Bite Geplaatst: 4 november 2008 Bite 25 2 Geplaatst: 4 november 2008 Ha allemaal, Mijn huidige Laserprinter, de Samsung CLP-610ND begint kuren te krijgen. Na een gebruikstijd van 2 maanden zie ik een (kleuren)schaduw onder de letters, wat net lijkt of het onscherp is. Ook rafels rondom te letters. Nu wil ik graag direct een zéér goede laserprinter kopen. Wie van jullie heeft ervaring met een haarscherpe kleurenlaserprinter (CMYK) die MacOSx geschikt is? Alvast bedankt! - Tim Zoekmachine Marketing via InByte Internet Marketing - http://www.inbyte.nl Link naar reactie
Merkava Geplaatst: 4 november 2008 Merkava 2,8k 127 Geplaatst: 4 november 2008 Beste Tim Dit lijkt mij niet zozeer een ondernemersonderwerp maar meer een onderwerp voor een forum waar Mac-gebruikers hun kleurenprinterervaringen met elkaar delen. Link naar reactie
Thijl Geplaatst: 4 november 2008 Thijl 255 41 Geplaatst: 4 november 2008 Was het niet laatst enorm nieuws dat iemand 8 ton had uitgegeven aan www.printer.com ? (hint!) Verder zou ik toch echt eerst eens bellen met Samsung want 2 maanden en dan al kuren, dat hoort niet. Naar mijn ervaring is de kwaliteit van Samsung producten goed en de keer dat ik de helpdesk nodig had ging dat ook prima, volgens mij is het zeker de moeite waard en misschien heb je nu gewoon een prima printer met een productiefoutje oid. Groeten, hwjd Makkelijk en snel online boodschappen bestellen? Dat kan bij Thijl! Twitter | Facebook Link naar reactie
renep Geplaatst: 4 november 2008 renep 2,4k 117 Geplaatst: 4 november 2008 Wie van jullie heeft ervaring met een haarscherpe kleurenlaserprinter (CMYK) Ik ben een fan van de HP-printers. Mijn kleurenlaserjet 3600N doet het al een jaar ofzo prima. Eerdere zwart-wit-printers altijd zonder problemen. René Applinet - informatieve websites | Lancelots - informatie en forum voor freelancers / zzp'ers Link naar reactie
Frans Sijtsma Geplaatst: 4 november 2008 Frans Sijtsma 8,5k 776 Geplaatst: 4 november 2008 Kleurenlaserjet HP 3800 serie afgelopen 3 jaar enkele tienduizenden kleuren- en zwartwit zonder problemen Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
Thijl Geplaatst: 4 november 2008 Thijl 255 41 Geplaatst: 4 november 2008 Nog even aanvullend op mijn andere post, ik ben zelf ook HP fan (2 HP printers houden het hier al 2 jaar uit, eentje daarvan staat constant aan, goede printkwaliteit ook). Laatst kwam ik op internet deze tegen: HP Officejet Pro L7780, is een alles in een ding. Het is wel een inkjet maar kwa printkosten vergelijkbaar met laserprinters die dubbel zo duur zijn en technisch zit de printer erg goed in elkaar (gescheiden inktcompartimenten enzo). Misschien is het wat (+/-€400) Groeten, hwjd Makkelijk en snel online boodschappen bestellen? Dat kan bij Thijl! Twitter | Facebook Link naar reactie
TvG Geplaatst: 4 november 2008 TvG 317 25 Geplaatst: 4 november 2008 Niet specifiek voor Mac's maar zelf vindt ik deze site informatief om een oordeel over een printer te kunnen vormen: http://www.druckerchannel.de/ Link naar reactie
willemj Geplaatst: 4 november 2008 willemj 3,3k 192 Geplaatst: 4 november 2008 Laserprinters zijn gevoelig voor verkeerd papier of viezigheid. Niet per ongeluk stickervellen of andere dingen gebruikt die niet geschikt zijn voor een laserprinter? Heb ook wel eens beschadiging gezien na gebruik van stickervellen die wel geschikt zouden zijn voor laserprinters trouwens. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen