• 0

Bestaande Ondernemingsplan van een Snackbar

Hai,

Ik ben momenteel bezig een ondernemingsplan te schrijven voor een Snackbar, maar loop telkens vast bij het financieel gedeelte. :-\

Deze wil ik namelijk volledig door de bank gefinancieerd hebben, maar weet niet of dit we mogelijk is om hetgeen aan te geven in je plan.

Graag zou ik willen weten of er iemand is die zo gul is om mij een link te mailen, waarbij ik er in 1 kan nakijken hoe ik dit gedeelte moet oplossen.

 

Indien iemand mij hiermee kan helpen,stel ik dit zeer op prijs, natuurlijk hoef ik de bedragen hiervan niet te weten, maar heb tenminst een indicatie hoe ik mijn ondernemingsplan kan samenstellen. :)

Ik heb zowat alle links bezocht die op deze site is aangeven met betrekking tot het schrijven van een ondernemingsplan.

Maar kan nergens een geschreven ondernemingsplan vinden wel de module hoe deze te schrijven.

 

Hopend op een helpende hand naar het verwezelijken van mijn droom.

Wacht ik uw antwoord af! :-K

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ey Anou,

 

Ik zat met het zelfde probleem.

Op internet had ik een bedrijf gevonden die maken het complete plan. Kost wel wat maar pluizen ook alles uit.

Zelf persoonlijk hebben dat soort mensen veel meer inzicht.

http://www.strategicpartner.nl (vrij prijzig)

Hoop dat je er wat aan hebt groetjes,

 

Daar ligt niet jouw ziel in, in jouw eigen kindje. Kies dan voor franchise.

 

Testverandering

Link naar reactie
  • 0

Hai,

Ik ben momenteel bezig een ondernemingsplan te schrijven voor een Snackbar, maar loop telkens vast bij het financieel gedeelte. :-\

Deze wil ik namelijk volledig door de bank gefinancieerd hebben, maar weet niet of dit we mogelijk is om hetgeen aan te geven in je plan.

Graag zou ik willen weten of er iemand is die zo gul is om mij een link te mailen, waarbij ik er in 1 kan nakijken hoe ik dit gedeelte moet oplossen.

 

Indien iemand mij hiermee kan helpen,stel ik dit zeer op prijs, natuurlijk hoef ik de bedragen hiervan niet te weten, maar heb tenminst een indicatie hoe ik mijn ondernemingsplan kan samenstellen. :)

Ik heb zowat alle links bezocht die op deze site is aangeven met betrekking tot het schrijven van een ondernemingsplan.

Maar kan nergens een geschreven ondernemingsplan vinden wel de module hoe deze te schrijven.

 

Hopend op een helpende hand naar het verwezelijken van mijn droom.

Wacht ik uw antwoord af! :-K

 

Je bent niet de eerste die een al ingevuld ondernemersplan zoekt.

 

Een al reeds ingevuld ondernemersplan is toegespits op: A. de capaciteiten van de eigenaar en B. de lokale omstandigheden, daardoor heb jij daar niets aan .

Je zal het moeten doen met de reeds gevonden lege ondernemersplannen en die zo goed mogelijk invullen.

Als je dan specifieke vragen heb wil ik, of andere, je daar best mee helpen.

 

Welkom op het forum.

Link naar reactie
  • 0

Hai,

Ik ben momenteel bezig een ondernemingsplan te schrijven voor een Snackbar, maar loop telkens vast bij het financieel gedeelte. :-\

Deze wil ik namelijk volledig door de bank gefinancieerd hebben, maar weet niet of dit we mogelijk is om hetgeen aan te geven in je plan.

Graag zou ik willen weten of er iemand is die zo gul is om mij een link te mailen, waarbij ik er in 1 kan nakijken hoe ik dit gedeelte moet oplossen.

 

Indien iemand mij hiermee kan helpen,stel ik dit zeer op prijs, natuurlijk hoef ik de bedragen hiervan niet te weten, maar heb tenminst een indicatie hoe ik mijn ondernemingsplan kan samenstellen. :)

Ik heb zowat alle links bezocht die op deze site is aangeven met betrekking tot het schrijven van een ondernemingsplan.

Maar kan nergens een geschreven ondernemingsplan vinden wel de module hoe deze te schrijven.

 

Hopend op een helpende hand naar het verwezelijken van mijn droom.

Wacht ik uw antwoord af! :-K

 

Je bent niet de eerste die een al ingevuld ondernemersplan zoekt.

 

Een al reeds ingevuld ondernemersplan is toegespits op: A. de capaciteiten van de eigenaar en B. de lokale omstandigheden, daardoor heb jij daar niets aan .

Je zal het moeten doen met de reeds gevonden lege ondernemersplannen en die zo goed mogelijk invullen.

Als je dan specifieke vragen heb wil ik, of andere, je daar best mee helpen.

 

Welkom op het forum.

 

Zou ik daar aan mogen toevoegen dat het ondernemingsplan je nog eens goed naar je idee/plan laat kijken. Vergeet je geen dingen. Wat kun je verbeteren, waarin ben je uniek, wat zijn je sterke/zwakke punten etc. Ik zie hier dagelijks een post langs komen voor een ingevuld plan om de bank even je onderneming te laten financieren.

Vaak met de opmerking dat er zelf geen kennis is voor het een financiele plan. Hoe weet je dan dat je de bank (mits ze je het al lenen) kan terug betalen. Of je er zelf wat aan over houdt en je straks geen 80 uur in de week moet werken om daarna als nog met een minimum inkomen te moeten rond komen.

 

Je kunt beter beginnen met het schrijven van het plan en op punten waar je vast loopt op HL vragen stellen.

 

succes

BuzzMobile: full- service Mobile Marketing bureau

http://www.buzzmobile.nl

Link naar reactie
  • 0

 

Ik ben momenteel bezig een ondernemingsplan te schrijven voor een Snackbar, maar loop telkens vast bij het financieel gedeelte. :-\

Deze wil ik namelijk volledig door de bank gefinancieerd hebben, maar weet niet of dit we mogelijk is om hetgeen aan te geven in je plan.

 

Geen bank zal een bedrijf en zeker geen snackbar voor 100 % financieren, zonder dat risicokapitaal wordt ingebracht.

Houdt er maar rekening mee dat ca 25 tot 30% als Eigen Vermogen aanwezig zal moeten zijn.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 164 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.