• 0

E-folders.nl

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

E-folders.nl is begonnen met het online plaatsen van reclamefolders.

Het bedrijf uit Groningen heeft inmiddels Scapino en Macintosh Retail

Groep (oa BelCompany) als klant. E-folders.nl stimuleert ook het

terugdringen van drukwerk, het plaatst een banner voor het aanvragen

van de brievenbus-stickers bij Milieudefensie.

Zie bericht Emerce >>>

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Hi Robert,

 

Leuk dat je zo'n uitgebreid antwoord plaatst, met zoveel kritische "kenners" is dat niet gemakkelijk natuurlijk. :)

 

Mijn vraagje na het lezen van je verhaal: is dit een proefballonetje of is dit corebusiness?

 

Ben ook wel benieuwd naar je antwoord op Decorum's vragen.

 

De antwoorden op die vragen heb ik gegeven.

Het is zeker geen proefballon, maar serieuse zaken. Het is mijn doelstelling dit een succes te laten worden en ben er ook full time mee bezig.

Link naar reactie
  • 0

Klopt het dat je de behoefte nu bepaald aan de hand van het aantal bezoekers op jouw website? Daar sta ik heel sceptisch tegenover. Je hebt heel wat free publicitiy weten te creëeren waardoor veel mensen uit nieuwsgierigheid eens komen kijken. Het gevaar bestaat dat de bezoeker, door de beperkte functionaliteit, geen toegevoegde waarde ziet (want wat is nu die behoefte waarin je voorziet) en vervolgens niet opnieuw de site bezoekt.

 

Als er geen vernieuwingen plaats vinden, er geen toegevoegde waarde wordt geboden op de gebruikelijke folders, dan denk ik dat het bezoek over een maand drastisch is gedaald.

 

Hoe zie jij dat?

 

 

Natuurlijk kijk ik niet alleen naar de aantallen bezoekers die er nu komen.

Ik besef dat er veel publiciteit is op dit moment voor de site en dat het een vertekening geeft. Aan der andere kant denk ik dat het grootste deel van Nederland de site echt nog niet heeft gevonden, dus wat dat betreft is er nog veel te doen.

 

Een belangrijk signaal is het aantal mensen dat zich aanmeld voor de site en een eigen folderpakket samenstelt. Het aantal mensen dat dit doet geeft een indicatie voor het bezoek in de toekomst denk ik. Deze mensen krijgen voor het grootste deel ook een wekelijkse e-mail, waardoor de kans op herhalingsbezoeken toeneemt (en dat is ook de bedoeling van die nieuwsbrief).

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Kort een vraag aan Robert Brugman:

 

Hebben de niet-deelnemende bedrijven geen bezwaar gemaakt tegen het op internet publiceren van hun folders? Ik denk hierbij aan auteursrechten en positionering (V&D naast Kwantum).

 

Over het initiatief: veel succes!

 

PS. Ik zou nú wel een nee-nee sticker op mijn deur willen plakken maar deze zijn zóóóó lelijk.

Link naar reactie
  • 0

Het samenstellen van zo´n pakket zou inderdaad voor mij ook een reden zijn om in te schrijven. Nu pak ik thuis ook altijde folders van Dynabite, Micro Electro etc eruit. Dus jawel toegevoegde waarde! Het duurt even maar ik denk dat ik overtuigd raak. ;D

:D

Link naar reactie
  • 0

Kort een vraag aan Robert Brugman:

 

Hebben de niet-deelnemende bedrijven geen bezwaar gemaakt tegen het op internet publiceren van hun folders? Ik denk hierbij aan auteursrechten en positionering (V&D naast Kwantum).

 

Over het initiatief: veel succes!

 

PS. Ik zou nú wel een nee-nee sticker op mijn deur willen plakken maar deze zijn zóóóó lelijk.

 

Er is nog geen partij die bezwaar heeft gemaakt tegen publicatie. Ik heb dit, eerlijk gezegd, ook niet gevraagd.

Link naar reactie
  • 0

Ik kan me niet voorstellen dat een partij daar bezwaar tegen zou maken, en als het zo is zou het mooie freepublicity zijn voor e-folders. Lekker even zieken, zorgen dat je genoeg media aandacht krijgt en als het echt te heet wordt er mee ophouden.

tegen de tijd dat je schikt bij een dergelijke rechtzaak heb je waarschijnlijk meer dan genoeg publiek ;)

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

Ik kan me niet voorstellen dat een partij daar bezwaar tegen zou maken, en als het zo is zou het mooie freepublicity zijn voor e-folders. Lekker even zieken, zorgen dat je genoeg media aandacht krijgt en als het echt te heet wordt er mee ophouden.

tegen de tijd dat je schikt bij een dergelijke rechtzaak heb je waarschijnlijk meer dan genoeg publiek ;)

 

Ten eerste vraag ik af welk auteurs op de reclame folders rust. Ik heb dat niet uitgezocht. Ik zie alleen niet op de folder staamn iets in de trant van "niets uit deze uitgave ... etc." , wat wel te vinden is bij artikelen en boeken etc. Dat betekent natuurlijk niet dat het niet mag.

 

Ik heb overigens geen behoefte aan een confrontatie. Zoals ik al zeg wil ik hier een succes van maken en als dat niet lukt heb ik natuurlijk niets aan al die free publicity!

Link naar reactie
  • 0

Nog even een beroepsmatige vraag;

 

Jullie businessmodel is afrekenen per pageview (tenministe dat is het belangrijkste onderdeel). Nu vroeg ik me af welke techniek jullie gebruiken om de aantallen bezoekers en pageviews te meten. Hebben jullie daar een eigen systeem voor ontworpen in de database die jullie waarschijnlijk toch gebruiken?

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
  • 0

Nog even een beroepsmatige vraag;

 

Jullie businessmodel is afrekenen per pageview (tenministe dat is het belangrijkste onderdeel). Nu vroeg ik me af welke techniek jullie gebruiken om de aantallen bezoekers en pageviews te meten. Hebben jullie daar een eigen systeem voor ontworpen in de database die jullie waarschijnlijk toch gebruiken?

 

Het businessmodel is afrekenen per bekeken folder. Dat houdt in dat een klik op een thumbje van een folder gezien wordt als het bekijken van deze folder.

 

Het tellen van die klikjes vindt plaats buiten E-folders.nl om door BuyWays Internetstrategie en Webmarketing. Zij hebben een teltool ontwikkeld, die E-folders.nl gebruikt om te tellen.

Link naar reactie
  • 0
[quot]

Vanmorgen kreeg ik een mail dat er over E-folders.nl gediscussieerd wordt op dit forum. Natuurlijk wil ik reageren op de opmerkingen die tot nu toe zijn gemaakt. De positieve opmerkingen laat ik maar achterwege om te bespreken en beperk me tot de minder positieve.

 

Leuk dat je reageert op deze thread. Wat ik positief vond aan de site was de “banner” waar een link stond voor het bestellen van de ja/nee stickers. Een ander positief punt vond ik de grote publiciteit rondom e-folders.nl. Hoe heb je die publiciteit verkregen? Heb je een persbericht geschreven?

 

1. Het probleem van grote JPG's. Daar hebben we natuurlijk over nagedacht. De site is gemaakt voor zowel mensen met breedband als smalband. De JPG's voor smalband zijn maximaal 100kb en die voor breedband max. 250kb. Iemand kan zelf kiezen welke variant te bekijken. Het probleem van de grote JPG bestanden wordt steeds minder groot, doordat steeds meer mensen breedband hebben. Voor de mensen met een modem is de smalband versie beschikbaar en die heeft ook een acceptabele laadtijd. De tijd dat op het internet geen of weinig plaatjes meer te vinden zijn ivm laadtijd, begint echt achter ons te liggen. Een aantal mensen blijft alleen vatshouden aan dit standpunt. De meeste gelukkig niet.

 

Hier geef ik je gelijk in. Alleen zag ik de mogelijkheid tot een smalband versie pas toen ik de tweede keer de website bezocht. Hopelijk ben ik de enige, want de eerste keer dat mensen een website bezoeken bepaalt vaak ook of ze de site nog vaker bezoeken, en een site die langzaam inlaadt bevordert dit natuurlijk niet.

 

2. Veel reacties ook over het low tech karakter van een folder. Tuurlijk zijn er veel uitbreidingsmogelijkheden, zoals vanuit de folder bestellen en het doorzoeken van de folders op het gewenste artikel. Dit is alleen niet zo makkelijk te bereiken. Om hier mee te beginnen is niet reeel. Ik denk dat eerst maar eens bewezen moet worden dat mensen de folders via het internet willen bekijken (en de eerste reacties wijzen daar wel op). Later kan dit soort functionaliteit worden toegvoegd. Ik denk dat veel de lezers van dit forum op het gebied van internet en nieuwe media voor de troepen uitlopen en daarmee meer verwachten van een site als E-folders.nl, dan de gemiddelde nederlander. Die is nog niet klaar voor rich content etc. Dat komt allemaal wel.

 

Ik denk dat er wel behoefte is aan uitgebreidere content, een site zoals kelkoo.nl en de pricewatch van tweakers.net zijn erg populair. Heb je door middel van marktonderzoek onderzocht hoeveel vraag er is naar folders, en of er vraag is voor uitgebreidere zaken zoals een pricewatche?

 

4. De opmerking om eerst de hele folders te plaatsen en daarna met de bedrijven te praten is gewoon praktisch niet mogelijk. We hebben nu 5 deelnemers, de rest tonen we voorpagina van waaruit doorgeklikt kan worden. Het is een suboptimale oplossing, maar we zitten met een kip en het ei verhaal. Zonder bezoekers en abonnees geen interesse vanuit adverteerder en vice versie. Door de bezoekersaantallen en de gegenereerde kliks, willen we die partijen overtuigen van het feit dat er zeker een behoefte is.

 

Dit begrijp ik niet zo goed. Bezoekers komen naar een site, waar ze niet vinden wat hun belooft wordt. Als van het merendeel van de folders alleen de voorkant beschikbaar is, dan komen mensen denk ik niet meer zo vaak een tweede keer terug, of schrijven ze zich uit van de mailinglist. Ik snap ook niet waarom het niet mogelijk is om eerst de hele folders te plaatsen en dan met de bedrijven te praten.

 

Als het een succes wordt, dan zijn de meeste bedrijven denk ik wel geïnteresseerd om op te site te blijven in ruil voor het (in mijn ogen) relatief kleine bedrag. E-folder.nl en de bedrijven zijn dan van elkaar afhankelijk. Consumenten verwachten de folder van de bekende winkel X op de website, het is dus in het belang van E-folder.nl en winkel X dat deze folder op de website staat.

 

Je zou er ook over na kunnen denken om op een andere manier geld te verdienen. Zo zou je bedrijven de mogelijkheid kunnen aanbieden om een advertentie met hun aanbiedingen van de week te laten zien.

 

Greetingz, Hans

Link naar reactie
  • 0

 

Leuk dat je reageert op deze thread. Wat ik positief vond aan de site was de “banner” waar een link stond voor het bestellen van de ja/nee stickers. Een ander positief punt vond ik de grote publiciteit rondom e-folders.nl. Hoe heb je die publiciteit verkregen? Heb je een persbericht geschreven?

 

// Yep een persbericht. Verstuurd aan o.a. Webwereld en Emerce,

 

Hier geef ik je gelijk in. Alleen zag ik de mogelijkheid tot een smalband versie pas toen ik de tweede keer de website bezocht. Hopelijk ben ik de enige, want de eerste keer dat mensen een website bezoeken bepaalt vaak ook of ze de site nog vaker bezoeken, en een site die langzaam inlaadt bevordert dit natuurlijk niet.

 

// Daar heb je gelijk. Misschien dat we de smalband versie duidelijker moeten gaan aangeven.

 

Ik denk dat er wel behoefte is aan uitgebreidere content, een site zoals kelkoo.nl en de pricewatch van tweakers.net zijn erg populair. Heb je door middel van marktonderzoek onderzocht hoeveel vraag er is naar folders, en of er vraag is voor uitgebreidere zaken zoals een pricewatche?

 

// Nee. Er is geen uitgebreid marktonderzoek gedaan. OP dit moment loopt er wel een marktonderzoek naar het gebruik van de brievenbussticker en de redenen die mensen daar voor hebben. De uitgebreide content is natuurlijk wel iets dat we snel gaan bekijken en er zijn ideeen voor. Maar eerst kijken of en hoe dit aanslaat.

 

Dit begrijp ik niet zo goed. Bezoekers komen naar een site, waar ze niet vinden wat hun beloofd wordt. Als van het merendeel van de folders alleen de voorkant beschikbaar is, dan komen mensen denk ik niet meer zo vaak een tweede keer terug, of schrijven ze zich uit van de mailinglist. Ik snap ook niet waarom het niet mogelijk is om eerst de hele folders te plaatsen en dan met de bedrijven te praten.

 

// Ook daarin heb je denk ik deels gelijk. Het is praktisch gezien alleen niet mogelijk wekelijks 30 folders in te scannen. Te weinig mankracht. Ik zou het dus wel willen, maar het kan niet. Ik denk het dus opgelost te hebben door te linken naar de website van het bedrijf en indien mogelijk naar de folder/aanbiedingen op die site.

 

Als het een succes wordt, dan zijn de meeste bedrijven denk ik wel geïnteresseerd om op te site te blijven in ruil voor het (in mijn ogen) relatief kleine bedrag. E-folder.nl en de bedrijven zijn dan van elkaar afhankelijk. Consumenten verwachten de folder van de bekende winkel X op de website, het is dus in het belang van E-folder.nl en winkel X dat deze folder op de website staat.

 

Daar heb je gelijk in. De reacties van de meeste partijen zijn afwachtend, maar wel potentieel geinteresseerd.

 

Je zou er ook over na kunnen denken om op een andere manier geld te verdienen. Zo zou je bedrijven de mogelijkheid kunnen aanbieden om een advertentie met hun aanbiedingen van de week te laten zien.

 

Mijn mening is dat consumenten niet zitten te wachten op banners en allerlei reclame op een site. Het doet afbreuk aan de site qua vormgeving en presentatie. Ik wil juist een site die niet druk wordt van al die reclame die er normaal op te vinden is. Ik denk dat mensen dat kunnen waarderen. De site is opgezet om het de consument naar de zin te maken. Dat, samen met gebruiksvriendelijkheid is de opzet.

 

Greetingz, Hans

Link naar reactie
  • 0

Ten eerste vraag ik af welk auteurs op de reclame folders rust. Ik heb dat niet uitgezocht. Ik zie alleen niet op de folder staan iets in de trant van "niets uit deze uitgave ... etc." , wat wel te vinden is bij artikelen en boeken etc. Dat betekent natuurlijk niet dat het niet mag.

 

Een folder mag reclame zijn maar daar rust ook auteursrecht op. Zonder toestemming geheel plaatsen maakt een confrontatie met een adverteerder vroeger of later onvermijdelijk.

 

Folders zijn platte push-marketing. Blokker, Zeeman en Gamma kopen een enorme partij goederen om die binnen een week zo snel mogelijk door te schuiven. Intelligente software om het aanbod op maat aan te bieden staat haaks op dit massamodel.

 

Het aanbod van e-folders sluit mooi aan bij de logistieke dienst van verspreiding. Er zijn een stuk of drie grote bezorgdiensten in Nederland: PTT Post, Interlanden en Netwerk VSP. dat zijn echet bezorgboeren die pas wakker worden bij hoge oplages. Logisch, want hah-bezorgen is centenwerk.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

inscannen?

 

Zodra een bedrijf haar folders via e-folders willen laten publiceren op internet, kunnen ze toch wel ff een pdf-je laten trekken door hun drukker????

 

Je bent tocht niet echt van plan om (laten we hopen erg veel) folders iedere week in te scannen om jpeg-jes te krijgen...

Scannen van gedrukt materiaal is altijd lelijk door de vorming van moiree. het wordt altijd onscherp. Met pdf-jes is het een stuk beter, en van een pdf documentje kan je ook best een jpg maken.

 

Scheelt weer een hoop werk...

All Digital

Effectieve Communicatie

www.all-digital.nl

Martin@all-digital.nl

Link naar reactie
  • 0

trouwens wellicht een goed idee om eigen "Ja-Nee" stickers te laten maken? Weer free publicity!

 

Maar dan wel hele mooie natuurlijk...

 

Of zijn die niet geldig?

All Digital

Effectieve Communicatie

www.all-digital.nl

Martin@all-digital.nl

Link naar reactie
  • 0

 

Een folder mag reclame zijn maar daar rust ook auteursrecht op. Zonder toestemming geheel plaatsen maakt een confrontatie met een adverteerder vroeger of later onvermijdelijk.

 

Folders zijn platte push-marketing. Blokker, Zeeman en Gamma kopen een enorme partij goederen om die binnen een week zo snel mogelijk door te schuiven. Intelligente software om het aanbod op maat aan te bieden staat haaks op dit massamodel.

 

Het aanbod van e-folders sluit mooi aan bij de logistieke dienst van verspreiding. Er zijn een stuk of drie grote bezorgdiensten in Nederland: PTT Post, Interlanden en Netwerk VSP. dat zijn echet bezorgboeren die pas wakker worden bij hoge oplages. Logisch, want hah-bezorgen is centenwerk.

 

We zullen zien of er reacties komen op het plaatsen van de folder.

 

Ook ik denk dat het aanbod van de site aansluit op de papieren folder. Toch heb ik wel het idee dat een groep mensen afstappen van de papieren folder, zodra er een goed alternatief is. Om dat te zijn, moeten er eerst meer folders op onze site. Maar daar hebben wij het vertrouwen in.

Link naar reactie
  • 0

inscannen?

 

Zodra een bedrijf haar folders via e-folders willen laten publiceren op internet, kunnen ze toch wel ff een pdf-je laten trekken door hun drukker????

 

Je bent tocht niet echt van plan om (laten we hopen erg veel) folders iedere week in te scannen om jpeg-jes te krijgen...

Scannen van gedrukt materiaal is altijd lelijk door de vorming van moiree. het wordt altijd onscherp. Met pdf-jes is het een stuk beter, en van een pdf documentje kan je ook best een jpg maken.

 

Scheelt weer een hoop werk...

 

Je hebt gelijk als je zegt dat de drukker de folder digitaal in PDF formaat heeft. Het ' probleem' is dat van de partijen die nu nog niet meedoen, natuurlijk deze versie niet krijgen. Vandaar dat we van deze partijen de voorkant van de folder inscannen.

Van de deelnemende partijen (zoals Scapino) krijgen wij de folder als PDF bestand.

 

Verkijk je er trouwens niet op dat het omzetten van het PDF bestand naar jpg's. Dat is ook een bewerkelijk karwei ;).

Link naar reactie
  • 0

trouwens wellicht een goed idee om eigen "Ja-Nee" stickers te laten maken? Weer free publicity!

 

Maar dan wel hele mooie natuurlijk...

 

Of zijn die niet geldig?

 

Om ja/nee stickers te kunnen uitgeven heb je een licensie nodig. Dit is zeker iets wat in de toekomst een mooi extraatje kan zijn. Voorlopig volstaat de mogelijkheid deze via de milieudefensie te laten bestellen. ;D

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Het ' probleem' is dat van de partijen die nu nog niet meedoen, natuurlijk deze versie niet krijgen. Vandaar dat we van deze partijen de voorkant van de folder inscannen.

Is het missschien een idee om die partijen warm te laten lopen? Voordat ze daadwerkelijk "ja" tegen je zeggen dat ze als test een korte periode (gratis of voor weinig) op e-folders staan. Hoef je niets meer in te scannen, dan kun je direct vragen op hun pdf (verbouwing ervan kost ook tijd, maar staat wel mooier) en bovendien heb je dan de kans dat bezoekers (consumenten) op e-folders langer blijven en terugkeren dorodat i.p.v. de voorpagina de hele folder erop staat?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Veel winkelketens hebben al een pdf bestand online staan, zoals bijvoorbeeld Mediamarkt. Geld verdienen met het doorlinken naar folders van andere sites, lukt toch nooit. Er zijn trouwens al sites die doorlinken naar e-folders. En wat Kermie zij, daar dacht ik ook al aan. Je zei dat de twee partijen die interesse hadden twee maanden gratis hun folders op je site mochten laten zetten, en dat ze de intentie hadden om wanneer het succesvol werd ervoor te gaan betalen.

Link naar reactie
  • 0

Veel winkelketens hebben al een pdf bestand online staan, zoals bijvoorbeeld Mediamarkt. Geld verdienen met het doorlinken naar folders van andere sites, lukt toch nooit. Er zijn trouwens al sites die doorlinken naar e-folders. En wat Kermie zij, daar dacht ik ook al aan. Je zei dat de twee partijen die interesse hadden twee maanden gratis hun folders op je site mochten laten zetten, en dat ze de intentie hadden om wanneer het succesvol werd ervoor te gaan betalen.

 

Zeker hebben al veel bedrijven een folder online. Ik denk alleen dat het voor consumenten niet handig is om naar 10 verschillende sites te moeten om daar de folders te bekijken. E-folders.nl biedt een verzamelpunt, van waaruit iedere folder (uiteindelijk) in zijn geheel te bekijken moeten zijn.

 

Wat bedoel je trouwens met dat sites al doorlinken naar E-folders.nl?

 

Uiteindelijk willen we natuurlijk ook niet meer alleen doorlinken naar de folders, maar deze zelf helemaal online hebben. In dat doorlinken geloven wij ook niet. Het is nu een tussenoplossing die niet optimaal is.

 

Een aantal malen heb ik partijen voorgesteld om mee te doen met een proefperiode. De animo was daarvoor niet echt hoog. Vaak redeneren de bedrijven dat hun folder al op het internet staat en dat E-folders.nl hen geen toegevoegde waarde biedt.

 

 

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Een aantal malen heb ik partijen voorgesteld om mee te doen met een proefperiode. De animo was daarvoor niet echt hoog. Vaak redeneren de bedrijven dat hun folder al op het internet staat en dat E-folders.nl hen geen toegevoegde waarde biedt.

Er zijn volgens mij zat partijen die nog helemaal geen folders op internet hebben. Die zijn toch veel interessanter om te benaderen? Heb je dat ook al gedaan en zo ja ... hoe reageren die?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Er zijn volgens mij zat partijen die nog helemaal geen folders op internet hebben. Die zijn toch veel interessanter om te benaderen? Heb je dat ook al gedaan en zo ja ... hoe reageren die?

 

95% van de partijen die op de site staan is benaderd.

Het is een beetje lastig om zo uit mijn hoofd aan te geven wat partijen zonder folder opmerkten.

 

Toch zijn het vaak de grotere bedrijven die al een folder online hebben (geheel of gedeeltelijk) en dat zijn nu ook juist de partijen die interessant zijn om snel op de site te hebben.

Dat betekent dat we die anderen niet willlen hebben en/of benaderen.

Binnenkort gaan we wel weer wat bedrijven benaderen. De eerste resultaten zijn nu wel binnen.

 

We willen dus (nog) geen onderscheid maken tussen bedrijven die wel en bedrijven die geen folder online hebben.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Wellicht is het handig om de positieve èn negatieve reacties en opmerkingen van prospects ergens op te slaan (CRM of gewoon Excel) zodat deze terugkoppelingen kunnen worden geëvalueerd.

 

Is handig als je nieuwe partijen spreekt ;D

 

Iets anders: Je zegt Dat betekent dat we die anderen niet willlen hebben en/of benaderen. Waarom niet? Juist voor de kleinere bedrijven die nog geen folder op het net hebben (Kermie), lijkt het mij interessant om deel te nemen aan e-folders. En het voegt waarde toe voor de bezoeker.

Link naar reactie
  • 0

Wellicht is het handig om de positieve èn negatieve reacties en opmerkingen van prospects ergens op te slaan (CRM of gewoon Excel) zodat deze terugkoppelingen kunnen worden geëvalueerd.

 

Is handig als je nieuwe partijen spreekt ;D

 

Iets anders: Je zegt Dat betekent dat we die anderen niet willlen hebben en/of benaderen. Waarom niet? Juist voor de kleinere bedrijven die nog geen folder op het net hebben (Kermie), lijkt het mij interessant om deel te nemen aan e-folders. En het voegt waarde toe voor de bezoeker.

 

Alle reacties houden we zeker bij en worden zeker gebruikt bij het opnieuw benaderen van de prospects. Het zijn overigens bijna alleen positieve ;D

 

Tuurlijk is het zo dat voor de kleine partijen zonder folder het erg interessant is om op de site te staan. Maar bij het eerste contact dat we hadden, waren ze toch niet daarmee te overtuigen. Maar we zullen ze zeker opnieuw benaderen. Zeker nu aangetoond is dat er interesse vanuit de consument is voor de site.

 

Voor de uitstraling van de site is het ook belangrijk een aantal grote partijen te hebben. Die partijen spreekt de consument toch het meeste aan. De kleinere kunnen meeliften hierop. Dat is een beetje het idee. Dat is toch niet zo raar?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 190 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.