Wat vinden jullie van mijn idee om een webwinkel te starten waar trendy kleding wordt verkocht voor lange jonge mannen. Ik denk dan aan de doelgroep 18-30 jaar, en met een lenge van boven de 1.85.
Ikzelf ben 1.96 en merk dat er geen enkele webwinkel bestaat waar trendy kleding wordt verkocht voor jonge lange jongens/mannen.
Ik ben van plan om een webwinkel aan te vragen, en domeinnaam vast te leggen. Mijn probleem is alleen dat ik niet goed weet hoe ik de volgende stappen aan moet pakken.
Is er iemand die interesse heeft om dit samen met mij op te zetten?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Haasj
Haasj
Wat vinden jullie van mijn idee om een webwinkel te starten waar trendy kleding wordt verkocht voor lange jonge mannen. Ik denk dan aan de doelgroep 18-30 jaar, en met een lenge van boven de 1.85.
Ikzelf ben 1.96 en merk dat er geen enkele webwinkel bestaat waar trendy kleding wordt verkocht voor jonge lange jongens/mannen.
Ik ben van plan om een webwinkel aan te vragen, en domeinnaam vast te leggen. Mijn probleem is alleen dat ik niet goed weet hoe ik de volgende stappen aan moet pakken.
Is er iemand die interesse heeft om dit samen met mij op te zetten?
Met vriendelijke groet,
Jorrit de Haas
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18472-wat-vinden-jullie-van-dit-idee-webwinkel-met-kleding-voor-jonge-lange-mannen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag