• 0

Nederlands succesverhaal

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb sinds een tijdje zo'n SENZ paraplu, en inderdaad: goed product. Een mooi succesverhaal.

Wel een beetje prijzig, maar je haalt het er wel in 2-3 jaar uit.

Tenminste: Als je hem niet kwijtraakt. In de trein, restaurant, etc.

Ik geloof dat de NS jaarlijks duizenden paraplu's "over" houdt. Daar zullen wel heel wat SENZ's tussen zitten ;D

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb sinds een tijdje zo'n SENZ paraplu, en inderdaad: goed product. Een mooi succesverhaal.

Wel een beetje prijzig, maar je haalt het er wel in 2-3 jaar uit.

Tenminste: Als je hem niet kwijtraakt. In de trein, restaurant, etc.

Ik geloof dat de NS jaarlijks duizenden paraplu's "over" houdt. Daar zullen wel heel wat SENZ's tussen zitten ;D

 

In januari van dit jaar heb ik zo'n paraplu gekocht, de 100km/uur stormkracht versie. Vanwege de klant die ik toen bediende liep ik elke dag in pak, en geklede jas. Nou, toen ik met die februari stormen droog bij de parkeergarage kwam, terwijl om mij heen de ene na de andere paraplu sneuvelde had ik hem voor mij er al na die keer uit. Wat een beeping armoe zeg. Is het al slecht weer, flapt je paraplu ook nog een keer om. Geweldig ding. Tot dat ...... Ik kwam uit een parkeergarage naast een hoog gebouw. Buiten stormde het. Ik klap mijn Senz open, en het geeft een plop geluid. En klapt niet uit .... grmbl grmbl. Wat bleek nou, dat de door mij zo 'gewaardeerde' Chinese makers een iets te gemakkelijke oplossing hadden gekozen. De kroon van de constructie zat op de steel geperst. En door de druk bij het hoge gebouw was dat net iets teveel. 'Laat dat dan ook in Duitsland maken, dan kost het 100 euro, kan mij het schelen' ... dacht ik nog.

Ik haalde mijn reserve paraplu, en weken later had ik tijd om naar die zaak terug te gaan. Met lood in mijn schoenen. Maar..... niks aan de hand. Ik kreeg ongezien een nieuwe, kosteloos! De reden is dat de makers zo recht achter hun product staan, dat dit een onderdeel is van de service. Dus een goede koop.

Boterham dubbel vouwen? Ik kan het niet.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 160 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.