• 0

Wat doe jij voor je klanten met Kerstmis en Oud&Nieuw?

Zoals het topic luidt: Wat doe jij met Kerstmis en Oud&Nieuw?

 

Stuur je naar al je klanten een kerstkaart? Stuur je een flesje wijn? Doe je helemaal niets en wacht je tot Valentijn als niemand het verwacht? Ik ben zeer benieuwd welke tips en trucs jullie hebben om extra in het daglicht te staan op het einde van het jaar.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

24 antwoorden op deze vraag

  • 0

Relaties ontvangen een kaart. AAP ontvangt namens de relaties een bijdrage voor een lekker kerstmaal voor de dieren die daar verblijven en zelf werk ik deze periode gewoon door. Wel probeer ik de kerstdagen en nieuwjaarsdag te reserveren voor mijn studie (begin januari examens).

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie
  • 0

Natuurlijk krijgen al mijn klanten (al mijn contactpersonen) dit jaar weer een zeer persoonlijke verrassing. Wordt zeer op prijs gesteld, goed voor de relatie en het bevestigt mijn imago. Ik begin er dan ook jaarlijks in augustus al over na te denken.

 

Zelf sluit ik de tent tussen 20 december en 5 januari. Ik ga mijn woonkamer schilderen, het kantoor opruimen, veel nadenken over de toekomst en ongelofelijk veel boeken lezen. Met andere woorden: ik bereid me voor op een drukke periode!

 

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
  • 0

Voor mijn top-50 klanten ga ik een persoonlijke kerstbrief in een mooie verpakking met speciale stikker en een zeer speciaal (vers gebakken) kerstkoekje versturen. En het geheel versieren met kerst-strikjes, iets waar ik nu al spijt van heb ::) want ik ben niet zo crea-bea. Dit weekend ga ik er met mijn man voor zitten (die is al heeeeeeel blij ;D).

Volgend jaar toch maar iets anders...

 

Zelf ga ik zoals altijd naar mijn geboortestad Berlijn, kerst vieren met familie en vrienden bezoeken.

Link naar reactie
  • 0

Relaties ontvangen een kaart. AAP ontvangt namens de relaties een bijdrage voor een lekker kerstmaal voor de dieren die daar verblijven ...

 

Helemaal goed!! Zoiets had ik ook willen doen, maar ik kwam er niet uit voor welk doel en hoe ik het geheel moest 'verpakken', zeg maar op een subtiele manier. Volgend jaar...

Link naar reactie
  • 0

Vandaag is onze kerstvrouw op pad gegaan met kistjes met wijn en een kaart. Maandag de rest!

 

Edit: Trouwens wel grappig dat wij dachten erg origineel te zijn door alles door een meisje in kerstvrouwenpak te laten bezorgen en dat ik 's middags door de stad reed in Rotterdam en daar een paar honderd kerstmannen en vrouwen stonden voor de kerstmannenloop o.i.d.

 

 

Hartman Fieldmarketing

Link naar reactie
  • 0

Vandaag heb ik een kerstkaart zijnde een DVD op de bus gedaan naar mijn klanten. Op de bovenkant van de DVD staat een kerstgroet gedrukt en als men hem dan gaat bekijken dan vinden ze daar een mooie showreel van hetgeen ik de afgelopen tijd gedaan hebt. Dus zij zien hun bedrijf dan ook terug in die video. Het is overigens mooi geworden zeker omdat de klanten zo divers zijn en dat heb ik proberen te persen in 4 minuten dus je raakt ook niet verveelt omdat je continu iets nieuws ziet. Leek me wel origineel.

 

En eerste kerstdag ga ik denk ik tot 15.30 uur een beetje alleen rommelen thuis (eindigt vaak in werken) mijn vrouw moet namelijk werken van 7.30 tot 15.30 En daarna vertrek ik naar mijn ouders en overnacht dan ook daar. Tweede kerstdag komt dan daar een deel van de familie en dan gewoon gezellig samen zijn en volproppen ;)

 

Tussen kerst en oud & nieuw wat zaken opruimen en administratie en dat soort rommelwerk. Oudejaarsdag traditioneel oliebollen bakken met familie en 's avonds een feestje.

 

Ja ik kom de feestdagen wel door denk ik. ;D

www.bezembinderproducties.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik geef structureel geen kerstgeschenken omdat ik er niet in geloof dat het beter zou zijn voor de relatie.

Ik heb bijna uitsluitend contact met grote jongens binnen hun organisatie, regio directeuren en nationale directeuren. Ze hebben allemaal miljoenen te besteden en worden daarom ook overladen met cadeau's. En om ze dan hun 18e flesje wijn te geven........of ze geven 'm zelf weer weg aan een jarig familielid of hij gaat in de tombola en komt op een grote hoop en wordt door de jongste bediende mee naar huis genomen.

 

En om nou iets heel creatiefs te gaan zitten bedenken (een filmpje o.i.d.) ontbreekt me simpelweg de tijd.

 

En wat ik zelf doe tijdens de kerstdagen? Lekker familiaal bezig zijn en ik vrees teveel eten. Vooralsnog staan er al 6 etentjes gepland ::)

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie
  • 0

Ik geef structureel geen kerstgeschenken omdat ik er niet in geloof dat het beter zou zijn voor de relatie.

Ik heb bijna uitsluitend contact met grote jongens binnen hun organisatie, regio directeuren en nationale directeuren. Ze hebben allemaal miljoenen te besteden en worden daarom ook overladen met cadeau's. En om ze dan hun 18e flesje wijn te geven........of ze geven 'm zelf weer weg aan een jarig familielid of hij gaat in de tombola en komt op een grote hoop en wordt door de jongste bediende mee naar huis genomen.

 

En om nou iets heel creatiefs te gaan zitten bedenken (een filmpje o.i.d.) ontbreekt me simpelweg de tijd.

 

En wat ik zelf doe tijdens de kerstdagen? Lekker familiaal bezig zijn en ik vrees teveel eten. Vooralsnog staan er al 6 etentjes gepland ::)

 

kheb dit zelf ook altijd geleerd.. of een van de vele zijn.. OF op een ander handig moment even lekker uitpakken.. valantijn, carnival? of iets anders zoals bijvoorbeeld jullie 5 jarige samenwerking..

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 262 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.