• 0

Zakenreisjes belasting-aftrekbaar??

Ik ben net pas begonnen met mijn bedrijfje, en heb op dit moment nog geen inkomsten...

Wél heb ik al 3x naar het buitenland gemoeten vanwege promo en dergelijke.

 

Zijn deze kosten aftrekbaar van de belasting, en voor hoeveel % krijg ik dan eventueel terug?

 

- Ook zou ik graag willen weten hoe het zit met producten die ik zakelijk heb moeten aanschaffen...

(laptop en dergelijke)

"One Aim"

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

He Budo........ik ben heel sociaal hoor! ;) Kwam misschien niet zo aardig over maar wou er alleen maar mee aangeven dat je zulke dingen binnen luttele seconden gegoogled hebt! Nou ja nu heeft Christel dat voor je gedaan en wie voor je werkt is je.....juist ja! Ook dat is waarschijnlijk ondernemen.....en nu als de sodemieter alles aftrekken wat je nog niet had gedaan!!! ;)

www.kikibags.nl

Link naar reactie
  • 0

Hoi Budopower

 

We gaan er hier wel vanuit dat je een beetje zelf zoekt en leest. Het gaat nl. te ver om van HL een belastingcursus te maken. Op het forum zelf staat al erg veel over belastingen en daarnaast is google je vriend en kun je op de site van de fiscus veel vinden.

 

Kijk inderdaad uit met verkapt sarcasme. Dat keert zich alleen maar tegen je.

 

Daar wil ik aan toevoegen dat je wel een erg generieke vraag stelt in N.B. het verkeerde forum. Is toch duidelijk een fiscale vraag!

 

Antwoord op vragen over hoe en wat er belast en aftrekbaar is, kun je in het algemeen prima vinden op www.belastingdienst.nl. Download daar het handboek ondernemen en er gaat een wereld voor je open:

 

http://www.belastingdienst.nl/download/1042.html

 

Groet en slotje op topic

Joost

 

 

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 192 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.