Ninowal Geplaatst: 6 oktober 2008 Ninowal 2 0 Geplaatst: 6 oktober 2008 Hallo, ik zit met een project van school en nu zit ik al 2/3 dagen op internet rond te zoeken over het samengaan van twee BV's. omdat ik nog niet veel gevonden heb wilde ik op dit forum de vraag stellen: kan iemand mij een overzicht van de mogelijkheden waarop twee BV’s samen kunnen gaan geven? ik hoop op goede reacties! alvast bedank, Nino van de Wal. Link naar reactie
0 Karel Stromph Geplaatst: 6 oktober 2008 Karel Stromph 902 15 Geplaatst: 6 oktober 2008 Nino, Google eens naar fusies. Voor zover ik weet mogen 2 gelijkwaardige rechtspersonen fuseren, beiden houden dan op te bestaan en er komt een nieuwe. Raadpleeg een notaris of een accountant. Succes, Karel Link naar reactie
0 Ewout Wolff Geplaatst: 6 oktober 2008 Ewout Wolff 3,2k 157 Geplaatst: 6 oktober 2008 Beste Nino, zoals in de regels van dit forum staat : wij beantwoorden hier graag vragen van ondernemers. Daar vallen geen vragen voor school of studie onder. Ik sluit deze draad. Online marketing manager Onedaycompany http://twitter.com/ewoutwolff Link naar reactie
Ninowal
Ninowal
Hallo,
ik zit met een project van school en nu zit ik al 2/3 dagen op internet rond te zoeken over het samengaan van twee BV's.
omdat ik nog niet veel gevonden heb wilde ik op dit forum de vraag stellen:
kan iemand mij een overzicht van de mogelijkheden waarop twee BV’s samen kunnen gaan geven?
ik hoop op goede reacties!
alvast bedank, Nino van de Wal.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag