• 0

Dropship Leveranciers Gezocht

Voor toekomstige plannen ben ik op zoek naar Dropship leveranciers in diverse Branches.

 

Graag ontvang ik mede ondernemers welke interesse hebben in een dergelijke samenwerking of reeds bestaande initiatieven. Belangrijk is vooral dat er een redelijke marge op de producten zit en dat producten op tijd geleverd worden.

 

Ik sta open voor alle voorstellen...

https://www.webwinkelkeur.nl : O.a. werkzaam bij WebwinkelKeur. Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

21 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo, ik heb dit zelf ook overwogen. Het is een prima manier van zakendoen dat dropshippen. Ik ga hier geen vehaal ophangen over alle voor- en nadelen hiervan. Wel wil ik zeggen dat een dropshipper direct zo een twee drie niet te vinden is. wel bestaan er een aantal verzamel-sites waar je deze kunt vinden (je moet abbonnementsgeld betalen).

Degene die ik op diverse forums het meest positief beoordeeld heb zien staan is http://www.salehoo.com. Je hebt dan dus toegang tot een database van leveranciers die zijn gescant door salehoo. Deze a; bestaan echt , b; leveren ook echt c; sommige leveren ook in nederland en d; je bent je geld niet kwijt. Enkel maak je extra kosten qua salehoo abbonnement maar je hoeft niet eindeloos te zoeken naar leveranciers en zefl niet te testen of ze wel degelijk zijn of te vertrouwen. Engelse vaardigheid is enigsinds gewenst. Zelf zou ik ook graag dropshippen, heb enkel geen tijd voor dit soort dingen helaas. Je kan er een leuk centje mee verdienen, sommige ebayers leven ervan in usa.

 

Ik wens je veel succes,

Mvg, Edwin

10 dubbeltjes is ook een euro!

Link naar reactie
  • 0

@libertes Kun je meer informatie geven over de opzet van je bedrijf, buiten je intentie om aan dropshipping te gaan doen.

Als ondernemer ben ik zeer kritisch wie mijn producten verkoopt, buiten een verkoop is het ook de naam van je product die sterk in de markt moet blijven staan.

 

Wat versta je onder een redelijke marge en als je een verkoop gaat doen hoe heb je dat voor ogen, kun je meer over je promotiebeleid vertellen.

 

Succes en een prettig weekend verder,

Rick

 

 

 

NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.

Link naar reactie
  • 0

Dropshipping = verkopen uit andermans voorraad.

 

Als iemand een webshop heeft dan verkoop hij daar producten van een toeleverancier maar in plaats van zelf een voorraad te houden wordt vanuit de toeleverancier geleverd. De dropshipper heeft zo snel zijn marge.

 

In Twinkle (vakblad voor webwinkeliers) heeft hier een artikel over gestaan : http://twinklemagazine.nl/achtergronden.aspx?navid=2&id=18904

 

Greetings,

Rick

 

 

NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.

Link naar reactie
  • 0

Nou in het artikel van Twinkle zijn ze wel vol lof over PixmaniaPro. Google maar eens op PixmaniaPro en review... Communicatie met deze leverancier zou nog wel eens lastig kunnen zijn volgens sommigen. Bovendien zijn hun producten duur. Vergelijk maar eens een paar producten uit hun Pro shop met hun eigen consumenten shop. Die prijs kun je niet halen zelfs al verkoop je de producten zonder winst :-\.

Een goed engels dropshipprogramma schijnt DevilsWear te bieden.

Vraag me trouwens af wat je met electronica/ict gerelateerd dropshipprogramma wil bereiken. Die markt is toch zo goed als dicht.

Ik denk dat, als je met dropshippen echt geld wil maken, je (een) product(en) nodig hebt die kan customizen, hoe val je anders op tussen al die andere aanbieders.

 

Cheers,KK2

Cheers, kk2

Link naar reactie
  • 0

Dropshipping = verkopen uit andermans voorraad.

 

Als iemand een webshop heeft dan verkoop hij daar producten van een toeleverancier maar in plaats van zelf een voorraad te houden wordt vanuit de toeleverancier geleverd. De dropshipper heeft zo snel zijn marge.

 

In Twinkle (vakblad voor webwinkeliers) heeft hier een artikel over gestaan : http://twinklemagazine.nl/achtergronden.aspx?navid=2&id=18904

 

Greetings,

Rick

 

 

 

Dank je wel Rick,

 

Karel

Link naar reactie
  • 0

Ik doe sinds een jaar aan dropshippen maar heb toch wel vervelende ervaringen met bepaalde dropship groothandels.

 

Veel dropship leveranciers doen niet aan omruilen of retouren. Als de klant dus iets wil ruilen zul je opnieuw een dropship bestelling moeten plaatsen. Dit brengt weer extra verzend- en dropshipkosten met zich mee die je niet weer aan de klant kan doorberekenen. Komt nog eens bij dat ik dus met een artikel zit dat niet retour wordt genomen door de groothandel/dropshipper. Bovendien baal ik van het feit dat ik in zee ben gegaan met een groothandel die op zijn website beloofd dat hij de artikelen direct zal leveren zodra de betaling binnen is. Maar in de praktijk moet mijn klant soms wel 4 weken wachten op het bestelde. Inmiddels heb ik al zijn artikelen van mijn website verwijderd. Ook worden de artikelen die hij verkoopt (luxe lingerie en club-en dancewear) verpakt in een ordinaire platic zak. Als je ziet wat de prijzen zijn dan vind ik het echt bij de beesten af. Hier kwam ik vorige week dus achter omdat iemand iets retour stuurde naar mijn adres omdat het niet paste.

 

Wat ik hier van geleerd heb en voortaan eerst wil weten is:

- Hoe gaan ze om met retouren en retour betalingen?

- Wat zijn de verzend- en dropshipkosten en wat is de leveringstermijn?

- Hoe is de presentatie van het product (de verpakking)

- Heeft de groothandel ervaring als dropshipper en zijn er referenties

 

Want uiteindelijk gaat het om mijn naam.

 

Wat ik mij afvraag en als vraag hier nog wil plaatsen is:

Als je een groothandel in Engeland of Duitsland hebt gevonden, moeten er dan invoerrechten worden betaald? Uiteindelijk staat mijn afzender op het pakje en de douane kan dus zien dat ik in Nederland zit en niet in het desbetreffende land. Bovendien is het een bedrijfsnaam. Het zou heel vervelend zijn als de klant een rekening krijgt voor invoerrechten en BTW bij invoer.

Ik heb eigenlijk geen idee.

Is er iemand die hier ervaring mee heeft?

 

Link naar reactie
  • -1

Merkwaardig dat ik via een email bericht krijg van het onderwerp waarin ik ben geinteresseerd. Als aankomend dropshipper en geinteresseerd in hulpvragen van leden van deze site, krijg ik niets anders terug dan retourmails op mijn antwoorden en in contact zoeken met wederpartijen. Niemand mag weten dat ik Repelsteeltje heet!

Deze site verbindt ondernemers niet, maar separeert partijen. Ik voel me ook lastig gevallen met jullie lege doos die higher level heet. Deze site doet op papier in zaken, maar daar blijft het dan ook bij. Zwem allen lekker verder zonder bandjes.

Met op papier zaken doen, wens ik jullie veel succes.

Deze mail zal ik al wel terugkrijgen. Ik schrijf me heel graag snel uit uit deze holle bedoeling.

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 1

Ha die Repelsteeltje!

Nog een wijntje?

 

Je moet gewoon niet reageren op mededelingen van het forum waar bij staat dat je er niet op moet reageren. Niet aanvinken dat je reacties wilt ontvangen was ook een optie geweest, maar ja, da's achteraf gepraat.

Zo simpel kan het leven zijn.

 

Maar om nu zo af te geven op een forum waar veel startende ondernemers hun bloed, zweet en tranen in steken, da's niet zo aardig. Jammer dat je ons verlaat, mar50, Repelsteeltje of José.

 

Wij galmen ondertussen zonder jouw steun luidruchtig verder in deze holle papierwinkel, in een wanhopige poging alle partijen die er zijn verder uit elkaar te drijven. Ik weet zeker dat het gaat lukken en dat wij over enige tijd vanzelf uiteenvallen!

 

Succes met je onderneming.

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
  • 0

Beste mensen en operator,

 

Spam willen jullie niet, snap ik. Wel willen jullie dropshipping leveranciers....

 

Indien men dus geen link naar een bron voor dropshipping leveranciers mag plaatsen zal deze hele post geen zin meer hebben....

 

Ongeacht of het een domein/site van mij is betekent niet dat men er niks aan heeft!

 

TOP! zo #^&^# forum

 

Mvg

Link naar reactie
  • -2

Beste Xiaodi

 

Jij mag het dan ''fijn'' vinden, op deze manier worden anderen van deze informatie onthouden...

 

Een reactie die ik bv onlangs heb ontvangen:

 

(naam weggehaald)

Het betreft inderdaad die bestelling.

De gegevens zijn inmiddels goed aangekomen,

zeer bruikbaar, hartelijk dank! :-)

 

Groeten,

 

(naam weggehaald)

 

Ik zal meteen zeggen waarom deze meneer zo tevreden is, Omdat er geen ruk verder te vinden is mbt dropship leveranciers en ik al 4 jaar adressen aan het verzamelen ben. Nu wordt er gezegd een net geregistreed domein. Dat klopt. Maar kijk eens op de wayback machine van archive .org Dan zul je zien dat ik deze website meerdere jaren gehad heb enkel het domein per ongeluk heb laten verlopen en dus opnieuw moest registreren!

Als jullie geen links willen plaatsen prima, maar dan weet iedereen meteen hoe handig dit forum wel niet is waar je van informatie onthouden wordt. Succes met zoeken allemaal!

Link naar reactie
  • 0
Als jullie geen links willen plaatsen prima

 

@RJ8: ja joh, lul gewoon nogmaals over de leugens heen. Een brutaal mens heeft de halve wereld immers

 

Feit is: Iedereen mag op Higherlevel links plaatsen naar zijn/haar eigen site - in de signature. En je mag zelfs extra aandacht voor je nieuwe site vragen in het "Wat vinden jullie van mijn" topic. En misschien zelfs dat heel veel mensen op jouw informatie zitten te wachten. Zou allemaal kunnen

 

Maar wat niet mag - en waar heel hard tegen wordt opgetreden - is net doen alsof het je eigen site niet is. DAT is de voornaamste reden waarom je berichten zijn aangepast of verwijderd.....En links naar eigen sites in topics uiteraard (zie forumvoorwaarden), maar die zijn ook niet nodig: daar is je signature voor.

 

Als je daarvoor nu even een grote vent of meid speelt en je gepaste verontschuldigingen aanbiedt, dan kunnen de mods nog overwegen om je een frisse nieuwe start op dit forum te gunnen.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 147 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.