• 0

Virtueel Kantoor

Hallo,

 

Ik hoorde onlangs dat de KvK strenger geworden is bij het registreren van een nieuw bedrijf op een Virtueel Kantoor adres. Wij zouden ons startende bedrijf graag op zo een adres laten registreren. Op het moment hoeven wij geen vast kantoor te hebben, daarom leek het ons slim om een Virtueel Kantoor te huren. Is het illegaal om een startende onderneming op zo een adres te registreren? Alvast bedankt voor Uw hulp!

 

Wijnands

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het adres waar je mee inschrijft hoeft niet je kantooradres te staan. Als je een eigen huis hebt o.i.d. kan je daar ook gewoon je bedrijf inschrijven. Je communiceert gewoon alleen met je virtuele adres.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

 

Bij Regus is het zo dat als je een Virtueel kantoor hebt met 40 uur kantoorruimte per maand dat je dit adres mag gebruiken als inschrijf adres bij de KvK.

 

Wanneer je alleen een Virtueel kantoor gebruik mag je dit adres niet opgeven als vestiging adres.

Je moet dan je thuisadres gebruiken als inschrijf adres.

 

Succes!

 

Voor hoger opgeleid commercieel personeel neem contact op via

www.profilerecruitment.nl

Link naar reactie
  • 0

Hello Marc,

 

Het klinkt natuurlijk "to good to be true" maar ik vroeg me tog af wat het verschil dan is waneer ik een bedrijf registreer in nederland bij een virtueel kantoor plus adres, of ik doe dit precies hetzelfde in Monaco, maar dan zou ik registreren bij de KvK van Monaco?

 

 

Link naar reactie
  • 0

Voor de fiscus maakt het niet zoveel uit waar je vind dat je bedrijf is gevestigd, maar waarvandaan je feitelijk werkt. Dus tenzij je steeds netjes naar Monaco op en neer vliegt, gaat die vlieger niet op.

Het meest gegeven antwoord op fiscale vragen: "Dat is afhankelijk van de feiten en omstandigheden".

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Ik begrijp het, bedankt! Ik keek op de site van Regus en hun zitten over de hele wereld. Is het dan niet slim dan om het bedrijf in te schrijven in een land waar weinig belasting betaald moet worden. Zoals Monaco, kan dit en is dit legaal?

 

Grote kans dat je dan een gevalletje Hiddink aan je broek krijgt. ;)

 

 

Hartman Fieldmarketing

Link naar reactie
  • 0

 

Bij Regus is het zo dat als je een Virtueel kantoor hebt met 40 uur kantoorruimte per maand dat je dit adres mag gebruiken als inschrijf adres bij de KvK.

 

Wanneer je alleen een Virtueel kantoor gebruik mag je dit adres niet opgeven als vestiging adres.

Je moet dan je thuisadres gebruiken als inschrijf adres.

 

Succes!

 

 

Amsterdam Sloterdijk is / was ? soepeler; daar kon je in ieder geval ook je kvk inschrijven met slechts een virtueel kantoor

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Wij hebben in het verleden jaren een stapel BV's op een virtueel Regus kantoor gehad in Nederland, om eerlijk te zijn nog nooit een hond gehad die er over kraaide, sterker nog onze jurist noch onze accountant/boekhouder die wist dat wij in een virtueel kantoor zaten heeft er nog nooit wat over gemeld !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 291 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.