• 0

Welke Frankeermachine?

Hallo Allemaal,

 

Ik heb wat draadjes gelezen over frankeren en gezien dat er enkele leden van Higher Level zijn die een frankeermachine bezitten. Ik heb er in het verleden een gehad en overweeg nu weer om er een te kopen, maar heb nog geen idee welk merk.

 

Voordat ik zelf het wiel ga uitvinden daarom de vraag of er misschien iemand is die het afgelopen jaar een frankeermachine heeft gekocht en zijn/haar argumenten voor Frama, Ruys, Neopost of een van hun concurrenten met mij wil delen?

 

Alvast bedankt.

Karen

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Er zijn meerdere aanbieders. Het Franse Neopost is volgens mij de grootste aanbieder in Nederland. Gevolgd door Frama. Daarnaast zijn er nog Pitney Bowes, Telefrank en Ruys.

 

Een frankeermachine kan al gauw 1000 euro kosten, maar huren kan ook voor al zo'n 19 euro per maand. Dat laatste maakt de kosten overzichtelijk, terwijl er eventueel onderhoud bij is inbegrepen.

 

Het is altijd goed om te kijken welke frankeermachine de beste prijs-kwaliteitsverhouding biedt. Een frankeermachine is vooral een handig apparaat en er is de laatste jaren gesneden in het aantal postkantoren. Dus in plaats van duurdere postzegels en omrijden naar een postkantoor is stempelen makkelijker. Een afgestempeld poststuk kan gewoon in de brievenbus worden gedeponeerd.

 

Maar het is niet verkeerd om een of meerdere offertes op te vragen. Er zijn verschillende sites waarop dat kan, bijvoorbeeld www.frankeer-machine.nl.

Link naar reactie
  • 0

Beste Orbis,

 

welkom op Higherlevel. Wat zijn de andere vergelijkingssites als je ons dan volledig wilt informeren?

 

Bij voorbaat dank,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Hallo Allemaal,

 

In het kader van het draadje rond maken hierbij nog even een reactie van de vragensteller.

 

Ik vond en vind het boeiend hoe het draadje zich heeft ontwikkeld en hoe weinig mensen een vraag lezen, want reacties van mensen die konden vertellen waarom ze zelf voor een bepaald merk hebben gekozen stonden er weinig bij (en die van Anna was prima, maar erg grappig omdat ik destijds een van de mensen was die Frama had aanbevolen). Over ronde cirkeltjes gesproken...

Wat de schrijvers van andere reacties niet wisten is dat ik ooit als tijdschriftuitgever vier frankeermachineleveranciers als adverteerder heb gehad, er jaren een Frama in mijn bedrijf stond (dat in Nederland al decennia de marktleider is, Neopost in Europa) en weet waar ik offertes kan aanvragen. Ik vroeg echter naar ervaringen van recente gebruikers.

 

Ik heb vorig jaar besloten voorlopig geen frankeermachine te kopen omdat ik er maar een korte periode in het jaar behoefte aan heb.

 

Gezien het feit dat er meerdere draadjes over frankeermachines zijn en er het laatste halfjaar niets meer is toegevoegd dat aansluit bij de oorspronkelijke vraag (en dat geen spam was), mag ie van mij op slot.

 

Groeten en bedankt voor de reacties, Karen

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
  • 0

We hebben onlangs een xxxxxx gekocht naar aanleiding van het advies van de xxxxxxxxx. Het leuke is dat ze je vragen stellen over je verzendvolume. Ze berekenen direct of het zinvol is.

 

Mod-edit: Beste Edu. Je hebt helemaal geen frankeermachine gekocht via de site. Je bent gewoon een ordinaire spammer van je eigen stichting waar je voor werkt en doet alsof je dat niet bent door een fake-review.

Bij deze een frankeerstempeltje op het voorhoofd en weer terug naar school.

Ik zal je onze gebruiksvoorwaarden nasturen. ongefrankeerd.

 

Topic gaat ook meteen op slot trouwens. Is er één uit de tijd dat de frankeermachine net was uitgevonden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 193 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.