• 0

hoe vind je een partner?

beste allemaal,

 

Ik ben op zoek naar een partner maar op deze zoektocht ben ik vooralsnog alleen "haaien "tegengekomen die veel willen en weinig bieden.

Inmiddels ben ik in zee gegaan met een zgn bedrijvenmakelaar .

is er een sneller en makkelijkere manier om een betrouwbare partner ( financieel en hands on) te werven?

www.info-nederland.nl en nog 120 andere sites, het lokale nieuws , lokale uitgaanstips en nog veel meer

als je alles wilt weten over glasvezel http://www.glasvezel-info.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

ik ben een beetje dom geweest ;D

Ik zoek voor mijn bedrijf een meewerkend partner met een handson mentaliteit en een sociale inslag.

Het gaat hierbij om een netwerk van digitale huis-aan-huisbladen met inmiddels meer dan 120 sites en 1 franchisenemer

 

Ik wil heel nederland voorzien van een site en werken met franchisenemers uit de moeilijk hoek ( arbeidsgehandicapten)

zelf ben ik ook arbeidsgehandicapt en hoef niet bij een bank aan te kloppen

www.info-nederland.nl en nog 120 andere sites, het lokale nieuws , lokale uitgaanstips en nog veel meer

als je alles wilt weten over glasvezel http://www.glasvezel-info.nl

Link naar reactie
  • 0

de uitrol van dat netwerk zou al gestart moeten zijn maar dit kost veel tijd en geld beide zijn momenteel wat gebrekkig bij mij.

Op dit moment verwerk ik ruim 100 persberichten per dag onderhoud ik 120 sites.

 

 

www.info-nederland.nl en nog 120 andere sites, het lokale nieuws , lokale uitgaanstips en nog veel meer

als je alles wilt weten over glasvezel http://www.glasvezel-info.nl

Link naar reactie
  • 0

Misschien een optie om voorlopig een oproep te doen naar vrijwilligers voor deze werkzaamheden.

 

Waarom zijn al deze 120 site's al actief? Je heb de namen al vast laten leggen dus kan je je beter concentreren op een paar site's zodat de werkdruk wat minder wordt.

Als men de formule kan zien moet dat volgens mij voldoende zijn.

 

Doe tevens wat meer aan marketing etc., ik wist niets af van jouw online dagbladen.

Zet tevens op de site zelf dat je op zoek ben naar een partner en franchisenmers met tevens wat info over de franchise formule want ik kan hierover niets vinden op jouw site.

 

P.s. over wat voor bedrag praten we ongeveer?

Link naar reactie
  • 0

bedragen op dit forum liever niet

het totaal is afhankelijk van de snelheid waarmee e.e.a. ontwikkeld kan worden.

 

Het is helaas zo gegroeid dat er 120 sites online zijn gegaan ik richt me zelf het meeste p www.info-eindhoven.nl en de regio.

door het succes van deze regio zijn ook andere gemeente echt online gegaan. Dit op verzoek van bijvoorbeeld gemeentes, stichtingen etc.

 

er staat wel e.e.a. op www.info-nederland.nl met een link naar de verwijzende pagina

www.info-nederland.nl en nog 120 andere sites, het lokale nieuws , lokale uitgaanstips en nog veel meer

als je alles wilt weten over glasvezel http://www.glasvezel-info.nl

Link naar reactie
  • 0

Het was even zoeken op je site maar heb toch de informatie gevonden.

Een kader om de boodschap zal duidelijker zijn.

 

Ik weet niet of jij ook uit een UWV positie begonnen bent maar dan kan je proberen om in het UWV magazine te komen met een artikel over je bedrijfsactiviteiten en de optie voor anderen een franchise aan te gaan.

Op deze wijze bereik je meteen je doelgroep.

 

Probeer ook eens een subsidie aan bij het UWV aan te vragen.

 

Link naar reactie
  • 0

 

 

Probeer ook eens een subsidie aan bij het UWV aan te vragen.

 

 

ja ik ben vanuit een uitkering begonnen, en het UWV die ergens welwillend tegenover staat? Laat me niet lachen

ik kreeg zelfs geen startsubsidie om de volgende reden:

 

het plan moest worden goedgekeurd door een onafhankelijk bureau dit bureau stelde dat voor mijn subsidie verzoek om t e starten ik een omzet moest hebben van tenminste 15.000 euro

 

nu komt het leuke de regels van het UWV:

een subsidie krijg je alleen bij de start en wanneer er geen commerciële activiteiten zijn.

Oh ja en voor de start vroeg ik slechts 15000 euro.

 

I

 

www.info-nederland.nl en nog 120 andere sites, het lokale nieuws , lokale uitgaanstips en nog veel meer

als je alles wilt weten over glasvezel http://www.glasvezel-info.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 244 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.