In mijn ondernemingsplan heb ik kosten opgenomen voor het versturen van folders in een DM actie. Nu heb ik de kosten van deze actie berekend door de portokosten plus de kostprijs van de folder te berekenen. Helemaal consequent ben ik dan ook niet geweest omdat ik de kostprijs van de envelop niet heb meegerekend.
Nu koop ik de folders die ik in 2004 en misschien wel 2005 ga versturen al dit jaar. Normaal gezien zou ik dus die kosten ook op dit jaar boeken maar ik vind dat dat een vertekend beeld geeft. Daarom is mijn vraag of ik de folders op de balans kan zetten of dat ik dit kan verwerken in de post vooruitbetaalde kosten? Graag jullie reactie.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
WelleKe
WelleKe
In mijn ondernemingsplan heb ik kosten opgenomen voor het versturen van folders in een DM actie. Nu heb ik de kosten van deze actie berekend door de portokosten plus de kostprijs van de folder te berekenen. Helemaal consequent ben ik dan ook niet geweest omdat ik de kostprijs van de envelop niet heb meegerekend.
Nu koop ik de folders die ik in 2004 en misschien wel 2005 ga versturen al dit jaar. Normaal gezien zou ik dus die kosten ook op dit jaar boeken maar ik vind dat dat een vertekend beeld geeft. Daarom is mijn vraag of ik de folders op de balans kan zetten of dat ik dit kan verwerken in de post vooruitbetaalde kosten? Graag jullie reactie.
Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag