zrski Geplaatst: 3 juni 2003 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 3 juni 2003 De afgelopen weken is het een paar keer voorgekomen dat higherlevel.nl niet bereikbaar was. Ondanks dat we daar in het eerste jaar nagenoeg geen last van hebben gehad bleek mei 2003 alle downtime van higherlevel.nl samengevat te bevatten. Momenteel draaien we op een eigen server, zonder andere website als "buren" te hebben. Paragin steunt ons met de technische zaken en we hebben een hotline naar onze hosting provider geregeld. Excuses voor de overlast. Alles wijst er op dat we weer minimaal een jaar zonder downtime door gaan komen. Veel plezier met higherlevel.nl! HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
R.I.P. - Benm Geplaatst: 3 juni 2003 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 3 juni 2003 Ah, ik vermoedde al dat er verhuisd werd gisteren... Zag op eens een paar database-errors langsvliegen. Het is nu allemaal safe-and-dedicated? Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
zrski Geplaatst: 3 juni 2003 Auteur zrski 4,5k 26 Geplaatst: 3 juni 2003 yep HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
Nils de Witte Geplaatst: 10 juni 2003 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 10 juni 2003 Nieuws: Higherlevel.nl draait op nieuwe software! Graag willen we Paragin bedanken voor het verzorgen van de soepel verlopen overgang! (reusjes voor Decorum) Mooi zeg, het is inderdaad lekker snel. De layout is wel wat anders. Is dit nu de definitieve versie? Groeten, Nils Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
zrski Geplaatst: 10 juni 2003 Auteur zrski 4,5k 26 Geplaatst: 10 juni 2003 Dit is de update van de forum software, higherlevel.nl 2.0 wordt nog aan gewerkt. De updates zullen stuk voor stuk doorgevoerd worden, dus verwacht de komende tijd (lees twee a drie maanden) regelmatig updates. HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 10 juni 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 10 juni 2003 Blijf ons maar verrassen...:) Klein puntje van kritiek...als het mag. De knoppen bovenaan en onderaan de pagina zijn niet erg mooi afgewerkt.Je ziet allemaal witte pixels er omheen. Dat maakt het er net-niet-af uitzien en komt wat amateuristisch over..... Buttons: - Nieuw poll --> Is dat geen "nieuwe poll"? Verder geen klachten...:) Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 10 juni 2003 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 10 juni 2003 Ronald, de 'Nieuw poll' button zal ik aanpassen. Dat de andere buttons qua transparantie en anti-aliasing niet mooi aansluiten bij de HL-kleuren komt omdat dit nog de standaard buttons van Yabb zijn. Dit wordt eveneens nog aangepast, maar zal iets langer duren. Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 10 juni 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 10 juni 2003 Jeroen, Nog een klein ander puntje. In de "ongelezen berichten" optie worden berichten soms erg raar afgekapt: Benm - Vandaag om 10:20:14 - Mxstream ... 768/256 Dat is ofwel 768/128, Ziet er erg raar uit. Waarschijnlijk worden de Enters niet afgevangen? Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
Gast Verwijderd account Geplaatst: 10 juni 2003 Gast Verwijderd account Geplaatst: 10 juni 2003 (Even voorstellen, ik werk voor Paragin aan Higherlevel, kleine (en grote) bugjes mogen in principe ook direct naar mij toe.)De 'ongelezen berichten' zien er nu weer goed uit, inderdaad werden de 's niet afgevangen. Overigens worden nu ook de YaBBC tags gestript. Link naar reactie
Alef Arendsen Geplaatst: 10 juni 2003 Alef Arendsen 1,2k 45 Geplaatst: 10 juni 2003 De snelheid is inderdaad stukken beter nu! Ga zo door! Link naar reactie
Nils de Witte Geplaatst: 10 juni 2003 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 10 juni 2003 Die ongelezen berichten service is geweldig zeg! Alleen als je zelf het laatste bericht hebt gepost komt dat ook terug als "ongelezen bericht". Thks voor de nieuwe service. Nils Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
Nils de Witte Geplaatst: 10 juni 2003 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 10 juni 2003 Hmm, volgens mij klopt er iets niet aan de link onder aan de homepage die verwijst naar de evenementenagenda. Kan dat? Nils Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 10 juni 2003 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 10 juni 2003 Wat doet het niet dan? Het doorklikken naar het evenement werkt wel goed toch? Of zie ik iets over het hoofd? Link naar reactie
Gast Verwijderd account Geplaatst: 10 juni 2003 Gast Verwijderd account Geplaatst: 10 juni 2003 Ik neem aan dat Nils bedoelt dat de apostrof dubbel geescaped was. (het zag eruit als A\\\'dam). Ik heb het in de database gefixt, hopelijk gaat het bij invoeren van nieuwe events wel goed (en was het een bug uit de oude versie). Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 10 juni 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 10 juni 2003 Die ongelezen berichten service is geweldig zeg! Uhm, Nils....die zal er al lange tijd in hoor... Heette toen alleen "Search New"....:) Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 10 juni 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 10 juni 2003 Nog 1 opmerking. In "Ongelezen berichten" was het in de vorige versie zo dat er een nieuw venster werd geopend als je op een van de ongelezen berichten klikte. Nu wordt de pagina in hetzelfde venster geopend. Is daar een speciale reden voor? Ik vond het namelijk veel makkelijker wanneer er standaard een nieuw venster geopend werd, dan kon ik geljk een aantal vensters openen om me even zoet te houden....:) Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
Gast Verwijderd account Geplaatst: 11 juni 2003 Gast Verwijderd account Geplaatst: 11 juni 2003 Daar is geen speciale reden voor, maar volgens mij is het wel handiger als default. Nu heb je namelijk een keuze: druk shift in terwijl je klikt en je krijgt een nieuw venster. Link naar reactie
Nils de Witte Geplaatst: 11 juni 2003 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 11 juni 2003 Uhm, Nils....die zal er al lange tijd in hoor... Heette toen alleen "Search New"....:) Ronald Nooit geweten :( Zo zie je maar, dit forum is veel te goed. Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 12 juni 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 12 juni 2003 Vreemd dat de "default" opeens veranderd is. Maar nu ik het weet zal ik er op letten. Nils....graag gedaan...:) Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
zrski Geplaatst: 13 juni 2003 Auteur zrski 4,5k 26 Geplaatst: 13 juni 2003 Ik had gevraagd om die default te veranderen. HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 13 juni 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 13 juni 2003 Vind het irritant...omdat ik het niet wist....:( Maar nu ik er aan gewend raak is het eigenlijk wle handig....;) Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
Nils de Witte Geplaatst: 17 juni 2003 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 17 juni 2003 Hai, Ik heb het gevoel dat de zoekfunctie niet goed werkt. Met name als ik wil zoeken op trefwoorden in de header lijkt ie niet goed te werken. Kan dat? Nils Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 17 juni 2003 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 17 juni 2003 Ik heb er niets aan gemerkt Nils, wat werkt er niet goed, kun je dat wat preciezer omschrijven? Link naar reactie
Nils de Witte Geplaatst: 17 juni 2003 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 17 juni 2003 Als ik een trefwoord in voer zoekt hij niet in de headers. Ongeacht welke vakjes ik aanklik (zoeken in tekst of zoeken in headers) komt hij met dezelfde zoekresultaten. Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen