• 0

Zal het product een succes zijn of juist niet?

Ik ben al een tijdje bezig met een webwinkel, alles is bijna geregeld, de site, de voorraden, betalingsmethoden etc. Ik begin van plan verschillende posters te gaan kopen, de maten 40x50, 56x71 en 50x100. En erbij een paar kalenders, maar dit stelt niet veel voor.

 

Nu is mijn vraag of jullie denken of posters een goed product is om een webwinkel voor te beginnen. Wel heb ik unieke posters, die niet veel andere site's hebben, en heb ik een ruim assortiment en ook veel verschillende maten ( kan mee maten krijgen dan die ik nu heb neergezet). Denk jij dat er naar posters veel vraag naar is of denk je dat het zinloos is om het te proberen? Graag jullie mening

Posters kopen bij Posters-kopen.nl, Aanbod van ruim 5.000 verschillende posters en schilderijen voor uw kantoor, bedrijf of huis.
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Dan moet je vertellen wat voor posters je aanbied. Uniek is namelijk niet altijd goed, misschien is de reden dat het nog uniek is wel omdat de markt ervoor niet levensvatbaar is. Als jij zegt van wel geef je antwoord op je eigen vraag en moet je zo snel mogelijk geld gaan verdienen.

 

Als je feedback wilt hebben over je product moet je er wat meer over vertellen. Je kan namelijk vrij veel dingen op een poster drukken (en laten drukken).

 

 

Link naar reactie
  • 0

Posters zoals, bloemen, dieren, Disney, indianen, Amerikaanse style, Egyptische style, kunst, landschap/natuur, posters met humor.. en nog wat andere die niet echt onder een bepaalde categorie vallen.

Posters kopen bij Posters-kopen.nl, Aanbod van ruim 5.000 verschillende posters en schilderijen voor uw kantoor, bedrijf of huis.
Link naar reactie
  • 0

Op wat voor manier is jouw winkel onderscheidend ten opzichte van andere winkels. Posters kan je overal kopen, on en offline, waarom zouden mensen bij jou een poster willen kopen?

 

Ik kan mij ook niet voorstellen dat de vraag naar posters en gemiddelde verkoopprijs ervan zo groot is dat je er echt serieus geld mee kan verdienen. Je zal mijns inziens toch echt iets bijzonders moeten bieden.

Clickthrough online marketing: online analytics, zoekmachine marketing en e-mail marketing

www.clickthrough.nl

Link naar reactie
  • 0

Altijd leuk om iets te beginnen, dat heet nu ondernemerszin.

Even naar google en daar tref ik ontzettend veel sites aan die posters via het web aanbieden. Dit betekent natuurlijk al direct dat je je daarin niet kunt onderscheiden. Maar dat geldt ook voor ontzettend veel andere bedrijven die "iets" via internet aanbieden. Het onderscheid zal dus moeten komen uit het product, de prijs, de snelheid van levering, de snelheid waarmee je klant zijn keuze kan vinden enz..

 

Ofwel ik kan jou niet vertellen of het zinvol is, het antwoord kun je alleen zelf geven. Ik zou het gewoon proberen en vooral gaan zoeken naar het onderscheid ten opzichte van de rest van de aanbieders.

 

Veel succes.

Link naar reactie
  • 0

Als ik het hier in Italie zou kunnen kopen met lijst en ik zou ook nog de lijst en poster online kunnen bekijken (match) en de prijs is goed, het wordt bezorgd aan de deur, dan koop ik er zo een paar. Maar zoals gezegd en zijn veel van dergelijke sites en hoe ben jij anders/ goedkoper.

Suc6!

www.scuola-tricolore.it

Link naar reactie
  • 0

Ik ben sowieso van plan als eerst in Nederland te beginnen, omdat dit gemakkelijker is. En wil pas naar Internationaal.. als het echt een succes is. Aan de prijs zal het niet liggen, ik heb vele poster sites bekijken, eigenlijk alle populaire en grote, en zie dat mijne de goedkoopste prijs zal hebben aangezien ik de posters voor inkoop prijs zelf kan kopen dus. Het wordt wel bezorgd, snelle service denk TNT te gebruiken.. En ik doe niet aan lijsten, aangezien dat nog wat te groot is en ik klein wil beginnen, maar ook dat het teveel werk is wat niet echt haalbaar is, tenzij er echt vraag naar is zou ik het kunnen doen. Maar ik wil beginnen met laminated posters (Plastificeerde), en linnen posters is een speciaal laagje op de poster.. en gewoon regular platte posters.

 

Posters kopen bij Posters-kopen.nl, Aanbod van ruim 5.000 verschillende posters en schilderijen voor uw kantoor, bedrijf of huis.
Link naar reactie
  • 0

Eerst in Nederland beginnen? En dan pas internationaal?

 

Beste Daniël,

 

onderzoek eerst de markt voor posters en denk dan na over hoe je in vredesnaam klanten wilt gaan werven. Die komen echt niet bij toeval bij jou terecht. 'Posters' is nu typisch één van die producten die je met gemak in de VS, China of Australië bestelt. Ze zijn niet uniek en de verzendkosten vallen wel mee. Dus hoe wil je je onderscheiden?

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
  • 0

Als eerst in Nederland beginnen lijkt mij gemakkelijker voor een beginner zoals mij. Ik bestel ze in Nederland mijn bestellingen lopen makkelijker dan wie dan ook. Ik bel iemand en die neemt het savonds mee en ik krijg een factuur aan het einde van de maand over de prijzen en koop in via inkoopprijs nog. Makkelijker kan niet lijkt mij?

Verzendkosten zijn wel 6,20 via Tnt dit is wel een klein probleemje.. maar nog steeds val ik goedkoper uit dan de andere sites op internet. Ook met soort posters ben ik wel redelijk onderscheidend dan andere..

Ik zal over circa 2 weken beginnen en wel laten weten of het loopt..

Posters kopen bij Posters-kopen.nl, Aanbod van ruim 5.000 verschillende posters en schilderijen voor uw kantoor, bedrijf of huis.
Link naar reactie
  • 0

[oeps, er zit ineens een bericht tussen mijn antwoord en het bericht waarop ik reageer...]

 

Ja natuurlijk is dat mogelijk. Maar je zult altijd eerst je markt moeten onderzoeken, je doelgroep moeten bepalen voor je iets kansrijk zult maken. Domweg een website beginnen leidt tot teleurstellingen want alleen je familieleden komen even een kijkje nemen.

 

Als je niet onderzoekt hoe je markt eruit ziet, je niet kunt bepalen hoe jij je daarin onderscheidt en op basis daarvan geen acties kunt bepalen, dan ben je in mij ogen geen ondernemer maar een hobbyist. Niks mis mee hoor, maar maak je dan vooral ook geen illusies....

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik weet waar mijn doelgroepen zijn..Daarvoor heb ik ook verschillende soorten posters voor de meeste doelgroepen iets. Zoniet, kan er altijd aanvraag worden gedaan. Aangezien ik meer producten kan verkopen dan ik op mijn website wil. Ik ben nu bezig voor promotie activiteiten etc..

Posters kopen bij Posters-kopen.nl, Aanbod van ruim 5.000 verschillende posters en schilderijen voor uw kantoor, bedrijf of huis.
Link naar reactie
  • 0

Daniël,

 

als je advies wilt over wat je het beste wel of niet kunt doen op dat gebied, moet je specifiek zijn. Dat geldt voor promotie, advertenties, Adwords en wat je verder ook van plan bent. Wat je nu zegt is veel te algemeen (klinkt als: posters voor iedereen, dus ik adverteer voor iedereen). Dat gaat je bakken met geld kosten en weinig opleveren. Maak in vredesnaam een goed communicatieplan (of in ieder geval een promotieplan) voor je je portemonnee trekt!

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
  • 0

Cadeaubonnen is inderdaad een goed idee. vooral bij de feestdagen die binnekort komen. Maar tekst op de achterkant is niet echt mogelijk (Tenzij ik het zelf wil neerzetten) en ook zeker niet mooi.

Lijsten wil ik nog niet mee beginnen aangezien dit niet echt mogelijk is met inkopen, kan het wel krijgen, maar dan is dat bedrijf tijd kwijt aan mij wat ze niet bepaald willen. Dus dit ben ik nog even niet van plan. Maar wel bedankt voor de tips.

 

Mag ik vragen waarom ftw achter mijn naam niet echt bepaald netjes is volgens jou?

Posters kopen bij Posters-kopen.nl, Aanbod van ruim 5.000 verschillende posters en schilderijen voor uw kantoor, bedrijf of huis.
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 147 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.