marvino002 Geplaatst: 22 oktober 2008 marvino002 88 2 Geplaatst: 22 oktober 2008 Hallo forumgenoten, Ik ben voor school bezig met een mini onderneming. Nu hebben wij iets verzonnen, maar wij lopen een beetje vast. Het idee is om op een lenzendoosje een spiegeltje te bevestigen. Eerst wilde wij dit doen middels een spiegelsticker. Ik kan hier echter geen info over vinden. Dan had ik het idee om een spiegel op maat te laten maken. Deze kunnen wij altijd gebruiken aangezien de afmetingen van de doosjes nagenoeg identiek zijn. Maar ik kan bijna geen leveranciers hiervan vinden. Hebben jullie tips voor mij mbt zoeken naar dit soort leveranciers? Of kennen jullie toevallig personen die mij verder kunnen helpen? Of heb je wellicht een ander idee om spiegels hierop te bevestigen of een element hiervoor te maken. Ik hoor het wel, alvast heel erg bedankt. www.allsexstuff.nl -- de sexshop voor al uw seksuele wensen! Link naar reactie
0 Marcel (Up) Geplaatst: 22 oktober 2008 Marcel (Up) 1,5k 314 Geplaatst: 22 oktober 2008 Loop effe naar plaatselijke schildersbedrijf (glas- en verfhandel) bestel of koop je spiegel, even een rondje doorwandelen naar Karwei voor een tube spiegellijm en that's it ! Lastig hé ???? Column : "Wat kun je feitelijk en emotioneel verwachten als je besluit te stoppen" Link naar reactie
0 marvino002 Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur marvino002 88 2 Geplaatst: 22 oktober 2008 Ja, maar hoe krijg je de spiegels op maat? Dan kunnen wij toch niet allemaal zelf doen? Zou een sociale werkplaats dat bijvoorbeeld kunnen? www.allsexstuff.nl -- de sexshop voor al uw seksuele wensen! Link naar reactie
0 Nico Schouten Geplaatst: 22 oktober 2008 Nico Schouten 5k 325 Geplaatst: 22 oktober 2008 Beste Marvin, Het zoveelste bericht voor het zoveelste idee en dan nog een schoolopdracht ook. Vanwege het schoolse karakter van deze vraag gaat hier een slotje op. Synergeon Link naar reactie
marvino002
marvino002
Hallo forumgenoten,
Ik ben voor school bezig met een mini onderneming.
Nu hebben wij iets verzonnen, maar wij lopen een beetje vast.
Het idee is om op een lenzendoosje een spiegeltje te bevestigen. Eerst wilde
wij dit doen middels een spiegelsticker. Ik kan hier echter geen info over vinden.
Dan had ik het idee om een spiegel op maat te laten maken. Deze kunnen wij altijd gebruiken
aangezien de afmetingen van de doosjes nagenoeg identiek zijn. Maar ik kan bijna geen leveranciers
hiervan vinden.
Hebben jullie tips voor mij mbt zoeken naar dit soort leveranciers? Of kennen jullie toevallig personen die
mij verder kunnen helpen? Of heb je wellicht een ander idee om spiegels hierop te bevestigen of
een element hiervoor te maken.
Ik hoor het wel, alvast heel erg bedankt.
www.allsexstuff.nl -- de sexshop voor al uw seksuele wensen!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag