Ga naar inhoud
  • 0

Gezamenlijk beurzen bezoeken.

Zelf denk ik er over na naar een aantal belangrijke internaionale beurzen te gaan middels een stand:

1. paperworld in Frankfort

2. Spielwarenmesse in Neurenberg

3. Eventueel ook andere beurzen.

Een stand huren voor nieuwe producten is daar behoorlijk prijzig, maar deze beurzen zijn wel de beste kans om producetn te verkopen. Daarom dacht ik dat het een leuk idee zou zijn met een groepje starters tegelijk een beursstand te huren. Als wij dan de kosten delen wordt zo'n beursstand beter betaalbaar. Bovendien kunnen de verschillende standhouders elkaar daar goed helpen. Onderlinge concurrentie zal volgens mij geen rol spelen aangezien starters vaak totaal verschillende producten hebben. Wat vinden jullie van dit idee? Is dit levensvatbaar? Een aantal jaren ben ik naar de Spielwarenmesse geweest. Daar waren allemaal landenpaviljoens. Engeland, Amerika, Israel, Spanje . Ik denk dat het een goed idee zou zijn daar een Nederlands paviljoen aan toe te voegen. zeker gezien het grote aantal spellenbedenkers, ook hier op Higherlevel.

Paul

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

• 1

Neem eens contact op met de www.evd.nl die doen wel vaker en sponsoren soms ook...

Beurzen

Bedrijven kunnen zich collectief presenteren op vakbeurzen. Beursdeelname is een effectief marketinginstrument om met potentiële klanten voor uw product in contact te komen of contacten te leggen met agenten en distributeurs. Ook is het een instrument om de behoefte aan uw product op een bepaalde markt te onderzoeken.

Een collectieve beursinzending gaat vaak in de vorm van een Nederlands paviljoen. Een paviljoen bestaat uit stands van de deelnemende bedrijven en een hospitality ruimte voor collectieve ontvangsten en presentaties.

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

De EVD richt zich voornamelijk op algemene beurzen en een klein aantal vakbeurzen zoals Landbouwbeurzen en Milieu beurzen. Juist deze sectoren vormen speerpunten van het overheidsbeleid. Dus ze zullen zeker niet speciaal voor een groepje startende spellenbedenkers een aparte stand huren op de Spielwarenmesse.

Paul

Link naar reactie
  • 0

Paul en Iwan,

De EVD neemt natuurlijk niet aan alle tentoonstellinge deel, maar als zij ergens aan deelnemen en je in aanmerking komt voor de gezamenlijke inzending, op een professionele stand, bevrijden ze je ook van alle rompslomp van verzending, (tijdelijke) inklaring, etc. in het land waar tentoongesteld wordt. Het is ronduit super, en ik heb 30 jaar geleden heel wat "nieuwe" landen opengebroken voor ons product, dat ik op deze stand in het echt kon laten zien aan de locale (adspirant) agent-importeur. Vaak verkocht ik ook de inzending meteen, zodat het niet eens terug hoefde. Helaas zijn mijn oude maatjes bij EVD wellicht inmiddels gepensioneerd (of zelfs dood) anders zou ik je nu introduceren.

Succes, Karel

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.