Hallo, ik zou graag info ontvangen over het voortijdig verbreken van een franchise contract.
Het contract loopt 5 jaar, na de eerste vijf jaar staat er in het contract dat dit stilzwijgend word verlengd met weer 5 jaar.
Ik ben nu 8,5 jaar bij deze franchise formule, maar ben het met veel niet meer eens.
Ik zoek dus een uitweg om onder het contract uit tekomen, en heb ergens gehoord dat een contract niet met 5 jaar stilzwijgend verlengd mag worden. Klopt dit?
Tevens ben ik van rechtsvorm verranderd in het eerste deel van het contract.
Na ongeveer 3 jaar ben ik van eenmanszaak een vof geworden, maar dit is nooit aangepast in het contract.
Kan iemand mij info geven, of ik op een van deze gronden sterk sta om iets aan het contract te doen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jerg
jerg
Hallo, ik zou graag info ontvangen over het voortijdig verbreken van een franchise contract.
Het contract loopt 5 jaar, na de eerste vijf jaar staat er in het contract dat dit stilzwijgend word verlengd met weer 5 jaar.
Ik ben nu 8,5 jaar bij deze franchise formule, maar ben het met veel niet meer eens.
Ik zoek dus een uitweg om onder het contract uit tekomen, en heb ergens gehoord dat een contract niet met 5 jaar stilzwijgend verlengd mag worden. Klopt dit?
Tevens ben ik van rechtsvorm verranderd in het eerste deel van het contract.
Na ongeveer 3 jaar ben ik van eenmanszaak een vof geworden, maar dit is nooit aangepast in het contract.
Kan iemand mij info geven, of ik op een van deze gronden sterk sta om iets aan het contract te doen?
bvd jerg
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17618-tussentijds-beeindigen-contract/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag