De Grote Voorstel-Draad van HigherLevel : Welkom!

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Een klein jaar zwerf ik nu rond op dit forum. Nu toch maar de tijd genomen om een account aan te maken.

 

Vanuit de Balkan importeer ik kant-en-klare eikenhouten vloeren, welke rechtstreeks vanuit de fabriek aan dealers en webshops worden geleverd door (uiteindelijk heel?) Nederland. Deze lever ik onder mijn eigen merknaam: Oakfields. De transport doen we trouwens zelf ook. ;D

 

Verder kunnen we over een kleine vier weken gaan leveren, ben ik 26, heb ik vergeleken met de rest hier 0,0 ondernemerservaring, en probeer ik het opstarten van mijn business en mijn huidige werk te combineren.

 

Forum vind ik super en we gaan er het beste van maken.

 

Dion

 

 

Link naar reactie

Hoi,

 

mijn naam is dus Tom en onderneem zins 2010. Wij hebben een goed lopend online marketing advies bureau (growth hacking agency) onlinemarketingrockstars

 

Naast online marketing opdrachten geef ik workshops en lezingen onder andere voor startupbootcamp op gebied van growth hacking.

 

Ik heb ruime ervaring op gebied van online marketing, sales en alles wat met snelle groei te maken heeft

 

Verder hebben wij ook een webshop voor natuurlijke moeder kind producten: nutur

Ik woon in Amsterdam, met vriendin, 2 kinderen en 2 katten.

 

Ik beantwoord graag alle vragen met betrekking tot online marketing!

 

 

 

[mod edit: links verwijderd]

 

 

Link naar reactie

Beste lezer (s),

 

Mijn naam is Anton Wetters en ik woon reeads 15 jaar in Hongarije. Mogelijk heeft u belangstelling om alhier iets op te starten (winkel , bedrijf, in - export, lokale produktie etc.) en indien zo dan ben ik u graag behulpzaam.

 

Groeten Anton Wetters.

 

Mod edit: toegevoegd aan de Grote Voorstel-Draad, reacties van Karen en Richard staan bij deze in Het centrale topic voor bugs, ideeën en suggesties voor Higherlevel.nl

 

Anton_en_Maria_Huwelijks_reis.thumb.jpg.0b374514e2863b18ccebc7f5c7b1648e.jpg

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Hallo allemaal! Ik ben Frank Reyneke. Ik ben geboren in Sneek en ik woon inmiddels al 17 jaar in Leeuwarden.

 

Tot 2006 was ik energie adviseur. Omdat steeds meer mensen eerst op internet vergelijken alvorens ze iets beslissen leek het mij een goed idee om zelf een vergelijkingssite te maken. In 2007 ben ik dan ook mijn eigen vergelijkingssite gestart.

 

Met vriendelijke groeten,

Frank Reyneke

 

 

Link naar reactie

Dag Frank,

 

Welkom op Higher Level. Heb je de forumregels gelezen toen je registreerde?

 

Verwijzingen naar eigen websites in de tekst van een bericht worden niet op prijs gesteld omdat dit riekt naar spam. Daar houden wij hier niet van. Om die reden heb ik je tekst veranderd.

 

Je kunt in je handtekening je website opnemen.

 

Veel plezier verder op HL, ik hoop dat je hier nuttige informatie zult vinden en ook komt brengen.

 

Mod-groet,

Marjan

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Hallo allen,

 

Mijn naam is Lotte, woonachtig in Den Haag en ben mede-oprichtter van een website (zie signature).

 

Zelf hoop ik via dit Forum ideeën op te doen voor een nieuwe markt of bijvoorbeeld een nieuwtje te horen die mij ontschoten is op het gebied van ondernemen.

 

Ik heb kennis van energie, online marketing en een grote verzameling aan nutteloze weetjes. Ook op het gebied van Biochemie weet ik mij te redden.

 

Groetjes,

Lotte

 

[verandering: zelfpromo in eerste alinea verwijderd]

 

 

Link naar reactie

Goedemorgen allen,

 

Mijn naam is Keoma Bruggink en ik ben 30 jaar oud, ben getrouwd, heb 2 kinderen en ben woonachtig in Ede Gld.

 

Ik neus al een tijdje rond op het forum, maar omdat ik mij per december 2015 heb ingeschreven bij de kamer van Koophandel heb ik besloten om mij ook daadwerkelijk aan te melden.

 

Ik ben werkzaam bij de Koninklijke Marechaussee, maar moet over een paar jaar de dienst gaan verlaten. Vandaar dat ik 3 dagen per week ben gaan werken en ga ik proberen om binnen die paar jaar fulltime zelfstandig ondernemer te worden.

 

Met mijn bedrijf ga diensten leveren op gebied van Budgetcoaching, Budgetbeheer aan de particuliere klant en aan de zakelijke klant op boekhoudkundig en fiscaal gebied.

 

Gr,

 

Keoma

 

 

PS: ik heb een profiel foto toegevoegd in mijn profiel, maar deze komt niet tevoorschijn.

Is deze pas zichtbaar na een x aantal berichten?

 

Link naar reactie

@Lotte en Keoma,

 

Hartelijk welkom op Higherlevel!

 

Veel succes en plezier gewenst bij het vergaren van kennis en ervaringen op dit mooie forum. En uiteraard stellen we het ook zeer op prijs als je je eigen kennis en ervaringen hier wilt delen!

 

 

PS: ik heb een profiel foto toegevoegd in mijn profiel, maar deze komt niet tevoorschijn.

Is deze pas zichtbaar na een x aantal berichten?

Nee, het betekent meestal dat de foto te groot is: profielfoto's mogen maximaal 95 pixels breed en 125 pixels hoog zijn: het systeem kan helaas niet automatisch verkleinen. (je kunt dit zelf doen via oa MS paint)

Plaats je straks een nieuwe verkleinde foto, houd er dan rekening mee dat die wijziging pas wordt opgeslagen als je onderin je profielinfo je wachtwoord invult en op verzenden drukt.

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Goedemiddag, na een gevalletje 'fout telefoontje ten behoeve van quisitiefraude' kwam ik alwéér op HigherLevel uit, dus ik heb maar vast een account aangemaakt.

 

Ik ben Gyurka, en hoewel mijn eigenlijk 'vak' marktonderzoeker is houd ik me op dit moment vooral bezig met het helpen van online-media bedrijven, of bedrijven op online media, zowel technisch als redactioneel.

 

Met mijn naam ben ik wel te vinden, lijkt me zo, dus ik zal u verder niet kapotspammen.

Link naar reactie

Welkom bij mijn voorstelbericht!

 

Ik ben Daniëlle, en ik ben uw partner voor nieuwe teksten. Als jong en dynamisch persoon zijnde is mijn missie om bedrijven te voorzien van kwalitatieve teksten voor een scherpe prijs/kwaliteitverhouding.

 

 

...

 

En eigenlijk om gedrochten als bovenstaand voorgoed te verwijderen van 't web. ;-) Ik ben tekstschrijver, sinds ongeveer een jaar heb ik mijn eigen bedrijf. Ik schrijf vooral webteksten en blogs, veel online werk dus. Leuk om te doen, ik vind het tof om iemands verhaal te vertalen naar een goeie webtekst - en ik vind het minstens zo tof dat ik bij allerlei bedrijven achter de schermen mag kijken.

 

Ik heb een hoop enthousiasme maar niet echt ondernemers-skills dus die hoop ik hier op te doen. Er zitten hier vast leden waar ik veel van kan leren! Ik zag Norbert Bakker trouwens iets schrijven over amateur whisky advies - dat kan ik ook, en ik doe er nog amateur speciaalbier advies bij ook.

Link naar reactie

Beste forumleden,

 

Ik kijk hier al een tijdje mee op het forum maar had mezelf nog niet aangemeld, nu ik sinds 6 maanden mede eigenaar ben van een Vof. besloten om mezelf maar eens te registreren.

 

Francois, 31 jaar oud en woonachtig in het zuiden des lands. ;)

Samen met een goede vriend / collega besloten om naast onze huidige werkzaamheden (loondienst) een webwinkel te beginnen.

We zijn de retail ingedoken en vooral gericht op de verkoop van elektronica accessoires, met name oa. bekabeling, sportcamera accessoires ed.

Op dit moment verkopen we alleen nog via Bol.com (NL) en binnenkort (1 maand) ook via Bol.com (België)

We zijn begonnen op Bol.com om ervaring op te doen, van inkoop, verkoop tot en met administratie en fiscaal aan toe.

Nu we dit steeds beter onder de knie krijgen willen we onze onderneming / plannen verder uitbreiden, hierbij te denken aan een eigen website. (shop)

 

Ik hoop gezellig mee te doen en vooral veel te leren.

 

 

Link naar reactie

Hallo iedereen,

 

Ik vind het altijd netjes om mij even voor te stellen voordat ik een vraag ga stellen.

 

Ik ben Paul, 24 jaar oud en ben mij momenteel aan het verdiepen om een tweede bedrijfje op te starten op mijn naam. Mijn eerste bedrijf is een fotografiebedrijfje waarbij ik vooral evenementen afga. Dit doe ik al vanaf mijn 16e en het is een leuk bijbaan waar ik wat extra mee verdien. Momenteel ben ik een product aan het ontwikkelen die ik binnen twee weken de markt op wil brengen. (Hier heb ik dus ook vragen over ;D )

 

Voor de rest ben ik werkzaam in de wegenbouw als civiel technisch adviseur. :)

 

 

Link naar reactie

 

Hallo!

 

Mijn naam is Willem en ik ben bezig met een paar nogal uiteenlopende projecten. Heb me hier aangemeld omdat ik al die ondernemers bij elkaar als erg inspirerend/motiverend ervaar en ik naast het vragen van advies zelf ook een steentje hoop te zullen bijdragen naarmate ik ervaring opdoe.

 

De uiteenlopende projecten waar ik net zo uiteenlopende vragen over heb:

 

1. Een t-shirt collectie

2. Een sieradencollectie

3. Webshop/consignatieverkoop/groothandel uitheemse accessoires/decoratie

4. China gerelateerd toerisme

 

Zal hier eens even rondneuzen en wat research doen en go from there.

Fijne dag en succes allemaal!

 

Willem

Link naar reactie

Ok here we go..

 

 

Sinds lange tijd al een "schaduwgebruiker" van Higherlevel, maar omdat het zo'n leuk forum is wil ik er graag wat actiever op zijn. Aanmelden en jezelf netjes voorstellen dus.

 

Beste HL'ers, ik ben Michiel de Koeijer, een 24-jarige Zeeuw met een hoop ondernemersplannen.

 

En die hoop plannen moet teruggebracht worden tot een eenduidig strak plan. Dat vergt veel onderzoek, vragen stellen en voorbereiding. Dit is de fase waar ik nu in zit. Ik zal snel wat meer openbaren over mijzelf en wat ik eigenlijk allemaal doe

Tot dan houd ik het spannend en ga ik nog even genieten van deze zondagavond 8)

 

Hopelijk tot snel!

Actief onderweg naar meer.

Link naar reactie

Na enkele keren al als meelezer hier te zijn beland, nu maar besloten om ook actief erbij te komen.

 

Mijn naam is Jeffrey Middelbos, 29 jaar, actief in de IT wereld, zowel in dienst als zelfstandige

Hiernaast gelukkig getrouwd, geen kids en een bouwval wat ik mijn koophuis noem :)

 

Ik hoop vooral veel informatie te verwerken hier op het forum

Link naar reactie

8)Goede dag

Mijn naam is Paul Van der Es en ik ben de ontdekker van de sterfhuisconstructie en sterfhuisconstructies naar Belgisch recht.

Ik ben dus een sterfhuisconsulent. Voor alle duidelijkheid een sterfhuisconsulent is een persoon die de sterfhuisconstructies begeleid en coördineert bij middel van brainstormen.

Uniek is de combinatie van abstracte wiskunde en insolventie recht.

U vind alle info hierover in mijn blog.

Ik ben niet betaald om de dingen juist te schrijven ,maar wel om de juiste dingen te schrijven.

Link naar reactie

Hallo,

 

Mag ik zo vrij zijn om mij even voor te stellen?

 

Mijn naam is Mathieu Michiels en ik ben afkomstig uit Hamme ( Oost-Vlaanderen ) in België.

 

Sinds enkele jaren ben ik altijd al ambitieus geweest in de dingen wat ik doe.. Begonnen als pizza-delivery boy, vervolgens in de horecasector terecht gekomen en opgeklommen van afruimer tot vip-garcon. Vervolgens import van verlichting uit het buitenland gedaan en daarna mij volledig gesmeten in de vastgoedsector waar ik momenteel nog steeds in zit.

 

Heb samen met een partner een ruwbouw firma en een binnenafwerking / renovatie bedrijf. Ik ben ook vastgoedmakelaar in de aan & verkoop en momenteel bezig met een nieuwe partner om de aankoopmakelaar in België te introduceren. ( dit bestaat al langer in Nederland en nog maar kort in België ) ( site is nog in de maak )

 

Maar het begint weer te kriebelen om dingen te gaan ondernemen en ik denk dat ik hier wel goed terecht kan!

 

Ik merk vaak leuke concepten op die in België bestaan en nog niet in Nederland en omgekeerd! ( ik ken een heel eenvoudig eet concept dat in België heel goed draait en dat nog niet in Nederland aanwezig is, zo simpel dat iedereen die dit leest het al gegeten heeft en iedereen het lust, maar gewoon met een goed marketing concept er rond )

 

Daarom zou ik willen vragen aan iedereen die dit leest om misschien eens samen aan tafel te zitten en te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen?

 

Wat ik nu wel langst mijn kant kan aanbieden voor de mensen die in de bouw zitten: Daar ik met een buitenlandse firma werk kan ik goedkope werkkrachten leveren voor bijvoorbeeld afbraak, metselwerken, vleesverwerking...

 

Ik hoop dat ik het allemaal niet te saai heb verteld, maar 1 ding weet ik zeker, ik ben een persoon met ambitie's en ik wil vooruit in het leven.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Mathieu

 

Mod edit: welkom, bericht toegevoegd aan de grote voorsteldraad en wervende regels en e-mailadres verwijderd. Contactgegevens en verwijzingen naar eigen initiatieven kunnen in het profiel opgenomen worden.

 

Link naar reactie

Beste Mathieu,

 

Welkom op Higherlevel.

 

Voorstellen wordt gewaardeerd. Maar...

 

Uit de forumregels, waar je bij het aanmaken van een account mee akkoord bent gegaan:

 

Reclame maken voor jezelf, adverteren, linkbuilding, kettingbrieven, piramidespelen en sollicitaties zijn ongepast en niet toegestaan. Hieronder valt ook het doorlinken naar de eigen website welke een commercieel belang heeft.

Het aanmaken van een account met als (enig) doel het plaatsen van backlinks of andere vormen van linkbuilding in het profiel of de signature is eveneens niet wenselijk.

 

EDIT: mijn opmerking is niet meer van toepassing want je bericht is inmiddels aangepast door een moderator.

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie

Daarom zou ik willen vragen aan iedereen die dit leest om misschien eens samen aan tafel te zitten en te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen?

Allemaal tegelijk aan een lange tafel, jouw eetconcept proberend.

 

Met twee bouwbedrijven, een makelaardij en een nieuw makelaarsinitiatief in de steigers, kan ik me voorstellen dat het een beetje kriebelt. Teveel vrije tijd!

 

Toch een opmerking. Als je nou van één bedrijf een enorme winstmachine maakt, kun je voor alle andere plannen mensen inhuren. Veel succes. ;)

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 274 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.