Ik ben voor het eerst op Higerlevel en wil een aantal vragen stellen over de mogelijkheden van een VOF.
[*]item 1 is het zo dat als je een vof hebt altijd achter je naamsvermelding op huisstijl en website etc. de vermelding van 'VOF" moet toevogen?
[*]item 2 is het zo dat als een vennoot, mijn vrouw, wel meewerkt maar als zij niet aan het urencriterium komt zij alleen geen recht heeft op de belastingvoordelen die er aan het urencriterium verbonden zijn, en dat er dan verder geen conseqenties aan verbonden zijn
[*]item 3 is de adminstratie alleen nodig voor de VOF als geheel.
Ik hoop dat ik duidelijk ben en een antwoord op mijn vragen kan ontvangen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
waldus
waldus
Ik ben voor het eerst op Higerlevel en wil een aantal vragen stellen over de mogelijkheden van een VOF.
[*]item 1 is het zo dat als je een vof hebt altijd achter je naamsvermelding op huisstijl en website etc. de vermelding van 'VOF" moet toevogen?
[*]item 2 is het zo dat als een vennoot, mijn vrouw, wel meewerkt maar als zij niet aan het urencriterium komt zij alleen geen recht heeft op de belastingvoordelen die er aan het urencriterium verbonden zijn, en dat er dan verder geen conseqenties aan verbonden zijn
[*]item 3 is de adminstratie alleen nodig voor de VOF als geheel.
Ik hoop dat ik duidelijk ben en een antwoord op mijn vragen kan ontvangen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18451-vof-oprichten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag