Deze week vond ik op de website van Octrooicentrum Nederland de volgende wedstrijd:
De Paint the World Orange contest is een brandingwedstrijd om nieuwe ideeën en concepten te bedenken die de economische kracht van Nederland internationaal op de kaart zetten. De winnaar krijgt een productiebudget van maximaal 500.000 euro om het beste idee uit te voeren. Inschrijven is nog mogelijk tot 25 november 2008, 12 uur op www.orangecontest.nl. Ze zijn op zoek naar "originele ideeen, bijzondere plannen en spectaculaire tools om Nederland als mondiaal knooppunt voor internationale bedrijven en talenten te positioneren" en de wedstrijd staat open voor iedereen individuen, bedrijven en organisaties in elk land.
Wellicht is het leuk voor Higherlevel-leden om zich nog snel in te schrijven. Het is meer bedoeld om met leuke ideeen te komen om de economische kracht van ons land te promoten. Het hier reeds veel geprezen Innovatieplatform en het Ministerie van Economische Zaken hebben deze competitie georganiseerd.
Dit lijkt mij meer een leuk idee voor reclamebureaus maar zelf wil ik meedoen met de kleinste auto ter wereld. Jawel weer één van mijn uitvindingen, die door tijdsgebrek in de kast lag. Ingeklapt is dit elektrische (1-persoons)brommobieltje niet groter dan een gewone koffer. Uitgeklapt rijd je er afstanden van 5 tot en met 25 kilometer mee. Hij kan gewoon de trein in en zou een oplossing zijn voor de dagelijkse file- en milieu-problemen.
Echter ik vraag mij af of ik bij deze wedstrijd aan het juiste adres ben. Het is geen innovatiewedstrijd maar is voor Hollandpromotie bedoeld. Er kan natuurlijk oranje reclame bevestigd worden op zulke autootjes en overal ter wereld valt dat op bij stilstaande files. Maar is dit wel zinvolle branding? Zouden jullie de kans wagen om hier aan mee te doen?
PaulGo
PaulGo
Deze week vond ik op de website van Octrooicentrum Nederland de volgende wedstrijd:
De Paint the World Orange contest is een brandingwedstrijd om nieuwe ideeën en concepten te bedenken die de economische kracht van Nederland internationaal op de kaart zetten. De winnaar krijgt een productiebudget van maximaal 500.000 euro om het beste idee uit te voeren. Inschrijven is nog mogelijk tot 25 november 2008, 12 uur op www.orangecontest.nl. Ze zijn op zoek naar "originele ideeen, bijzondere plannen en spectaculaire tools om Nederland als mondiaal knooppunt voor internationale bedrijven en talenten te positioneren" en de wedstrijd staat open voor iedereen individuen, bedrijven en organisaties in elk land.
Wellicht is het leuk voor Higherlevel-leden om zich nog snel in te schrijven. Het is meer bedoeld om met leuke ideeen te komen om de economische kracht van ons land te promoten. Het hier reeds veel geprezen Innovatieplatform en het Ministerie van Economische Zaken hebben deze competitie georganiseerd.
Dit lijkt mij meer een leuk idee voor reclamebureaus maar zelf wil ik meedoen met de kleinste auto ter wereld. Jawel weer één van mijn uitvindingen, die door tijdsgebrek in de kast lag. Ingeklapt is dit elektrische (1-persoons)brommobieltje niet groter dan een gewone koffer. Uitgeklapt rijd je er afstanden van 5 tot en met 25 kilometer mee. Hij kan gewoon de trein in en zou een oplossing zijn voor de dagelijkse file- en milieu-problemen.
Echter ik vraag mij af of ik bij deze wedstrijd aan het juiste adres ben. Het is geen innovatiewedstrijd maar is voor Hollandpromotie bedoeld. Er kan natuurlijk oranje reclame bevestigd worden op zulke autootjes en overal ter wereld valt dat op bij stilstaande files. Maar is dit wel zinvolle branding? Zouden jullie de kans wagen om hier aan mee te doen?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag