• 0

Heeft iemand ervaring met Icepay?

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hi Noelle,

 

Ik ben toevallig met Icepay aan het testen voor een klant. Icepay is nog niet zo lang bezig, zaten wat bugjes in, maar die hebben ze inmiddels opgelost. Ik hoop deze week live te gaan.

 

Ze hebben veel betaalmogelijkheden zoals paypal, ideal, creditcard, incasso.

Ander alternatief is Buckaroo. Die zijn al wat langer bezig. Bucharoo werkt in principe hetzelfde.

Icepay is iets goedkoper als ik mijn opdrachtgever mag geloven.

Mochten er nog andere mensen zijn met bevindingen/ervaringen hoor ik die graag!

 

 

www.nurture.nl, www.prijswijzer.com

Link naar reactie
  • 0

Dank voor je reactie.

 

Ik begrijp dat er geen maandelijkse kosten zijn, geen opstartkosten en ook niet de verplichting voor de klant om gegevens in te vullen (anders dan betaalgegevens) of zich te registreren. Op het eerste gezicht klinkt het dus goed. Via google vind ik er niet zoveel over, dus dat is wel jammer.

 

Groet,

Noelle

Link naar reactie
  • 0

Laatst werd ik benaderd door PayPal Nederland of ik interesse had in hun diensten. Echter zolang PayPal relatief duur is voor creditcardbetalingen en PayPal Pro niet beschikbaar is voor Nederlandse webshops (PayPal Pro is integratie van PayPal in je webshop, iets wat in de VS allang mogelijk is), zien wij het nog niet echt als een interessante optie. De PayPal-meneer wist mij echter te vertellen dat PayPal Pro mogelijk in 2009 ook in Nederland wordt uitgerold.

 

Met IcePay heb ik momenteel contact om te zien wat zij voor het afhandelen van onze betalingen kunnen betekenen. Zowel de prijsstelling als de mogelijkheden zien er zeker niet slecht uit, maar praktijkervaring hebben we dus nog niet met deze (nieuwe) PSP.

Link naar reactie
  • 0

het probleem is dat sql injections mogelijk zijn. In de praktijk komt het er op neer dat onbevoegden zich door bepaalde commando's toegang kunnen verschaffen tot de database. Daarnaast was het zo dat bij een mislukte betaling de bestelling ook in zijn geheel verdween. Daarnaast kan je het systeem laten denken dat je ingelogd bent , terwijl dat absoluut niet het geval is.

 

Icepay is hierover geinformeerd , dwz , ik heb het geval voorgelegd aan de accountmanager van mijn klant. wat ze daar met die informatie doen is aan hun.

 

Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt.

http://www.gratis-webhosting.be ..... het echte lycos alternatief
Link naar reactie
  • 0

gd5670: Het zou wel netjes zijn dit soort zorgen eerst te melden en specificeren bij de accountmanager, zodat we er actie op kunnen ondernemen.

 

gd5670 heeft geen informatie gegeven over hoe de mogelijke lekken in de software zijn te gebruiken en dat is in mijn ogen erg netjes. Je verwacht van een payment provider toch dat de software degelijk wordt getest en gecontroleerd wordt op juist dit soort problemen. Een waarschuwing aan anderen die jullie dienst willen gebruiken lijkt me zeker op zijn plaats.

 

Ik vind het overigens wel netjes dat jullie hier reageren. De problemen zijn inmiddels wel al opgelost begrijp ik?

Link naar reactie
  • 0
gd5670 heeft geen informatie gegeven over hoe de mogelijke lekken in de software zijn te gebruiken

Maar lanceert wel een gerucht wat niet geheel op waarheid berust.

Van SQL injection is zowiezo geen sprake.

 

Het probleem dat in bepaalde configuraties het winkelmandje kwijt kan raken of juist dubbel worden bekeken is een OSCommerce gerelateerd probleem wat we in onderzoek hebben, daar zal natuurlijk zo spoedig als mogelijk een fix voor komen.

 

Voor alle overige ICEPAY-gerelateerde vragen kan ik iedereen naar onze vriendelijke accountmanagers verwijzen.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb me onlangs verdiept in het vergelijken van een aantal payment service providers.

Waar je goed op moet letten is het verschil tussen een collecting PSP en een processing PSP.

IcePay valt namelijk onder de eerste categorie, en dit kan wel eens tot problemen leiden.

 

 

Zelf zou ik namelijk niet graag met een collecting PSP werken, omdat je toch zo snel mogelijk je geld wilt ontvangen. Ook werk ik het liefste samen met een betrouwbare partij. Heb namelijk ook al veel negatieve dingen gehoord over een partij als Buckaroo.

 

Kortom, let op met de keuze, want het gaat tenslotte om jouw centjes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 224 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.