Christine Geplaatst: 30 oktober 2008 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 30 oktober 2008 Iemand mailde me een icon dat ik voor Twitli zou kunnen gebruiken. Maar hoe weet ik of dat plaatje niet al elders in gebruik is, en of ik dat plaatje wel kan gebruiken? Het icon wat ik nu heb is niet zo goed. dit is het huidige icon. christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
0 Iwan van Geelen Geplaatst: 30 oktober 2008 Iwan van Geelen 3,2k 213 Geplaatst: 30 oktober 2008 www.tineye.com geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be Link naar reactie
0 Iwan van Geelen Geplaatst: 30 oktober 2008 Iwan van Geelen 3,2k 213 Geplaatst: 30 oktober 2008 Laat mijn post maar, dat werkt niet... Nike komt maar 3 keer op het web voor ??? geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be Link naar reactie
0 RedGeo Geplaatst: 30 oktober 2008 RedGeo 235 12 Geplaatst: 30 oktober 2008 TinEye heeft helaas nog lang niet alle afbeeldingen op het internet geindexeerd. Maar het werkt wel geweldig, zelfs gecropte plaatjes worden, mits geindexeerd natuurlijk, herkend. Christine, Vraag de persoon die je dat icon heeft toegestuurd waar hij/zij het vandaan heeft en of bekend is wat de copyright-status is. Is nog steeds een beetje het speld-hooiberg verhaal, maar je moet toch ergens beginnen. http://www.redgeographics.com - http://www.freelancecartographer.com Link naar reactie
0 Henny van der Pluijm Geplaatst: 30 oktober 2008 Henny van der Pluijm 307 26 Geplaatst: 30 oktober 2008 Op plaatjes zit, net als op teksten, altijd automatisch copyright. Het is in principe in handen van de maker. Het is wel overdraagbaar, maar daarvoor moet je contact opnemen met de maker. Bij afspraken moet je precies specificeren welke rechten je overneemt. Dus gebruik onbeperkt of niet, voor welke doeleinden, etc. www.venturemedia.nl Link naar reactie
0 Christine Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Christine 5,5k 322 Geplaatst: 30 oktober 2008 www.tineye.com 0 results searched over 1.01 billion images in 0.001 seconds maar de database is nog errug klein..... christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
0 Christine Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Christine 5,5k 322 Geplaatst: 30 oktober 2008 TinEye heeft helaas nog lang niet alle afbeeldingen op het internet geindexeerd. Maar het werkt wel geweldig, zelfs gecropte plaatjes worden, mits geindexeerd natuurlijk, herkend. Christine, Vraag de persoon die je dat icon heeft toegestuurd waar hij/zij het vandaan heeft en of bekend is wat de copyright-status is. Is nog steeds een beetje het speld-hooiberg verhaal, maar je moet toch ergens beginnen. Yes, dat hadden wij alreeds gedaan. Ze zegt dat ze het op een cursus gemaakt heeft, al dan niet samen met anderen. als je zoekt op "twitter bird" dan vind je twee blauwe vogeltjes, waarvan eentje een kop heeft die lijkt op dit logo, maar verschillend genoeg voor mij. Bovendien moet ik natuurlijk iets afspreken met de maker, dat ze niet naderhand iets kunnen claimen. christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
0 retail Geplaatst: 30 oktober 2008 retail 1,4k 105 Geplaatst: 30 oktober 2008 Als je iets veranderd in het ontwerp dan is het al een eigen ontwerp. Je kan b.v. de veertjes aan de zijkant verwijderen. Met bedrukken van kleding deden wij ook het Harley logo maar dan iets anders, de leek zou het nooit zien. Harley gaat elke vorm van copyright zonder toestemming tegen maar wij hebben nognooit last gehad. Link naar reactie
0 Christine Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Christine 5,5k 322 Geplaatst: 30 oktober 2008 Het plaatje komt van designreviver.com. Te tricky om te gebruiken. Dus nu zoek ik iemand die iets kan maken wat bijna hetzelfde is maar net niet helemaal en iets meer gestileerd..... Aan fee heb ik helaas heel weinig te bieden..... christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
0 retail Geplaatst: 30 oktober 2008 retail 1,4k 105 Geplaatst: 30 oktober 2008 Het plaatje komt van designreviver.com. Te tricky om te gebruiken. Dus nu zoek ik iemand die iets kan maken wat bijna hetzelfde is maar net niet helemaal en iets meer gestileerd..... Aan fee heb ik helaas heel weinig te bieden..... Even plaatsen bij Vraag en Aanbod, dacht dat er een paar ontwerpers op het forum zitten. Link naar reactie
Christine
Christine
Iemand mailde me een icon dat ik voor Twitli zou kunnen gebruiken. Maar hoe weet ik of dat plaatje niet al elders in gebruik is, en of ik dat plaatje wel kan gebruiken? Het icon wat ik nu heb is niet zo goed.
dit is het huidige icon.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag