De Grote Voorstel-Draad van HigherLevel : Welkom!

Aanbevolen berichten

Ik wil graag van dit forum gebruikmaken om mijn kersverse onderneming in Barcelona voor te stellen. Na een 2 maanden geleden te zijn verhuisd naar de Spaanse kust wilde ik het plan wat in Nederland al een heel eind was uitgewerkt kracht tot uitvoering brengen.

 

Het bleek hier allemaal wat langzamer te gaan dan in Nederland. Ik had namelijk 5 mobiele lijnen nodig en blijkbaar was dit voor Orange nogal een risico, omdat mijn rekening geen historie had en ik niet in Spanje ben geboren. Op zich geen probleem, maar ze konden me dit pas na 6 weken informatie opvragen mededelen. Daardoor liep het geheel vertraging op en zijn we nu sinds een aantal weken dan echt gestart.

 

Wij bieden hier voor bedrijfsuitjes, schoolreizen, toeristen en vrijgezellenfeesten een GPS Citygame aan, The Target. Het is een spannend achtervolgingsspel waarbij je de stad op een geheel nieuwe wijze beleeft. 4 teams worden 'losgelaten' in de stad, waarij 3 teams op een gangster moeten 'jagen' die misdaden pleegt in de stad.

 

Het is een hele mooie teambuilding activiteit die zeer ontspannende werkt. Mochten jullie meer informatie hierover willen dan geef ik graag een toelichting. Meer informatie is ook te vinden op www.gpscitygamesspanje.nl.

 

Link naar reactie

Hallo Mensen..

 

Ik ben Sonny Sieben, 22 jaar en heb veel interesse in ondernemerschap. Sinds vroeger is het met de paplepel ingegoten door mijn ondernemende vader en heb sinds kort ook mijn eigen bedrijf opgestart. Mijn bedrijf richt zich voornamelijk op internet marketing.

Daarnaast vind ik ondernemers en het ondernemerschap erg fascinerend en leuk om te lezen en mee te maken. (Succes) verhalen van anderen zijn altijd leuk om te horen en vooral ook inspiratievol. Ik hoop hier dan ook vanalles over het ondernemerschap te kunnen lezen.

 

Groet,

 

Sonny

Link naar reactie

Hoi allemaal,

 

mijn naam is Henrico Dolfing. Ben al sinds December 2003 lid, maar eigenlijk alleen maar als leecher actief (zie https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=40;action=display;threadid=19104;start=msg160105#msg160105)

 

Behalve een zeer kleine periode als jonge IT ondernemer in 2002/2003 heb ik altijd voor een baas gewerkt. Verschillende banen hebben ervoor gezorgd dat ik een aantal jaren ervaring heb kunnen opdoen als programmeur/consultant in Duitsland en 1.5 jaar in de USA. Sinds April dit jaar woon en werk ik in Zurich, Zwitserland.

 

Al heb ik het al die tijd verschrikkelijk naar mijn zin gehad als "loonslaaf" is het idee van ondernemen altijd blijven kriebelen. Soms een beetje meer als anders, maar het was er altijd.

 

Begin dit jaar had ik weer eens een idee, en dit maal begon het kriebelen steeds sterker te worden. Vandaar dat ik het idee maar eens heb uitgewerkt tot een mini business plan en heb hier met meerdere mensen over gepraat. Langzaam maar zeker begon het idee steeds meer vaste vorm te krijgen.

 

Twee goede vrienden en ik hebben toen besloten dit idee verder uit werken, en een prototype te maken. En dat is de fase waarin ik me nu bevindt. We doen het allemaal nog naast onze vaste baan, maar het begin is er :-)

 

Higherlevel is voor mij altijd een bron van interessante informatie geweest, en heb er al veel van opgestoken. Niet eens door vragen te stellen, maar gewoon door te lezen. Ik zal waarschijnlijk de komende tijd veel vragen hebben, en ben zeker dat ik een deel ervan met de al aanwezige posts beantwoorden kan.

 

Verder hoop ik dat als het antwoord nog niet in tekst vereeuwigd is, dat de gebalde kennis van de HL community mijn vraag alsnog kan beantwoorden. En "last but not least" hoop ik andere HL-ers te kunnen helpen met bepaalde vragen.

 

Ciao ciao,

 

Henrico

Link naar reactie

Ik zal mij ook eens voorstellen:

 

Ik ben Pascal, 17 jaar oud en volg een opleiding ondernemen detailhandel op het MBO. Volgend jaar open ik een webwinkel met security, survival en outdoor producten en zal hiermee ook op de markt staan. Ik ben al een beetje begonnen met verkopen op sites zoals marktplaats.nl.

 

Ik hoop veel van het forum te leren dus zal hier regelmatig te vinden zijn :)

Link naar reactie

Welkom allemaal !!

 

Maakt niet uit hoe lang je hier al leest, hoe veel je nog niet hebt gezegd hier, hoe oud je bent, wat voor bedrijf je hebt : jullie zijn meer dan welkom. Help anderen, bouw Karma op (duurt soms even, maar hou vol) en wees verbaasd hoe goed en hoe leuk de reacties zijn op je eigen vragen.

 

Je zal merken dat je vrij snel voorkeuren gaat ontwikkelen voor bepaalde posters hier, die bijvoorbeeld je behoeften en voorkeuren delen. Wees niet verbaasd als je naast antwoorden je ook mensen en bedrijven gaat vinden hier.

 

En ja : Higherlevel biedt voor veel ondernemers zelf ook een platform om zaken te doen. Soms direct en duidelijk, zoals op Vraag & Antwoord, vaker meer via/via - dus als je mensen online hebt leren kennen.

 

We zijn een groeiende en bloeiende zakelijke gemeenschap. We heten jullie van harte welkom en wensen jullie een enorm prettige en succesvolle tijd!

Link naar reactie

Ik wil graag van dit forum gebruikmaken om mijn kersverse onderneming in Barcelona voor te stellen.

[...]

Welkom op HigherLevel en welkom in Barcelona! Leuk om een keer een Higherlevelaar in Barcelona te zien

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Hallo mede ondernemers,

 

 

Mijn naam is Sietse Aardema, net als iedereen wil ik me ook voorstellen, ik ben een Fries van geboorte , daarna verhuist naar Amsterdam, daar ben ik opgegroeid, nu woon ik al heel wat jaren in Hoofddorp.

 

Mijn eerste baan was , de ABN AMRO gewoon op kantoor, toen in 1971 de dienst in , ik wilde daarna niet meer op kantoor.

Ik kwam op de postkamer van de bank te werken, jaren lang gedaan, maar ik wilde de weg op.

 

Toen ging ik werken bij van Gelderen( AKO ), hun verzorgden de import en distributie van de buitenlandse dagbladen in Nederland, hard werken, dit bedrijf werkt nu onder een andere naam in Gilze Rijen .

 

Ik ben daar chauffeur/magazijnmedewerker geworden, en zat heel veel op de weg, de kranten werden in de nachtelijke ochtenduren, naar winkels zoals Bruna, Ako , sigarenwinkels gebracht, dat gebeurt nu nog.

 

Ik wilde zelfstandigheid , dus koerier geworden, in het begin koek enei, maar enkele jaren later, toch een keer failliet gegaan.

Niet bij de pakken blijven neerzitten, na een jaar weer opnieuw begonnen, en het gaat goed.

Zoals iedereen weet is nu huilen met de pet op in de koerierswereld, weinig werk, maar ik heb gelukkig nog vaste ritten, en doe veel Overnight werk..

dwz. Pakketdienst voor Nederland, we besteden niks uit aan bv DPD TNT UPS GLS , we doen het zelf .

Ik ben heel blij , dat HL bestaat, steek hier erg veel op, en als ik een vraag heb , dan zal ik deze zeker hier stellen.

 

Vriendelijke groeten

 

Sietse Aardema

Link naar reactie

De laatste dagen heb ik een openbaring gehad.

 

Ik "vrees" dat ik een soort ondernemingsmicrobe te pakken heb.

Dus dacht ik, "na enkele maanden op HL wordt het tijd om me voor te stellen."

 

Ben 29 woon in vlaams-brabant (België) en heb informatica gestudeerd.

Werk als enige ict verantwoordelijke bij een vzw. Dat bevalt me goed (niet puur ict maar ook medenken over de vzw) maar mijn droom is toch om deeltijds als zelfstandig ondernemer te werken ooit. En als informaticus is de stap naar een website concept dan niet zo groot.

 

Over mijn ondernemingsmicrobe. Sinds een maand krijg ik een heleboel ideeën. Een deel schiet ik na een paar dagen af, maar vaak zitten er ook "goede" tussen. Zo vaak zelfs dat ik een lijstje heb aangelegd (ook diegene die afgeschoten zijn komen erin). Waar ik eigenlijk zeer trots op ben want ik heb mezelf altijd gezien als een "niet creatief" persoon. Ik zal me moeten inhouden om niet aan een project te beginnen voor het huidige "redelijk" "af" is.

 

Ik kijk dan ook met ongeduld uit naar een lange en goede relatie met HL en bedank iedereen die tijd in HL steekt van harte!

www.tornooi.net : toernooilijst voor België en Nederland

Link naar reactie

Hallo mensen in het hogere level!

 

Ik ben Michel de Leef uit Leiden en op dit moment 23 jaar oud. Al een tijd heb ik in me hoofd om mijn eigen bedrijf op te starten binnen de IT sfeer. Deze maand wil ik dan ook eigenlijk alles gaan regelen (spannend!) Maar loop nog tegen wat probleempjes aan en dat hoop ik via de andere topics op te lossen.

Wil niet alles op het ondernemen richten daarom ben ik op dit moment nog deeltijd aan het studeren op de HRO richting CMD.

(Hogeschool ROtterdam, Communicatie en Multimedia Design).

 

Hoop veel te leren van de mensen hier en mocht ik iets kunnen melden of bijvoegen gaat ik dat met plezier doen!

 

Groeten!

LeefStyle!

Link naar reactie

Bedankt Frans.

 

IT is zeker erg breed. Op dit moment ben ik werkzaam als systeem/netwerk/infrastructuur beheerder.. Of om het even te vertellen in leken taal. Ik bouw en onderhoud netwerk, servers, computers en alle kabels/apparaten die er tussen zitten.

Hier ben ik ingerold via mijn opleiding MBO-Systeembeheer. Maar ik heb het nog wel een beetje gehad met het logische denken en wil meer de zweverige kant op binnen de creatieve sector.

LeefStyle!

Link naar reactie

Beste Highlevel-ers,

 

Laat ik mezelf ook direct voorstellen. Mijn naam is Dennis van Straalen en kwam voorheen al regelmatig hier op site vanwege de goede informatie die ik hier aantrof. Ik ben 29 jaar en woonachtig in de Achterhoek sinds 2 jaar. Daar ik altijd in de omgeving van Utrecht woonachtig was en in Utrecht-Amsterdam en Rotterdam heb gewerkt was het een hele overgang.

 

Een van de gevolgen is dat ik tijd voor mezelf kreeg alsmede de rust om een eigen bedrijf op te zetten.

 

Daar ik officieel dit jaar voor mezelf ben begonnen heb ik besloten om me toch aan te melden. Alle inspirerende mensen hier op Highlevel wil ik dus hierbij al bedanken!

 

Wat doe ik precies? Ik ben sinds dit jaar voor mezelf begonnen op het gebied van maatkleding. Denk hierbij aan maatkostuums, mantelpakken en maathemden.

 

Vanuit mijn vorige dienstverbanden ben ik dikwijls in aanraking gekomen met confectiepakken welke vermaakt werden maar waar men wel een hoge prijskaart aan hing onder het mom van het is maatwerk.

 

Premium Suits pakt dit anders aan. Omdat ik op tijdstippen en locaties kom welke de relatie aangeeft heb ik geen dure winkelpanden nodig. Tevens heb ik geen voorraden nodig daar het per stuk wordt gemaakt en ingekocht. Door de snelle service zijn de leveringstijden minimaal.

 

Door kennis en ervaring in het Premium Suits team kunnen wij echt exclusief maatwerk aanbieden voor een heel betaalbare prijs. Nog leuker maakt het dat een klant alleen voor de stof betaald. Dus eerlijke prijzen en vooral transparantie.

 

Klant- en service gericht zijn is erg belangrijk voor mij waardoor ik heb besloten de winsten niet in mijn voordeel uit te betalen maar dit te delen met mijn klanten waardoor de prijzen betaalbaar zijn geworden. Transparantie, eerlijkheid en advies geven zijn de belangrijkse eigenschappen van mezelf. Meedenken met de relatie en soms out of the box kunnen denken.

 

Het meest bevredigende gevoel is dan ook dat mijn relaties, zowel bedrijven als particulieren, tijdens het afpassen (ook dat kom ik zelfstandig doen) genieten hoe de stof om het lichaam valt en vervolgens een lach niet kunnen onderdrukken vanwege de kosten die ze bespaarden.

 

Mijn risicobereidbaarheid is voor verbetering vatbaar. Soms moet je durven investeren en dan moet ik even bij schakelen om als ondernemer te denken en niet als werknemer. Kortom ik denk soms nog teveel als een werknemer.

 

Voor alle soorten maatkleding kunt u bij mij terecht. Ook wat betreft advies omtrent maatkleding. U kunt zelf het aantal knopen, zakken, kleur voering en plaats van snit bepalen of in ieder gevallen overleggen. Dit kost u niets extra's. Standaard wordt uw naam vermeld in het pak alsmede uw initialen op de maathemden. Uiteraard kunt u dat ook weigeren.

 

Op dit moment zijn er zowel heren als damespakken in 3 verschillende stoffen verkrijgbaar. Synthetish, Een combi van synthetish en wol of 100% Australisch wol. Alle drie hebben hun eigen unieke vaste prijs inclusief btw. Dus geen kosten die er nog bij komen.

 

Ik ben ten alle tijden bereikbaar en beschikbaar voor een vrijblijvende kennismaking en/of meetsessie en adviessessie.

 

Laat u eens verrassen, de prijs zal u zeker passen.

 

Laat u verrassen, de prijs zal u passen!

Link naar reactie

Hallo iedereen,

 

Na lange tijd te hebben meegelezen heb ik mij nu eindelijk geregistreerd.

 

Ik ben Jeroen en ben actief als ZZPer in de brandbeveiliging (hoofdmoot), daarnaast doe ik elektrotechnisch onderhoud bij met name winkeliers. Tevens begint een hobby van mij steeds meer te groeien (en geld op te leveren ;D) en dat is fotografie.

Het fotograferen zelf levert nog niet veel op, maar het bewerken van foto's, verzorgen van afdrukken en aanverwanten begint steeds beter te lopen.

 

Ik heb de stap naar het ondernemen nu 2 maanden geleden gemaakt en heb veel hulp gehad aan dit forum.

 

Groet

 

Jeroen

Link naar reactie

Goedenavond!

 

Lees al een tijdje af en toe mee op dit forum, vind het vooral erg leerzaam. Vond het nou wel tijd voor een eerste postje :) Weet niet zeker of dit het juiste forumgedeelte is om mij voor te stellen.

 

Ik ben dus Mas93, en ben bijna 16. In tegenstelling tot vele leeftijdsgenoten, weet ik wat ik later wil gaan doen: ik wil ondernemer worden! Ik heb erg veel ideeën, maar de meeste zijn helaas te groot om -nu- alleen uit te voeren, wat ik eigenlijk erg zonde vind. Verder heb ik momenteel 2 webwinkels, die 2/3 maanden terug erg goed liepen, maar nu doe ik er vrij weinig mee. Ik doe momenteel 4e jaar Havo, en heb uiteraard het profiel E&M gekozen (Economie en Maatschappij). Mijn interesses zijn o.a. auto's, vooral Amerikanen.

 

Met vriendelijke groet,

Mas93

Link naar reactie

Dag allen,

 

Even mezelf voorstellen, is altijd wel netjes.

Ik ben zelfstandig ondernemer en eigenaar van AlfaTau Business Services. De focus van mijn dienstvernlening ligt op human resources, maar denk vooral aan werving & selectie en invulling van freelance opdrachten.

Ik heb eerder wel veel op HL gekeken en gelezen maar me nooit ingeschreven geloof ik, dus ik vond het wel tijd worden om dat maar eens te doen.

Wellicht kan ik hier een bijdrage leveren en zelf ook adviezen e.d. vinden van jullie.

 

Mvrgr

AlfaTau

 

PS: ik heb geloof ik een foutje in mijn onderschrift. Weet niet of het mag, maar wilde een link naar mijn eigen forum erin verwerken. Als het niet mag dan verwijder ik het, mag het wel dan moet ik even zoeken hoe ik dat precies moet doen.

www.alfatau.nl :: Creative Business Approach :: www.alfatau.nl/phpBB3 :: Business forum

Link naar reactie

Goedemiddag...

 

Zoals het betaamt zal ik mij als nieuwe forummember voorstellen.

 

Mijn naam is René en overal vindbaar op internet onder de screenname 'eentje' .

 

Veel valt er over mij niet te vertellen, zoals de meeste hier zelfstandig ondernemer met twee fysieke winkels en één virtuele winkel.

 

Hiernaast doe ik nog wat aan webdesign en webshops bouwen voor anderen maar dit is meer hobby dan werk. Ik neem dus alleen de opdrachten aan die ik zelf leuk en/of uitdagend vind.

 

 

 

If you have to think... You haven't been Zenned! http://getzenned.nl

Link naar reactie

Goedendag,

 

na een tijdje hier "gelurkt" te hebben, heb ik mij geregistreerd.

 

Ik heb sinds een maand een eigen all-round ontwerp- en reclamebureau en ben sinds gister officieël van start gegaan. Het is momenteel erg rustig maar ik hoop met al de informatie hier daar verandering in te kunnen brengen.

 

Tot op het forum!

 

Mike.

 

mikewise freelance in vormgeving.

Link naar reactie

Hallo,

 

Mijn naam is Stefan onder de nickname Stevves en woonachtig in het zuidelijke Brabant. Sinds een jaartje op de zijlijn aan de gang met de online verkoop van zonwering. Deze site is desondanks nog steeds in startende fase en ondergaat momenteel een professionaliseringsslag.

 

Naast zelf werkzaam te zijn als consultant in de zakelijke dienstverlening zijn mijn vrouw en ik momenteel doende met de opstart van een eigen kinderdagverblijf/ kindercentrum.

 

Deze site lijkt uit te puilen van ondernemerservaring en enthousiasme, waar ik graag kennis wil opdoen en delen!

 

groet,

Stevves

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 108 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.