De baas van Amazon onthulde op een conferentie deze week vijf mythes die de e-commerce-hype hebben veroorzaakt en die nog steeds opgang doen. 1. Het internet is een 'goldrush' met een paar winnaars en een eindige voorraad. Niet waar aldus Bezos: "Innovatie kent geen laatste korrel goud." De overige mythes: 2. Wall Street weerspiegelt de business-praktijk; 3. e-commerce maakt een eind aan traditionele retail; 4. de vaardigheden in online en offline retailing zijn gelijk; 5. fulfillment is de grootste kostenpost voor e-commerce.
Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.
contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nils de Witte
Nils de Witte
bron: www.emerce.nl
Jeff Bezos ontmaskert vijf e-commerce mythes
De baas van Amazon onthulde op een conferentie deze week vijf mythes die de e-commerce-hype hebben veroorzaakt en die nog steeds opgang doen. 1. Het internet is een 'goldrush' met een paar winnaars en een eindige voorraad. Niet waar aldus Bezos: "Innovatie kent geen laatste korrel goud." De overige mythes: 2. Wall Street weerspiegelt de business-praktijk; 3. e-commerce maakt een eind aan traditionele retail; 4. de vaardigheden in online en offline retailing zijn gelijk; 5. fulfillment is de grootste kostenpost voor e-commerce.
Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.
contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag