Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  

Een nieuw forumonderdeel! Maar lees dit eerst even voor je post!

Aanbevolen berichten

toch zie ik regelmatig mensen die maar 1 bericht geplaatst hebben een topic openen.

Vergis ik mij nu of is de 10postings regel inmiddels afgeschaft ?

Je vergist je, de 10 posting regel is nog steeds van toepassing, maar nog steeds uitsluitend voor het board waar dit topic naar verwijst, in casu het "Wat vinden jullie van mijn"-board. Dit is gedaan omdat in dit board zelfpromotie (door en voor TS zelf) is toegestaan,

Hierop wordt streng en consequent toegezien, er zijn geen posts in dit board die niet voldoen/voldeden aan de postcount. Regelmatig - alleen al deze week 3 x - worden openingsposts die niet aan de postcount voldoen, verwijderd

Voor alle andere forumonderdelen geldt geen postcount drempel, en die is er de afgelopen 5 jaar ook niet geweest.

Je verwijst naar een firstpost in een ander board , dat is toegestaan. Het topic is overigens vrijwel direct na opening gesloten op grond van het vermeende perverse karakter van de inhoud (belastingontduiking)

Partner bij B2Bsure. Ik help je met het verkleinen van risico's, verzilveren van kansen en best passende verzekeringen

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb me enkele jaren geleden aangemeld op dit board en kom nu speciaal terug om in deze kamer een berichtje te plaatsen, blijkt dat je eerst 10 berichten moet hebben, vooraleer je een topic mag starten hier.

Wel spijtig, want mocht ik nog geen lid geweest zijn, had ik me speciaal voor deze kamer aangemeld!

Verder vind ik higherlevel de beste site voor ondernemen en advies!!!

Proud to be a member. :)

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lid sinds 13 maart 2006, dat is inderdaad alweer een mooie tijd Geoffey! :)

Wel spijtig, want mocht ik nog geen lid geweest zijn, had ik me speciaal voor deze kamer aangemeld!

Verder vind ik higherlevel de beste site voor ondernemen en advies!!!

Met nog een paar inhoudelijke berichten in topics van anderen ben je er al - en je zult ongetwijfeld in al die jaren zelf al wat ondernemerskennis hebben opgedaan die de moeite van het delen waard is!

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goed idee! Graag jullie feedback, input op mijn idee om een Free Feedback Friday te organiseren voor ondernemers in Afrika.

Het idee: een kostendekkend platform neerzetten voor coachen van ondernemers in Afrika: http://fairbrains.woslive.com/

Het coaching platform maakt gebruik van de technologie van woslive. Op dit platform kan je gratis en betaalde diensten aanbieden via VOIP en telefoon. De coaching wordt aangeboden aan ondernemers van www.vc4africa.biz, platform dat ondernemers uit afrika linkt met investeerders. Zij hebben verschillende vragen over hun business en niet altijd de experts in de buurt om deze te beantwoorden. Een deel van de marge van de betaalde diensten komt ten goede aan het coaching platform zodat deze kostendekkend kan werken.

Een win-win situatie lijkt mij. De site geeft een positieve uitstraling voor coachende ondernemers (ondersteunen goed doel) en je kan de service de overige dagen gebruiken voor je betaalde klanten. Zij kunnen immers (prepaid) bellen naar je betaalde nummer en zo rekenen ze direct af voor alle geconsumeerde minuten service. Bespaart je tijdsregistratie en facturatie aan de klant en mogelijk krijg je zo ook betaald voor minuten die je anders niet factureert. Verder is het ook makkelijker om nieuwe klanten (overseas?) te bedienen zonder het risico van geen of te late betaling.

Wat vinden jullie hiervan? Ben erg benieuwd! Alvast bedankt voor je reactie!

groetjes

Saskia

Africa Funded supports entrepreneurs in Africa in their growth with fundraising and coaching. Mission of Africa Funded is to create jobs in Africa and enable people to increase their live standards in a way they want. We support NCDO, VC4Africa, Aqua for All and Cordaid with coaching entrepreneurs

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wel jammer dat je een paar posts plaatst die niets toevoegen om je concept neer te zetten. Het moeten 10 inhoudelijke posts zijn.

Doe mij maar een patatje oorlog.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

We hebben een tijd geklokt van 16 minuten en 25 seconden. ;)

Groet,

Highio

HelikopterLandingsplaats...

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is dat een record? Moet volgens mij onder de 10 minuten kunnen! ;)

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het er achter komen dat er nog X aantal posts gedaan moeten worden tot aan het daadwerkelijk geplaatst hebben van het feedback topic.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zoals Wouterjan al stelt ben ik al een tijdje lezer en sinds een maandje ook gebruiker van Higherlevel.

De posts die vandaag geplaatst zijn waren niet zozeer enkel om een concept te kunnen plaatsen of iets dergelijks want dat had ook prima morgen of overmorgen gekund. Het gaat er vandaag meer om dat er teveel tijd over is en ik gewoon eens rond ben gaan surfen hier op het forum.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eindelijk deze rubriek gevonden! Heeft me even tijd gekost, en was bang dat hij er niet was.

Ben benieuwd naar nieuwe concepten en vind het leuk om mee te denken.

En ga uiteraard ook mijn eigen startup eens pitchen :) feedback krijgen is altijd nuttig.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een geste aan topicstarters in dit forumonderdeel op persoonlijke titel: bekijk de laatste drie, vier, vijf topics in dit forumonderdeel eens en probeer vanuit jouw recente ervaringen een ander ook verder op weg te helpen met jouw reactie!

Groet,

Highio

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

In afwachting van technische realisatie:

Omschrijving van je concept:

[tekst omschrijving van je concept]

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

[tekst omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor]

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

[tekst wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen]

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
[tekst hoe is dit anders dan bestaande concepten]

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

[tekst wat voor feedback hoop je te krijgen]

Please copy paste bovenstaande bij het plaatsen van een nieuw 'Wat vinden jullie van mijn...'-bericht. En anders is er ongetwijfeld een behulpzame moderator om e.e.a. te fatsoeneren.

Modgroet,

Highio

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

Cookies op HigherLevel.nl

Cookies zijn nodig om Higherlevel.nl goed te laten functioneren. Door het gebruik van HigherLevel.nl verklaar je onze voorwaarden te hebben gelezen en te accepteren.

Meer informatie   Oké