zrski Geplaatst: 12 juni 2003 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 12 juni 2003 Een blik op de testimonials van hotmail.com helemaal in het begin der tijden (1996) http://web.archive.org/web/19970408045857/www.hotmail.com/comments.html Ik ben benieuwd of deze testimonial mensen de service nog steeds gebruiken. HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
Annedien Hoen Geplaatst: 28 juni 2003 Annedien Hoen 3,2k 287 Geplaatst: 28 juni 2003 Maf eigenlijk, tot op de dag van vandaag gebruik ik nog steeds m'n hotmail account (heb wel ook nog zo'n old school Yahoo! account en dat is superhandig, omdat ik gewoon mijn zakenmail erop kan binnenhalen als ik op pad ben!). En dat allemaal voor nop! Link naar reactie
R.I.P. - Benm Geplaatst: 28 juni 2003 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 28 juni 2003 Ik ben hotmail gebruiker van het eerste uur, had ook in '96 al een account en maakte daar toen stevig gebruik van. Eigenlijk is dat pas een jaar of 2 helemaal veranderd, het gezeur rond volle mailboxen, attachments, bergen spam etc. hebben het nogal verpest. Over een jaar of 2 schrijven we waarschijnlijk 'the rise and demise' of hotmail, maar door de miljoenendeal met microsoft zijn de founders waarschijnlijk wel voor hun leven binnen - dat is ze wat mij betreft gegund! Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
Celletje1974 Geplaatst: 1 juli 2003 Celletje1974 328 2 Geplaatst: 1 juli 2003 Hihi... ja zeker als ze er in geslaagd zijn zelf de rise te hebben en de fall uit te besteden aan een mega-kapitalist als Microsoft.... ;D Comfi puzzelt aan comfort in de afstemming tussen mensen, systemen en strategie. Comfi vervult hierbij een brugfunctie tussen management, automatisering, controlling en de uitvoerende organisatie. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen