• 0

Tekenset produceren in China !

Beste mensen

 

Ik ga binnenkort een grote website van mij lanceren, en wens dan aan promotie te doen. Hiervoor wil ik grootschalig gaan handelen en een product gaan weggeven.

 

De website zal voornamelijk voor kinderen zijn en daarom wil ik ze een TEKENSET aanbieden, eentje gelijk je hier kan vinden.

http://www.igopost.be/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/IgoPost-IgoPost_BE-Site/nl_BE/-/EUR/ViewProductDetail-Start;pgid=IqhEO4M4L6Q000Eb8X_F4dHI0000EYMsVPjq?ProductUUID=1uPAqAzF0RgAAAESJ.qmswPe

 

Alleen zijn die prijzen wat aan de hoge kant aangezien ik eraan denk om 10.000+ artikelen te laten maken met een opdruk van mijn eigen logo ! Op zowel de meetlat, de potloden, de slijper als het doosje.

 

Ik ga deze artikelen dan uitdelen op scholen om op deze manier promotie te maken van mijn website.

 

Daarom dacht ik aan het produceren in CHINA, heeft er iemand enig idee hoe je aan zoiets begint en waar ik eventueel informatie hierover kan vinden, aangezien daar de producten wel een pak goedkoper gemaakt kunnen worden en voor mijn doel toch wel veel interessanter lijkt !

 

Graag had ik jullie reacties vernomen

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Heb je al bij de bedrijven die dergelijke sets aanbieden in Nederland en België geïnformeerd naar de prijs als je een grotere hoeveelheid afneemt?

 

Lijkt mij namelijk dat er bij produceren in China nog aardig wat kosten bijkomen (transport, invoer etc),

 

Edit: zie net dat er topics gewijd zijn aan de import vanuit China en de kosten hiervan. Misschien heb je daar iets aan!

Hartman Fieldmarketing

Link naar reactie
  • 0
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 95 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.