Als beginnend Bordspel ontwikkelaar en producent hebben wij twee bordspellen gereed voor productie. Uiteraard willen wij deze zo snel mogelijk in de markt zetten.
Wij hebben onze ideëen over de strategie waarop wij dat willen doen. Onderstaand is onzse missie en visie beschreven. Het gaat over hoe wij het eerste doel uit onze visie kunnen bereiken. (Wij willen dat op 1 januari 2009 in ten minste 120 Nederlandse speelgoedzaken (10% van het totaal aantal speelgoedzaken) spellen van Dirty Rat Games verkrijgbaar zijn. )
Om twee redenen wil ik graag uw mening ook horen.
Reden 1: het is altijd goed om een ander ideëen te laten geven, wellicht heeft u een briljant idee of een fantastische manier van werken ontwikkeld bij hetzelfde soort probleem.
Reden 2: Ik doe mee aan de business challenge van Zibb (zie verderop op deze site). De eerste challenge is het gebruiken van het brain van je netwerk, dat wil ik ook door middel van de forum doen.
De missie van Dirty Rat Games is het bijdragen aan sociale ontwikkeling en vriendschappen door het ontwikkelen op de consumentenmarkt brengen van kwalitatief goed en betaalbare bordspellen.
Daarnaast willen wij bijdragen aan marketingdoelen van andere bedrijven door het ontwikkelen van op maat samengestelde bord- of kaartspellen.
Onze Visie
Wij willen dat op 1 januari 2009 in ten minste 120 Nederlandse speelgoedzaken (10% van het totaal aantal speelgoedzaken) spellen van Dirty Rat Games verkrijgbaar zijn.
Wij willen dat in het jaar 2009 van het bordspel “over de kop” tenminste 1000 exemplaren worden verkocht.
Wij willen dat in het jaar 2009 van het kaartspel “Dirty Rat, the game” tenminste 2000 exemplaren worden verkocht
Wij willen in oktober 2009 aanwezig zijn op de spellenbeurs in Essen met tenminste 3 gepubliceerde boardgames.
Wij willen in 2009 tenminste één B2B spel ontwikkeld en uitgebracht hebben.
Ralf van Kempen
Ralf van Kempen
Beste medeondernemers,
Als beginnend Bordspel ontwikkelaar en producent hebben wij twee bordspellen gereed voor productie. Uiteraard willen wij deze zo snel mogelijk in de markt zetten.
Wij hebben onze ideëen over de strategie waarop wij dat willen doen. Onderstaand is onzse missie en visie beschreven. Het gaat over hoe wij het eerste doel uit onze visie kunnen bereiken. (Wij willen dat op 1 januari 2009 in ten minste 120 Nederlandse speelgoedzaken (10% van het totaal aantal speelgoedzaken) spellen van Dirty Rat Games verkrijgbaar zijn. )
Om twee redenen wil ik graag uw mening ook horen.
Reden 1: het is altijd goed om een ander ideëen te laten geven, wellicht heeft u een briljant idee of een fantastische manier van werken ontwikkeld bij hetzelfde soort probleem.
Reden 2: Ik doe mee aan de business challenge van Zibb (zie verderop op deze site). De eerste challenge is het gebruiken van het brain van je netwerk, dat wil ik ook door middel van de forum doen.
Overigens, als u mij wilt helpen, ga dan naar http://www.zibb.nl/businesschallenge/2192-fun-prijzen-met-de.html?show=signUp vul uw gegevens en mijn naam in als degene die u heeft geattendeerd op de website.
Ik wil iedereen bedanken voor de reacties
Met vriendelijke groet,
Ralf van Kempen
directeur van Kempen medical services
commercieel directeur Dirty Rat Games
Onze Missie:
De missie van Dirty Rat Games is het bijdragen aan sociale ontwikkeling en vriendschappen door het ontwikkelen op de consumentenmarkt brengen van kwalitatief goed en betaalbare bordspellen.
Daarnaast willen wij bijdragen aan marketingdoelen van andere bedrijven door het ontwikkelen van op maat samengestelde bord- of kaartspellen.
Onze Visie
Wij willen dat op 1 januari 2009 in ten minste 120 Nederlandse speelgoedzaken (10% van het totaal aantal speelgoedzaken) spellen van Dirty Rat Games verkrijgbaar zijn.
Wij willen dat in het jaar 2009 van het bordspel “over de kop” tenminste 1000 exemplaren worden verkocht.
Wij willen dat in het jaar 2009 van het kaartspel “Dirty Rat, the game” tenminste 2000 exemplaren worden verkocht
Wij willen in oktober 2009 aanwezig zijn op de spellenbeurs in Essen met tenminste 3 gepubliceerde boardgames.
Wij willen in 2009 tenminste één B2B spel ontwikkeld en uitgebracht hebben.
kijk ook eens op:
www.dirtyratgames.nl
www.reanimeren.eu
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag