ik zit te denken om een eigen onderneming op te richten.
Het idee is om voor bedrijven binnen de autobranche evenementen op maat te organiseren.
Aangezien er nu een economische crisis ( zoals iedereen wss weet en merkt ) heerst, is het steeds belangrijker voor deze bedrijven om hun huidige klanten te behouden en eventueel nieuwe klanten aantrekken.
Voor deze bedrijven wil ik evenementen gaan organiseren waarbij zij hun klanten meer betrekken bij het bedrijf en nieuwe klanten kunnen aantrekken. Ik heb hierbij veel connecties in verschillende branches om dit te kunnen realiseren.
Graag wil van jullie horen wat jullie hiervan denken en waar ik op moet letten qua starten van een onderneming.
Ik hoop dat jullie wat nuttige informatie kan geven!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
frankkebeurt
frankkebeurt
Hallo allemaal!
ik zit te denken om een eigen onderneming op te richten.
Het idee is om voor bedrijven binnen de autobranche evenementen op maat te organiseren.
Aangezien er nu een economische crisis ( zoals iedereen wss weet en merkt ) heerst, is het steeds belangrijker voor deze bedrijven om hun huidige klanten te behouden en eventueel nieuwe klanten aantrekken.
Voor deze bedrijven wil ik evenementen gaan organiseren waarbij zij hun klanten meer betrekken bij het bedrijf en nieuwe klanten kunnen aantrekken. Ik heb hierbij veel connecties in verschillende branches om dit te kunnen realiseren.
Graag wil van jullie horen wat jullie hiervan denken en waar ik op moet letten qua starten van een onderneming.
Ik hoop dat jullie wat nuttige informatie kan geven!
Alvast bedankt!
groetjes
Frank
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18507-automotive-evenementen-organiseren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag