Samen met een vennoot hebben we een verhuurbedrijf opgezet begin dit jaar. Dit loopt best aardig en over het boekjaar zijn we best tevreden, echter mijn vennoot heeft achter mijn rug om een nieuw bedrijf opgezet met dezelfde tools op de site als die we op de gemeenschappelijke site hebben. Hij verhuurt, verkoopt en maakt, omdat hij de design-man van de site is, zijn eigen site stukken beter en steekt er dus ook meer tijd in.
Hij heeft nu uiteindelijk aangegeven te willen stoppen met mij en zijn nieuwe -eigenlijk dezelfde dus- handel te willen voortzetten onder een andere naam.
Ik voel me hard benadeeld! >:(
Kan iemand mij vertellen wat ik hier aan kan doen? (Juridisch?)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
hebikgelijk
hebikgelijk
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag!
Samen met een vennoot hebben we een verhuurbedrijf opgezet begin dit jaar. Dit loopt best aardig en over het boekjaar zijn we best tevreden, echter mijn vennoot heeft achter mijn rug om een nieuw bedrijf opgezet met dezelfde tools op de site als die we op de gemeenschappelijke site hebben. Hij verhuurt, verkoopt en maakt, omdat hij de design-man van de site is, zijn eigen site stukken beter en steekt er dus ook meer tijd in.
Hij heeft nu uiteindelijk aangegeven te willen stoppen met mij en zijn nieuwe -eigenlijk dezelfde dus- handel te willen voortzetten onder een andere naam.
Ik voel me hard benadeeld! >:(
Kan iemand mij vertellen wat ik hier aan kan doen? (Juridisch?)
Met vriendelijke groet,
Frank
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17573-mijn-vennoot-begint-achter-mijn-rug-om-een-ander-bedrijf-met-dezelfde-handel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag