R.I.P. - Benm Geplaatst: 1 juni 2003 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 1 juni 2003 De heisa rondom de nieuwe frequenties voor commerciele radiostations zal weinigen ontgaan zijn denk ik. Maar wat mij maar weer opvalt: De commerciele paketten hebben allen een dekking van minder dan 70%, terwijl de overheid vrolijk doorzend met 4 FM netten met ieder 99+% dekking. Voor de feiten en mooie dekkingskaartjes (van echte signaalmetingen): http://www.radio.nl (voorheen radiowereld) aan de rechterkant. Ik vind het maar een schande dat de overheid voor honderdenmiljoenen een paar prutfrequenties/zenders verkoopt, maar haar publieke omroep ongestoord belastinggeld laat uitstralen op de 4 beste netten... Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
Annedien Hoen Geplaatst: 1 juni 2003 Annedien Hoen 3,2k 287 Geplaatst: 1 juni 2003 We hebben ze toch zelf ingehuurd? (de 'overheid') :'( Link naar reactie
zrski Geplaatst: 2 juni 2003 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 2 juni 2003 Jammer genoeg heb ik de heisa gemist, het ziet er echter wel naar uit dat er een paar goede kanalen bij zijn gekomen? Of ben ik over enthousiast? HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
R.I.P. - Benm Geplaatst: 2 juni 2003 Auteur R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 2 juni 2003 Er is inderdaad wel wat bijgekomen, en vooral veel van frequentie gewisseld. Volgens mij zijn de commerciele zenders nu in het 'buitengebied' wel iets beter te ontvangen... En we hebben ID&T-radio in utrecht, niet onaardig ;) Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
Persoon Geplaatst: 27 juni 2003 Persoon 1,4k 2 Geplaatst: 27 juni 2003 Ben ineens al me zenders pleitte in de auto. Ook een aantal nieuwe erbij... dus weer lekker alles uitproberen. Echt overzichtelijker is het er niet op geworden. Maar had niets anders verwacht van de overheid. Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen