• 0

Online (pdf) facturen maken

Ik las vandaag:

 

“MoneyBird maakt het voor iedereen mogelijk om eenvoudig en snel online facturen te maken en te versturen. Daarnaast geeft MoneyBird inzicht in openstaande facturen en biedt de mogelijkheid om je contacten te beheren.

 

http://www.frankwatching.com/archive/2008/12/16/site-gespot-moneybirdnl/

http://www.moneybird.nl/

 

Ik denk een leuk idee maar ik vraag me af of er ook een export functie inzit

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

He dit heb ik toevallig laatst ook bekeken!

 

Mooi systeem wat zeker toekomst heeft. Ik mis de communicatie (de export functie inderdaad) met mijn boekhoudpakket.

Ik factureer al in PDF maar nog redelijk omslachtig. Maar heb al mijn producten en voorraad in m'n boekhoudpakket (snel start) wat ik wel erg fijn vind werken ...

Link naar reactie
  • 0

@Iwan, @Freek bedankt voor jullie positieve reacties over MoneyBird. We hebben inderdaad nog geen ondersteuning voor export naar boekhoudpakketten. Simpelweg omdat we nog geen vragen van klanten gehad hebben hierover. We bieden op dit moment alleen de mogelijkheid om naar Excel te exporteren. Ik kan me voorstellen dat we functionaliteit voor andere boekhoudpakketten gaan aanbieden. Stuur een mailtje naar info[at]moneybird.nl met je exacte wensen, dan gaan we kijken wat de mogelijkheden zijn.

Eenvoudig online facturen versturen doe je met moneybird.nl

Link naar reactie
  • 0

@Iwan, @Freek bedankt voor jullie positieve reacties over MoneyBird. We hebben inderdaad nog geen ondersteuning voor export naar boekhoudpakketten. Simpelweg omdat we nog geen vragen van klanten gehad hebben hierover. We bieden op dit moment alleen de mogelijkheid om naar Excel te exporteren. Ik kan me voorstellen dat we functionaliteit voor andere boekhoudpakketten gaan aanbieden. Stuur een mailtje naar info[at]moneybird.nl met je exacte wensen, dan gaan we kijken wat de mogelijkheden zijn.

 

Leuk dat je jullie product goed in de gaten houden. Ikzelf heb het niet nodig om de simpele reden dat ik niet factureer :-)

Ik denk als je een export maakt voor exact dat je een hele dikke plus erbij hebt; kort gezegd exporteer je dan bijvoorbeeld eerst de contact gegevens (nieuwe + bestaande waar een adres wijziging heeft plaatsgevonden) daarna de nieuwste facturen in een tweede export.

 

Zo heb ik dit in het verleden gedaan met een in-huis ontwikkeld erp systeem, suc6!

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 200 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.