• 0

Administratie als software oplossing

Zoals de laatste tijd sterk blijkt worden steeds meer facetten van het ondernemen online geregeld of dankzij één of ander software programma.

Nu is mijn bedrijf nog redelijk in de startersfase maar is het duidelijk dat een groot deel van mijn boekhouding mij simpelweg teveel tijd kost ( ik doe dit dan ook nog in word en excel )

Ik zit er dan ook sterk aan te denken om bedrijfssoftware aan te schaffen. Nou heb ik laatst een uitnoding ontvangen om te komen kijken bij een workshop / product presentatie van het product "mamut". De uitnodiging verliep namens een re-seller en na wat onderzoek te hebben gedaan is gebleken dat ik absoluut niet het eerste bedrijf zou zijn die hierop over zou stappen.

Ik wilde vragen of er mensen waren met een nuttige opmerking of advies waarop ik moet letten als ik over zou gaan tot aanschaf van dit soort gelijke software. Ook andere suggesties hoor ik graag.

Heb ook geinformeerd naar een accountant maar dat bleek zeker niet goedkoper te zijn.

 

Met vriendelijke groet & bij voorbaat dank.

(Ik heb trouwens geen idee hoeveel bedrijven deze uitnodiging hebben gehad, maar mocht u hem willen zien dan kan ik hem misschien wel inscannen :)

Voor al uw bedrijfssoftware & ICT Oplossingen

www.webaxs.nl www.relaxs.nl www.comaxs.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Na het rondzoeken ben ik nog steeds op zoek naar suggesties!!! of mensen met ervaring van het gebruik van Mamut. Ik ben graag op de hoogte voor ik deelneem aan deze Workshop.

 

Bij voorbaat dank en werkse zo op deze vrijdag :)

Voor al uw bedrijfssoftware & ICT Oplossingen

www.webaxs.nl www.relaxs.nl www.comaxs.nl

Link naar reactie
  • 0

Snelstart is inderdaad een goede keuze. Qua prijs, gebruikersvriendelijkheid en mogelijkheden scoort het pakket goed. Wij werken al jaren met tevredenheid met het pakket.

ROVé Administratie en Advies voor verantwoord boekhouden, bezoek eens www.rovened.nl.

Wordt Nederland te klein voor ondernemers, kijk eens op www.indoned.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 190 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.