Aanbevolen berichten

Zo, de stress zit er bij de meeste vaders en moeders weer op... de cadeautjes zijn uitgepakt, ik een beetje meer dan jij, de koters liggen met blozende wangen te slapen, wie van de twee is vergeten de penlite's te kopen ? en een nieuwe fles drank wordt professioneel open gerukt..... ;)

En, waar heb jij spijt van dat je het gekocht hebt ? Het leek zo leuk in de winkel. Het moet nog weekend worden, maar het liefst is het morgen al kapot....! ;D

Voorzetje : Dit jaar er extra goed op gelet dat er niet te veel spullen waren met batterijen, lichtjes en geluid.

Maar één ding wilde dochterlief toch wel erg graag hebben : een danskleed...

Na uitgezocht te hebben, wat het in godsnaam was, gevonden en blindelings afgelopen woensdag nog gekocht.

Het ding leg je op de vloer, heeft 4 melodietjes die allemaal hetzelfde klinken, geeft een gigantische teringherrie, en madam loopt er op te jumpen dat heel de straat kan meegenieten ! Het rustig spelen met My little Pony is er niet meer bij, ben ik bang...

Wie volgt ? ;D

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18365-sint-cadeautjes-ruilen/
Delen op andere sites

Een spelletje van 'Sonic' op de Wii dat dus helemaal in het Engels is. De speluitleg dus ook... En m'n zoontje is 7...

Maar hij vind het fantastisch, als ik maar voorlees wat de instructies zijn om de volgende 'uitdaging' te slechten.... :P

... doet leuke dingen op internet ...

Een spelletje van 'Sonic' op de Wii dat dus helemaal in het Engels is. De speluitleg dus ook... En m'n zoontje is 7...

Maar hij vind het fantastisch, als ik maar voorlees wat de instructies zijn om de volgende 'uitdaging' te slechten.... :P

Goed voor de vader-zoon band. Een win-win situatie dus.. ;D

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Zoooooo grappig.......

In Scheveningen (daar waar de echte Sint met zijn boot uit Madrid komt), hebben ze sinds dit jaar niet alleen zijn intocht, maar ook zijn uittocht gevierd. Voor degenen die op de haven wonen (like me) niet altijd grappig als je 's morgens vroeg al door een megafoon "testing, testing... one two three" wordt wakker geschalmd. En dan praat ik nog niet over de twijfels omdat ik slaperig dacht... "Huhhhhhhh.... komt hij nu binnen? Heb ik de afgelopen weken iets gemist. Is het echt pas 18 november? Ben ik terug in de tijd gezet"?

Maar....... gelukkig...... het was zijn uittocht. En al met al wel enorm gezellig zo voor mijn deur. Het meest grappige, naast de schreeuwende kinderen die Sint bedankte, was.... "Sint... nog niet weggaan... U moet mijn kadootjes nog ruilen !"

Waarschijnlijk een HL-kind dat door zijn vader was gestuurd, omdat de HL-vvader de Sint de schuld had gegeven van een verkeerde aankoop ;D

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Naja Down, weet je vast wat je volgende keer aan je partner moet vragen: een familypack penlites en een flike fles whisky.

Misschien moeten we er iets innovatiefs mee doen... bijvoorbeeld batterijen ontwerpen die er acuut mee stoppen boven de 70 decibel :D

De online buren van marketing facts kan je verder helpen:

http://www.marketingfacts.nl/berichten/20081206_marketingfacts_sinterklaasruilbeurs/

P.s.

De echte sint en een van zijn pieten waren bij ons, ik weet zeker dat dit de echte was want hij lag pas om 04:00 in zijn bed :-[

Afbeelding_74.thumb.png.b61d57a3ee6969c78dcd307f40d05030.png

Afbeelding_74.thumb.png.b61d57a3ee6969c78dcd307f40d05030.png

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar