitale catalogus willen presenteren. Uiteraard is het mogelijk om een database van de software bedrijven in Nederland aan te schaffen en vervolgens te gaan bellen maar ik vroeg mij af of de doelgroep niet sneller gevonden/bereikt kan worden.

Tips?

Link naar reactie
  • 0

Wellicht kan je een website opzetten waar de bedrijven zich aan kunnen melden. Gratis promotie laten veel bedrijven over het algemeen niet na. Wat moeilijker is: Hoe wil je een bepaald niveau bereiken qua kwaliteit van gegevens?

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Mmm, ten eerste heeft een systeem sowieso een niveau van gegevenskwaliteit. En om een ander niveau te bereiken is het zaak eerst te weten wat de kwaliteit is. Dat kan ingevuld worden door die kwaliteit meetbaar te maken. Dan ontstaan er indicaties. Die indicaties zijn geklassificeerd. Die klasse wijst naar een kwaliteitstype.

En, dat was de vraag toch helemaal niet?

Boterham dubbel vouwen? Ik kan het niet.

Link naar reactie
  • 0

Hmmm, voordat deze discussie richting kwaliteit en andere eisen gaat wil ik de richting terugbrengen naar de vraag: waar vindt ik deze doelgroep?

Welke Nederlandse bedrijven richten zich met hun software op het buitenland, zijn daar overzichten van?

Greetings,

Rick

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.