• 0

Domein kopen + Kassa systeem ?

Beste Highlevellaars .

 

Ik zal me zelf eerst maar even voorstellen voordat ik begin met vragen :).

 

Ik ben Reinier en zit op het moment in 5 havo het is ook de bedoeling dat ik als vervolg opleiding small business ga doen en later een eigen bedrijf oprichten in de richting import export.

 

Nu dacht ik laatst waarom zou ik nu niet beginnen en kijken waar het schip strand dus ik ben een maandje terug een eigen webwinkel bij www.mijnwebwinkel.nl begonnen.

 

Link naar webwinkel voor de geintreseerde : www.mijnwebwinkel.nl/winkel/coolgadgets

 

Na wat adverteren op markplaats en het benaderen van paar

internet bedrijfjes heb ik al wat klanten en de winst staat op het moment rond de 200 E.

 

De bedrijven vroegen om Btw nummers en Btw facturen dus ik heb mij ook meteen aangemeld bij de Kvk dit is dus ook al geregeld.

 

Nou las ik hier een forum over de voordelen van een echte internet site en zag ook wel in dat ik als klant veel eerder bij een .nl site zou kopen dus dacht ik als ik nu de wissel maak verlies ik niet heel veel klanten door het veranderen van adres en voor de kosten van het domein hoef ik het ook niet te laten.

 

Mijn eeste vraag is dan ook of jullie mij kunnen helpen met het vinden van een goed domein, mijn bedrijf heet coolgadgets maar :

 

www.coolgadgets.nl BEZET

www.cool-gadgets.nl BEZET

 

Nu dacht ik zelf mischien aan www.coolatgadgets.nl deze is nog vrij maar ik heb niet echt het idee JA dat word hem.

Dus als jullie een goed idee hebben zou dat heel mooi zijn.

 

Dan was mijn tweede vraag als ik straks een domein heb is het natuurlijk de bedoeling dat het een webwinkel word met kassa systeem, ik heb mischien al iemand die ik ken die kan programmeren in PHP maar wat heb ik dan verder nog nodig ?

 

Ik hoop dat jullie mij wat verder kunnen helpen.

 

Met vriendelijke groet,

Reinier

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Net even zitten msnen en hij kan wel iets maken , het is een vriend en ken hem al wat langer ik zei dat ik deze webshop wel mooi vond en dat ik iets in die richting wou :

 

http://microcity.click2shop.be/C2S_HomeL12.ASP

 

 

Hij kan dat dus in php doen met inlog scherp kassa etc en hack + spam beveiliging.

 

Omdat ik hem al wat langer ken kan die het wel voor 100 a 200 E doen, als er iets mis is met de site lost hij dit ook kosteloos op.

 

Wat denken jullie ervan ?

 

Link naar reactie
  • 0

Sorry als ik onduidelijk was ...

 

Het lettertye is ongeveer een eeuw uit, komt uit de zogenaamde Jugenstill periode. In die periode had je verschillende stomingen, waaronder de Wiener Werkstatte in Oosterijk. Daar komt dit lettertye volgens mij vandaan.

 

Vind het leuk dat iemand een site maakt over "cool gadgets" en dan dit lettertype kiest; lange tijd werd het namelijk als "oubollig" gezien. Maar niet meer dus naar nu blijkt :)

Kees de Kruiff

In Memoriam

Link naar reactie
  • 0

Ik lees nu al een tijdje mee, en ik dacht ik zal mij eens registreren zodat ik ook antwoord kan geven.

 

Ik denk dat je goed bezig bent als je een eigen domein wilt aanschaffen en wat webruimte. Dit hoeft helemaal niet veel te kosten en het is ee stap in de goed richting. Maar je domein moet inderdaad wel lekker liggen, maar ik zou hem hier niet online laten uitzoeken aangezien er ook veel domeinkapers zijn en die hem dan eerder vastleggen voor je.

 

Er zijn op het internet een aantal tools beschikbaar die wat woorden combineren zodat je een mooi adres kunt aanmaken. Ik zou zeggen doe eens even kijken met google en kijk naar je concurrent wat voor domeinnamen ze hebben.

 

Verder even over het uiterlijk, ik zou hier iets meer zorg voor uitdragen, je wilt coole gadgets gaan verkopen, maak dan je logo ook lekker cool en gadget achtig, kijk eens rond en doe wat schetsen.

 

Of je laat het natuurlijk aan een proffesional over, voor een klein bedrag wil iemand je best wel helpen. Ik heb hier ook wel eens iemand zo aan een proffesioneel logo en website geholpen

 

Ook het maken van een template van een website moet je goed over nadenken, maak hem fris en web 2.0 dat is helemaal hp en van deze tijd, met mooie ajax scriptjes. Er zijn veel gratis winkel programma's die je zo kunt installeren

 

Mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik had even de vraag met welke hosting bedrijven hebben jullie goede ervaring en is dus een aanrader.

 

en kan iemand mij ook duidenlijk maken hoeveel data verkeer ik nodig heb voor een website met in het begin 20 producten die redelijk vaak bekeken word ?

 

Ik hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken want er zijn zoveel verschillende bedrijven die hosting aanbieden dat ik door de bomen het bos even niet meer zie ???.

 

Mijn budget is rond de 50 euro per jaar en ik betaal ook het liefste per jaar.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Wij zijn een goeie host *SPAM*

 

Je kunt kijken op diversen websites zoals hostingvisie en op webhosters.nl wat goeie webhosters zijn. En met jouw budget kom je al heel ver. Het maakt niet uit hoeveel producten je hebt maar hoeveel bezoekers. Stel je hebt 100 bezoekers per dag dan kom je al gauw aan de 2 GB per maand (dataverkeer) maar heb je 10.000 bezoekers dan heb je dus veel meer dataverkeer nodig en kun je al gauw aan de 100GB zitten.

 

Het aantal MB voor je webruimte hoeft niet veel te zijn, ik denk als je 100MB hebt dat je al genoeg hebt, en vaak kun je zelf upgraden

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 149 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.