Een evenement voor HigherLevel forumleden

Aanbevolen berichten

Wat wil je weten van Nulde (en hoe kom je bij Nulde?)? Nulde is het strand van Putten, de gemeente waar ik woon en werk. Dus als je concrete vragen hebt kan ik die denk ik wel beantwoorden. :)

 

We zoeken in deze omgeving een alternatief, omdat Scheveningen en Kijkduin voor sommigen weleens te ver weg zouden kunnen zijn. Ik heb in het midden des lands alleen op strand nulde ruimte gevonden om een evenement neer te zetten. Nu wil ik dus weten of het in aanmerking komt.

 

Heb je bij jou in de buurt betere ideeën? Dan hoor ik dat zeer graag.

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie

Een echte strandtent hebben je bij Nulde niet... Er is wel een hotel en dergelijk, maar strandtent ho maar...

 

Ik zit eens even te denken, maar kan zo snel geen ander alternatief verzinnen...

 

Harderwijk is overigens wel leuk, maar meer een leuke ouwe vissershaven dan strand... Wel erg leuk centrum en misschien ook wel mogelijkheden...

 

alef

 

Link naar reactie

Een echte strandtent hebben je bij Nulde niet... Er is wel een hotel en dergelijk, maar strandtent ho maar...

Ik heb info over het evenemententerrein gevonden waar sprake is van 5 voorzieningspunten met stroom etc. De rest zouden we geloof ik zelf moeten doen. Ook heb ik iets gelezen over een project om het evenementencentrum te verbeteren. Dat kan voor nu nadelig zijn.

Harderwijk is overigens wel leuk, maar meer een leuke ouwe vissershaven dan strand... Wel erg leuk centrum en misschien ook wel mogelijkheden...

Harderwijk had ik ook aan gedacht, maar niks kunnen vinden over gelegenheid voor strand-evenementen. Dan hangt het dus van de respons af...

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie

Harderwijk heeft geen strand inderdaad, alleen maar een boulevard. In Putten is men wel zeer actief het strand te verbeteren hoorde ik, er is een moeras aangelegd, een beek verlegd en een bezinkgebied bijgebouwd, en tonnen brasem gevangen om het water schoner/helderder te maken, en er zijn steeds vaker evenementen, met grote tenten en voorzieningen enzo. Qua kennissen in de omgeving om eens wat prijzen op te vragen (grote legertent (16x6 meter), of is dat té?) heb ik genoeg aanspreekpunten, ik zal er achteraan gaan.

 

Olaf, ik denk dat je deze info gevonden hebt?

Link naar reactie

Olaf, ik denk dat je deze info gevonden hebt?

Onder andere ja.

 

Een tent van 16 bij 16? Als er meer dan 100 man komt is dat al tegen het krappe aan. Anders kan ik er nog wel wat bij regelen.

 

Maarreh, ken je het bij nulde. evenemententerrein? Is het er mooi en geschikt voor een heuse beach-party? Ik wil wel een beetje een elegante omgeving als het kan.

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie
Harderwijk is overigens wel leuk, maar meer een leuke ouwe vissershaven dan strand... Wel erg leuk centrum en misschien ook wel mogelijkheden... Harderwijk had ik ook aan gedacht, maar niks kunnen vinden over gelegenheid voor strand-evenementen. Dan hangt het dus van de respons af...
Als alternetief vind ik het wel aardig, maa ik heb ook in die buurt gewoond en dat is vanuit utrecht volgens mij net zo ver als de buurt van den haag. Dus ik ben nog steeds voor de echte kust.
Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik zit eens even te denken, maar kan zo snel geen ander alternatief verzinnen...

In Amsterdam zit Bungy Jump (aan het IJ dacht ik). Deze hebben een sort off strandtent, maar geen zee natuurlijk! Wel lachen want ondernemen is ook een sprong in het diepe met veel rek erin. Bovendien is het hele bungy jump gebeuren in Nederland van een vriendje van mij, dus wellicht kan ik nog wat regelen. Geen idee hoeveel mensen hij kwijt kan, ik denk bydewee niet dat het groot genoeg is).

 

Optie Nulde zie ikzelf niet zo zitten. Alles zelf regelen (tenten, catering e.d.) neemt naast organisatie, ook veel kosten met zich mee.

 

Annedien: de naam van het evenement vind ik enorm leuk. De uitnodiging vind ik lekker zonnig. Maar mis qua uitstraling HL? Meen mij discussies te herinneren dat er in diverse communicatie-uitingen geadviseerd wordt dat je er voor zorgt dat mensen je herkennen (geen must, maar wel een pré) ;)

Denk je dat het deze week gaat lukken de vooraankondiging te versturen?

Dennis zijn internet ligt vandaag plat, maar ik hoop dat hij vandeweek wel weer on line kan zijn en dat hij vanuit de database aan alle leden de invitation kan versturen?

 

Dennis ... miskien handig als mensen zich on line kunnen registeren? Die mogelijkheid is er toch (zoals je vorig jaar de evluatierapporten hebt gedaan)?

 

Olaf: speaking of my self. Uiteraard wil ik betrokken blijven? Zal met name locatie-gericht zijn. Ikzelf ben met vakantie van 2 t/m 20 juli 2003.

 

Olaf: met betrekking tot jouw opzetje en de genoemde milestones. Als je 7/7 een locatie wilt boeken, betekent dit wel dat geïnteresseerden snel moeten reageren!

Annedien, kun je dit tekstueel verwerken op de vooraankondiging?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ehm, niet op 7-7 reserveren/bestellen. Wat ik bedoel is dat we rond die datum een betere indruk hebben van de aantallen bezoekers. Je kunt dan beter inschatten welke acties wel en niet ondernomen moeten worden. Geschikte gelegenheden zoeken en nagaan of ze beschikbaar zijn is dan wel aan te raden.

 

Maar rond 18-7 wil ik wel graag tot reserveringen overgaan. Dat kan ook een week later, maar dan ben ik er niet om het te regelen. Jij komt dan net terug. Misschien kun je het dan overnemen, Kermie. Doen we een estafette. ;)

 

Wat het beeldmerk van Annedien betreft: Alleen als Higherlevel zich achter het initiatief stelt kunnen we die naam noemen en als dat zo is, moet de naam er inderdaad herkenbaar in, maarreh... Hoe wil je met die paarse kleur een strandsfeer oproepen?

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie

Als je het iets meer van de kustlijnen af zoekt, is misschien Maarseveense plassen of loosdrechtse plassen een idee...?

 

Tja, Texel zou natuurlijk ook leuk zijn, maar da's weer helemaal niet centraal...

Comfi puzzelt aan comfort in de afstemming tussen mensen, systemen en strategie.

Comfi vervult hierbij een brugfunctie tussen management, automatisering, controlling en de uitvoerende organisatie.

Link naar reactie

Ik zat eens even te kijken naar de uitslagen, maar er is wel animo voor workshops enzo.

 

Zou het iets zijn om in een relaxte sfeer en op een min of meer ontspannende manier wat 'nuttige' activiteiten te verzinnen?

 

We kunnen bijvoorbeeld de expert members vragen om samen een geïntegreerde opdracht te maken (met een strandthema). Vevolgens gaan de deelnemers in groepjes de opdracht uitvoeren (maak een businessplan voor een strandtent ofzo). Tussen de bbq-gangen door kan dan steeds een onderdeel van de opdracht gezellig worden doorgenomen.

 

Alleen voor wie wil.

??? 8) ;D

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie

In Amsterdam zit Bungy Jump (aan het IJ dacht ik). Deze hebben een sort off strandtent, maar geen zee natuurlijk! Wel lachen want ondernemen is ook een sprong in het diepe met veel rek erin. Bovendien is het hele bungy jump gebeuren in Nederland van een vriendje van mij, dus wellicht kan ik nog wat regelen. Geen idee hoeveel mensen hij kwijt kan, ik denk bydewee niet dat het groot genoeg is).

Is dat niet dat nieuwe strand? Ben ik van het weekend geweest, stond in de rij voor de bbq achter Wouter bos :)

Optie Nulde zie ikzelf niet zo zitten. Alles zelf regelen (tenten, catering e.d.) neemt naast organisatie, ook veel kosten met zich mee.

Helemaal eens, ik wilde het niet te hard roepen (anders raakt Decorum uit z'n humeur ;D), maar ik vind het altijd een beetje troosteloos, en inderdaad, alles zal zelf geregeld moeten worden...

 

Is er in de buurt van Naarden / Huizen niks ofzo?

 

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Doen we een estafette

 

Dat is prima ! Ook ik ben van mening dat voor de 18e de tent wel gereserveerd moet zijn.

 

Alleen als Higherlevel zich achter het initiatief stelt kunnen we die naam noemen en als dat zo is, moet de naam er inderdaad herkenbaar in, maarreh...

 

Ehhhh ... hier ben ik je weer even kwijt. Het is een initiatief geboren in HL en bovendien worden alle geregistreerde HL leden uitgenodigd. Denk dus dat het (low profile) wel de uitstraling van HL kan hebben !?!

 

Hoe wil je met die paarse kleur een strandsfeer oproepen?

Achter het logo van Dreamstart zit ook een zon! Maar voor mij hoeft het niet identiek .... een beetje herkenning is genoeg. Miskien de zwarte kleuren van de tekst in het paars? Kweet niet! Annedien ... wat is jouw mening hierover ?

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Annedien .... alridy ... ik zat weer even tussen twee minds in. Het DS-logo hoeft wat mij betreft niet. Een eigen uitstraling is prima. Want de visualisatie zoals je hem ontworpen heeft is én blijft onwijs leuk.

Ik ga er vanuit dat er wel "Higherlevel presents" bij blijft staan? De adressen komen immers uit HL en zo weten de ontvangers waar het vandaan komt.

Wat mij mij betreft is dit dan de definitieve uitstraling. Heb je tekstueel ook al wat omschreven?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik zat eens even te kijken naar de uitslagen, maar er is wel animo voor workshops enzo.

Zoveel mensen, zoveel wensen waarvan er 1 is die workshops wenst indeed. Maar als ik de discussie goed gevolgd heb is democratisch gekozen voor een netwerkbijeenkomst zonder verplichtingen? Niet dat ik allergisch ben voor workshops, maar er wordt het gehele jaar door van alles georganiseerd. Ondernemen is met name fun en tijdens het beachnetwerken zelf verwacht ik wel dat men over "zichzelf" gaat babbelen (zowel de experts die iets voor je kunnen betekenen, als ook de andere ondernemers). Daar heb ik wel vertrouwen in.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Toppio idee !!!

 

Dus .... Annedien en Dennis (én Eelco) verzorgen vooraankondiging: tekstueel, visueel, email.

 

Op het registratieform wel de adresgegevens vragen, zodat de definitieve uitnodiging/bevestiging per post verstuurd wordt? Of doen we die ook per mail?

Als het per post gaat dan zal ik zorgen dat deze op fancy papier wordt geprint. In Ottland hebben we zo'n luxe "doe het alles eigenwijze" printer, waar ik afentoe heel boos op moet worden, maar dan doet hij behalve printen tevens ook de afwas ;D

 

Kleine hick up is alleen dat ik van 2 juli t/m 20 juli vaciones vier.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Zoveel mensen, zoveel wensen waarvan er 1 is die workshops wenst indeed.

Ik kan niet nalaten om hier even op te reageren: 1 keer workshop en 6 keer alles erop en eraan is volgens mij 7 en dat is maar 2 minder dan 9. Dus hoe democratisch is het dan nog? ??? Ik beloof plechtig dat ik verder geen zotte voorstellen meer zal doen.

 

Ehhhh ... hier ben ik je weer even kwijt. Het is een initiatief geboren in HL en bovendien worden alle geregistreerde HL leden uitgenodigd. Denk dus dat het (low profile) wel de uitstraling van HL kan hebben !?!

OK

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie

Dus .... Annedien en Dennis (én Eelco) verzorgen vooraankondiging: tekstueel, visueel, email.

 

Mis ik iets of moeten we nog bepalen welke lokatie het gaat worden? Ik ging er min of meer van uit dat we een aantal opties in de vooraankondiging zouden zetten.

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 100 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.