• 0

één zin waarmee we onze klanten kunnen overtuigen

Beste ondernemers,

 

We willen jullie allemaal bedanken voor jullie ingeving. Ech super top.

 

Morgen nemen wij het besluit. We gaan kiezen uit :

 

verfrist en verbetert (ook?) uw webindentiteit in 2009!

 

of

 

Vitamine W... voor een blijvend gezonde website

 

 

of

 

Tevreden over uw website of wilt u er één die echt resultaat geeft. KLIK HIER

 

Nogmaals heel erg bedankt, BRS ook jij heel erg bedankt. We gaan kijken wat we met je tips kunnen doen, we staan altijd open voor verbetering.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Tevreden over uw website of wilt u er één die echt resultaat geeft, klik hier

(hier wordt dan een hyperlink: www.websitemetamorfose.nl)

 

De naam voor je website is een vrij lange naam die beter in 2e fase vermeld kan worden, het moment dus dat men op de link klikt. Om het woord als hyperlink te gebruiken zal ik zelf niet snel doen, je moet namelijk 2x het woord lezen om goed te begrijpen waar ik op ga klikken (vooral als het aan elkaar geschreven staat).

 

Ik ben uitgegaan van een doelgroep die niet tevreden is over zijn huidige website, het kan altijd beter en dus meer resultaat opleveren.

 

Succes,

Rick

 

NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.

Link naar reactie
  • 0

'Pimp your site!'

 

of

 

'Een nieuwe lente, een frisse website'

 

of

 

'Zet je site weer strak in de lak'

 

of

 

'Ook zo uitgekeken op steeds diezelfde kleuren van je site? Dat vindt je klant ook! Inspireer jezelf en je klanten door een verfrissende update, met aantoonbaar betere resltaten!'

 

Waar mag ik de factuur heen sturen? ;D

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
  • 0

Wat bedoel je eigenlijk met het "verbeteren van bestaande website's"? Qua semantiek? Zoekmachinevriendelijkheid? Toegankelijkheid op mobiele devices? Design? Workflow in het CMS? Beter koppeling met de back-end? Beter aansluiting op ERP-software?

 

Wát je doet maakt nogal een verschil. Als het alleen om 'een likje andere verf' gaat heb je bij wijze van spreken een totaal andere porpositie dan dat je een aantoonbaar hogere ROI door betere integratie met back-endsystemen kunt realiseren. Ik ben dus wel benieuwd wát je precies aan wilt bieden :)

Link naar reactie
  • 1

Off-topic en zeker niet met de bedoeling om je af te kraken, maar ik moet het toch vragen:

 

Ik krijg sterk de indruk dat de bedrijven in jullie portfolio fictief zijn, aangezien er geen links bestaan naar de door jullie gebouwde websites en mijn zoektocht in Google op al die bedrijven niets oplevert. Hier zou ik als klant afhaken, al heb je de meest pakkende zin van de wereld. ;)

 

Tevens ben ik even op jullie site gaan kijken wat het is dat jullie doen: op de homepagina wordt gerept over design ("onze kracht zit in webdesign"), maar op de "wat doen wij" pagina wordt er gepraat over "meer omzet".

 

Ook een kijkje in je HTML code geeft mij de indruk dat ik als klant geen SE geoptimaliseerde website kan verwachten...

Wij zijn dagelijks bezig 
      met het bedenken hoe het beter en efficiënter kan, met als doel om meer 
      omzet uit uw bestaande website te halen. 

Nogmaals, ik weet dat je niet om kritiek hebt gevraagd, maar ik kon het niet laten om me in de schoenen van de klant te plaatsen - excuses als je hier niet op zit te wachten. Mocht je tips willen hebben over hetgene waar ik over praat, ik ben aanwezig, stuur een PM bericht en ik zal je graag proberen te helpen ;D

 

edit: typo

"Think for yourself and question authority" - Timothy Leary (1920-1996)

Link naar reactie
  • 0

Beste ondernemers,

 

We willen jullie allemaal bedanken voor jullie ingeving. Ech super top.

 

Morgen nemen wij het besluit. We gaan kiezen uit :

 

verfrist en verbetert (ook?) uw webindentiteit in 2009!

 

of

 

Vitamine W... voor een blijvend gezonde website

 

 

of

 

Tevreden over uw website of wilt u er één die echt resultaat geeft. KLIK HIER

 

Nogmaals heel erg bedankt, BRS ook jij heel erg bedankt. We gaan kijken wat we met je tips kunnen doen, we staan altijd open voor verbetering.

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste WM,

 

je spreekt over jullie handelsnaam. Staan jullie in het handelsregister geregistreerd dan? Als jullie (jouw?) portfolio bestaat uit fictieve of studie-opdrachten dan hoeft dat geen probleem te zijn, maar met zogenaamde fake testimonials en ander leenwerk zou ik erg oppassen.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Wat bedoel je eigenlijk met het "verbeteren van bestaande website's"? Qua semantiek? Zoekmachinevriendelijkheid? Toegankelijkheid op mobiele devices? Design? Workflow in het CMS? Beter koppeling met de back-end? Beter aansluiting op ERP-software?

 

Wát je doet maakt nogal een verschil. Als het alleen om 'een likje andere verf' gaat heb je bij wijze van spreken een totaal andere porpositie dan dat je een aantoonbaar hogere ROI door betere integratie met back-endsystemen kunt realiseren. Ik ben dus wel benieuwd wát je precies aan wilt bieden :)

 

Ik blijf wel benieuwd naar bovenstaande vraag eerlijk gezegd. Maar ik denk, het voorgaande lezende, dat het enkel om een nieuwe verflaag gaat?

Link naar reactie
  • 0

Het eerste bericht is weer aanpast en de eerste website in de portfolio is de Menzis website. Heel vervelend websitemetamorfose: hulp inroepen onder valse voorwendselen, bah!

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 220 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.