zrski Geplaatst: 11 juni 2003 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 11 juni 2003 Wat zijn volgens jullie de seven deadly sins van partijen waar jij een opdracht uit zet? Wat zijn redenen om van opdrachtnemer te veranderen? HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
0 WelleKe Geplaatst: 11 juni 2003 WelleKe 1,5k 8 Geplaatst: 11 juni 2003 1. Zeggen dat je niet verantwoordelijk bent voor de late levering omdat de vervoerder het heeft laten liggen. (Kan mij dat nou schelen, net als of zij het accepteren dat ik een maand te laat betaal omdat mijn boekhouder het vergeten was) 2. Slechte communicatie. Niet inleven in de klant 3. Natuurlijk niet voldoen aan wensen/verwachtingen 4. Afwijken van afgesproken prijs Jeetje 7 zijn er wel veel hoor! De eerste is uit eigen ervaring nog niet zo lang geleden. echt een fout van de leverancier want ik bestel er nooit meer en ik wilde alleen maar een gebaar van ze hebben ze hoefde echt niet 15% van de prijs af te doen ofzo.... >:( Ik zal geen namen noemen maar het was Care4Data, bah zoveel baal ik er nou van. Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar! Link naar reactie
0 zrski Geplaatst: 11 juni 2003 Auteur zrski 4,5k 26 Geplaatst: 11 juni 2003 seven was spreekwoordelijk, maar thnx anyways. Ben het helemaal met je eens :) HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
0 mgouw Geplaatst: 11 juni 2003 mgouw 24 0 Geplaatst: 11 juni 2003 ff uit de mouw schudden... 1: de klant niet serieus (genoeg) nemen 2: de problemen van de klant niet begrijpen 3: slecht bereikbaar zijn (ondanks e-mail, mobieltje enz) 4: niet terugbellen 5: te laat leveren 6: onverwachte extra kosten 7: niet meedenken, maar klakkeloos doen wat gevraagd wordt 8: te laat zijn voor een afspraak 9: mijn verjaardag vergeten... ;D 10: de naam van de klant verkeerd spellen (gouw of gauw?) nah dat ist wel ff... All Digital Effectieve Communicatie www.all-digital.nl Martin@all-digital.nl Link naar reactie
0 WelleKe Geplaatst: 11 juni 2003 WelleKe 1,5k 8 Geplaatst: 11 juni 2003 Hey Mr Gauw! 7: niet meedenken, maar klakkeloos doen wat gevraagd wordt En wrm staat er dan op jouw website ; 7: "Gewoon, doen wat je zegt, streven naar het juiste effect bij uw doelgroep." :P (ok voordat ik een kneusje krijg even kijken naar het tijdstip dat ik dit bericht heb geschreven en daarbij in acht nemen het aantal serieuze posts die ik vandaag al had geschreven ;D) Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar! Link naar reactie
0 zrski Geplaatst: 12 juni 2003 Auteur zrski 4,5k 26 Geplaatst: 12 juni 2003 Volgens mij is "doen wat je zegt" iets anders dan "klakkeloos doen wat je gevraagd wordt" :) Liegen heb ik er nog niet tussen zien staan. HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
0 Alef Arendsen Geplaatst: 12 juni 2003 Alef Arendsen 1,2k 45 Geplaatst: 12 juni 2003 1. Aandacht voor mij! 2. Communicatie (te laat, niet, onduidelijk) 3. Afspraken niet nakomen Dat zijn wat mij betreft wel zo'n beetje de belangrijkste... Zijn uiteraard wel een beetje breed, maar goed Link naar reactie
0 Nils de Witte Geplaatst: 12 juni 2003 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 12 juni 2003 valse beloften, liegen en niet betalen Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
0 Annedien Hoen Geplaatst: 19 juni 2003 Annedien Hoen 3,2k 1 287 Geplaatst: 19 juni 2003 1. Niet lief zijn :-* Link naar reactie
0 mrwong Geplaatst: 19 juni 2003 mrwong 38 0 Geplaatst: 19 juni 2003 a few mortal sins during customer meetings: halitosis body odour rolling your eyes or making it too obvious you are bored white socks (especially those with a color band at top) Link naar reactie
0 WelleKe Geplaatst: 19 juni 2003 WelleKe 1,5k 8 Geplaatst: 19 juni 2003 Mogen witte sokken niet ??? Ik heb geen band maar wel Kermit de Kikker er op staan, mag dat dan weer wel? En wat is "halitosis" ? Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar! Link naar reactie
0 R.I.P. - Benm Geplaatst: 19 juni 2003 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 19 juni 2003 Dat is Interessants voor uit je mond stinken, dacht ik ;) Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
0 Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 20 juni 2003 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 20 juni 2003 Gozzz ... zal zibb als met ons bezig zijn? En van onze content dossiers aanleggen ;) SUPER natuurlijk ! Anniewees ... de zeven doodzondes volgens Zibb >>> Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
0 Gast Verwijderd account Geplaatst: 20 juni 2003 Gast Verwijderd account Geplaatst: 20 juni 2003 Nee, dat denk ik niet. Onderaan het artikel staat namelijk: Publicatiedatum: 3 april 2003 Bron: Bizz Link naar reactie
0 EstherG Geplaatst: 27 juni 2003 EstherG 18 0 Geplaatst: 27 juni 2003 1. Overprofilering bij de uiteindelijke opdrachtgever. 2. Niet nakomen van afspraken. 3. Meerkosten, addertjes onder het gras. 4. Moeizame communicatie. 5. Opdracht niet begrijpen/er geen gevoel voor/bij hebben terwijl ze eerst aangaven het wel te kunnen. 6. Arrogante, betweterige houding. 7. Ontbreken van de 'klik' (als die er niet is gaat de hele samenwerking wat mij betreft niet door, hoe goed/goedkoop etc. ze ook zijn). www.essentie.nl <-- opvallende site van een onderscheidend communicatie-adviesbureau: divine bv. Link naar reactie
0 Annedien Hoen Geplaatst: 28 juni 2003 Annedien Hoen 3,2k 1 287 Geplaatst: 28 juni 2003 1. Overprofilering bij de uiteindelijke opdrachtgever. Wat is dat? Groet, Annedien Link naar reactie
0 EstherG Geplaatst: 29 juni 2003 EstherG 18 0 Geplaatst: 29 juni 2003 Ja, beetje wellicht beetje krom geformuleerd. Bedoel ermee al het mogelijke doen om bij de uiteindelijke opdrachtgever in een goed blaadje te komen. Met als doel rechtstreeks voor hen te gaan werken. www.essentie.nl <-- opvallende site van een onderscheidend communicatie-adviesbureau: divine bv. Link naar reactie
zrski
zrski
Wat zijn volgens jullie de seven deadly sins van partijen waar jij een opdracht uit zet? Wat zijn redenen om van opdrachtnemer te veranderen?
HL-er van het eerste uur (& proud of it)
follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema
fuk spelvouten
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag