Een evenement voor HigherLevel forumleden

Aanbevolen berichten

Hoi Olaf,

 

Vind het een erg goed initiatief! Erg leuk om te merken dat steeds meer HL leden het initiatief nemen om iets te organiseren/regelen. We blijven ondernemers, nietwaar....:)

 

Over je opzetje: Van mij hoeft er geen Borsato of andere "grote" artiest te komen. Een gezellige DJ met een BBQ en wat drank op het strand spreekt me al genoeg aan! Denk dat we ons hiervan al redelijk onderscheiden van alle andere netwerkborrels/bijeenkomsten/etc die door het land georganiseerd worden en waar sprekers komen en het meer een "officiele" netwerkbijeenkomst is (Nils heeft er al een paar genoemd).

 

Als ik het me goed kan herinneren organiseert Emerce aan het eind van de zomer ook altijd een BBQ-volleybal-netwerk bijeenkomst op het strand. Maar dat duurt nog even en daar kunnen er naar mijn mening niet genoeg van zijn...;)

 

Maar dit zijn slechts mijn ideeen....succes verder met de organisatie. Ik zal zeker proberen om te komen (Of het nu in een zaaltje of lekker op het strand is!)

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie

Van mij hoeft er geen Borsato of andere "grote" artiest te komen. Een gezellige DJ met een BBQ en wat drank op het strand spreekt me al genoeg aan!

 

I agree!

Zo'n artiest kost vaak een hele bom duiten, en ik vind het zelden meer dan een 'aardigheidje'... in ieder geval niet iets dat mij kan overhalen een evenement te bezoeken - niet dat ik in dit geval overgehaald hoef te worden, das al gelukt ;)

 

Link naar reactie

Jeetje volg ik even een weekend de posts niet en mis ik bijna de aanzet voor een feestje.....dat kan natuurlijk niet! U zei feestje? Oh nee dat maak ik er weer van.

 

Ongedwongen samenzijn klinkt echter ook weer zo eng.

 

Nou ja wat ik wil eigenlijk wil zeggen "Count me in!" En als nieuw lid zal ik deze eerste keer gewoon rustig toekijken hoe jullie dat allemaal doen en als het bevalt wil ik daarna wel helpen :P

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie

Lijkt me een erg goed plan! Count me in!

 

Hoeft van mij niet formeel. We hoeven wat mij betreft ook niks af te huren ofzo. Gewoon met wat mensen in een strandtent afspreken klinkt goed. Lekker informeel, hapje eten ofzo.

 

Als dat vervolgens goed bevalt en het animo blijkt groot, dan is de eventuele vervolgstap wat mij betreft het groter neerzetten van een echt evenement.

 

Ik denk dat we eerst maar eens klein moeten beginnen, en dan eventueel groter.

 

Jaja, ik ben een voorzichtig mens ;)

www.pimbliek.nl - IT Consultant

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Zaphod now you're talking !

 

Nu raken we wel iets af van de opzet die Olaf in gedachten had, maar dit bevordert wél het sneller tot stand komen van een samenzijn maar de insteek kennismaken en netwerken blijft overeind.

En als we Dutch threath doen, hoeven we niet op zoek naar financiering en kan het wat mij betreft vanavond !?!

 

En inderdaad ... als het bevalt, dan komt er een vervolg evenement conform de opzet zoals Olaf dat in gedachten had.

 

Het enige logistieke wat moet gebeuren:

  • dé initiatiefnemer van dit idee polsen of hij nog organisator wil zijn
  • datum prikken
  • een uitnodiging naar iedereen sturen
  • animo peilen
  • een locatie reserveren on the beach
  • bevestigen

 

Datum: gezien de vakantieperiode van de komende maanden lijkt mij de eerste week van september (dit jaar of course) het meest geschikt!

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ik zal er zeker zijn, tenzij ik absoluut niet kan op een bepaalde datum.

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie

  • dé initiatiefnemer van dit idee polsen of hij nog organisator wil zijn
Van het oorspronkelijke idee is inderdaad weinig over, maar we leven in een democratie, althans...

  • datum prikken
  • een uitnodiging naar iedereen sturen
  • animo peilen
  • een locatie reserveren on the beach
  • bevestigen

Toevoegen aan je lijstje:

  • Pers inlichten

 

[glow=red,2,300]Laatste oproep[/glow]

Wie-o-wie wil mee doen met organiseren???

Reacties gaarne voor 18 juni binnen. Vermeld een vijftal dagen/tijden waarop je beschikbaar bent voor een overleg.

Reacties persoonlijk aan mij richten svp

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie
Het enige logistieke wat moet gebeuren:

 

-dé initiatiefnemer van dit idee polsen of hij nog organisator wil zijn

-datum prikken

-een uitnodiging naar iedereen sturen

-animo peilen

-een locatie reserveren on the beach

-bevestigen

Wie-o-wie wil mee doen met organiseren???

Ik denk dat er dan weinig te organiseren overblijft, ik zou zeggen:

 

- gebruik de datum prikker om te kijken wanneer de meeste van de enthousiastelingen die nu gereageerd hebben aanwezig kunnen zijn.

 

- bepaal de strandtent (echt een klus voor mikky)

 

- Vervolgens in de nieuwsbrief vermelden dat er een bijeenkomst is en dat wanneer mensen zin hebben ze kunnen komen. (door het in de nieuwsbrief te melden kunnen er ook mensen komen van meet-anyone, maybe ook wel leuk?) Vraag wel even of ze kunnen aangeven dat ze komen.

 

- Is het animo groot dan kun je overwegen om het te melden aan de tent dat ze er rekening mee kunnen houden.

 

- trek je slippers en je stropdas aan en ga op de juiste tijd en plaats naar het strand (dit is het logistieke gedeelte)

 

- heb het gezellig

 

Zo kan het toch? ;)

Link naar reactie

Begrijp ik hieruit dat je meedoet met de organisatie, Rick? Welkom in het team.

 

Wat je voorstel betreft: ik denk dat er meer tamtam omheen gemaakt moet worden, willen we voldoende aandacht trekken.

Ik ben er nog niet zolang bij op dit forum (vorige week woensdag...), dus wat is een datumprikker enneh... welke nieuwsbrief?

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie
ik denk dat er meer tamtam omheen gemaakt moet worden
ik denk dat je het zo gewoon lekker vrijblijvend kan houden en de kans dat mensen komen kijken groter is. Maar als je er meer van wil maken, be my guest.

 

Ik ben er nog niet zolang bij op dit forum (vorige week woensdag...), dus wat is een datumprikker enneh... welke nieuwsbrief?
Ja sorry, datumprikker is een applicatie waarmee je een afspraak kan plannen, zodat in iig de ca 18 man die hier gereageerd hebben bijna allemaal aanwezig kunnen zijn.

 

De nieuwsbrief wordt verspreid aan alle HL leden (maandelijks?) hiermee kan je alle leden erop attenderen en zo zien we wel wie er nog meer willen komen

 

Dat dacht dat het zo wel kon werken

 

Groet R

Link naar reactie

"If you want something said, ask a man. If you want something done, ask a woman."

Margareth Thatcher

 

-15 augustus?

Het is niet op stel-en-sprong, wel redelijk korte termijn, grote kans dat meer mensen kunnen, het is nog wel mooi weer.

 

Ik volunteer om een uitnodiging te ontwerpen :-)

 

Annedien

 

Link naar reactie

Ik zal hoogstwaarschijnlijk van de partij zijn. Meestal plan ik afspraken niet ver van te voren, dus als er een datum bekend is, moet het wel lukken om te komen - lijkt me gezelli :)

 

Alleen moeten we wel ff goed kijken naar wel-of-geen weekend. Zaterdag is natuurlijk handiger, maar heeft als nadeel dat de meeste badplaatsen (en waarschijnlijk strandtenten) dan bomvol zitten. Dat kan ook onhandig worden ivm parkeren, files, afgeladen treinen en wat dies meer zij.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Als niemand hier er verder problemen mee heeft dan plannen we vrijdag 15 augustus !?!?!

 

Zaterdag is wat mij betreft onwijs moeilijk omdat ik dan van 3 middag tot 3 nacht aan het werk ben. Uitwijken naar donderdag 14 kan ook nog.

 

Een datum plannen is altijd moeilijk (ookal maak je gebruik van een datumprikker). Neem bijvoorbeeld voor de insiders 2 juli (moderatoren borrel). Nagenoeg iedereen geeft aan dat ze kunnen en uiteindelijk blijven er 5 personen over.

 

Annedien ... SUPER dat jij de uitnodiging wilt maken. Nu alleen nog een locatie kiezen. Blijven we met 15 man dan is dat niet zo'n probleem, dan kunnen we overal wel aanhaken. Maar als er veel respons komt op de uitnodiging zullen we toch echt een locatie moeten reserveren.

 

Als ik het goed begrijp zit nu in de organisatie:

Olaf, Rick, Annedien en Mik?

We kunnen even brainstormen alive als voorproefje of online in een gezamenlijke chat?

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 119 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.