• 0

In contact komen met Inkoop Bol.com

Hoi beste leden,

 

Mijn vraag is eigenlijk heel simpel maar het antwoord erop heb ik nog niet kunnen vinden :D

 

Ik heb een interessant product en wil het graag voorstellen aan bol.com. Alleen weet ik niet hoe ik met ze in contact kan komen en ook nog kans maak om er een succesje aan over te houden.

 

Hoop dat jullie mij van tips kunnen voorzien.

 

groetjes

 

 

niet geschoten is altijd mis

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 2

Je bedenkt welke productafdeling je wilt spreken, zoekt bij "contact" naar het 10-cijferige nummer en pakt ergens tussen 09.00 en 17.00 uur het wonderapparaat. Vroeger zat er een draaischijf op en tegenwoordig zijn er met een mooi vlak "touchscreen".

 

Dan hoor je snel genoeg of jouw product inderdaad interessant is.

 

Veel succes ermee.

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
  • 0

dank jullie wel voor de reacties.

 

Mijn ervaringen hiermee bij andere bedrijven is nog nooit positief geweest. Maar blijkbaar is het dus toch de enige methode :)

 

Ik zal het blijven proberen

 

groetjes

 

Wat had je dan voor reacties verwacht?

 

Ik plaats speciaal twee nummers voor je, zodat je het andere nummer kunt bellen als je niet voorbij de telefoniste komt.

 

Gewoon bellen, vragen naar de afdeling inkoop en daar je verhaal doen. Als je niet voorbij de telefoniste komt, bel je het andere nummer en zeg je dat je per ongeluk het verkeerde doorkiesnummer gedraaid hebt o.i.d.

Zetten ze je dan door naar de telefoniste dan kun je zeggen dat de heer/mevrouw ...... je doorverwezen heeft naar de heer/mevrouw ....... van de afdeling inkoop.

 

Succes!

Hartman Fieldmarketing

Link naar reactie
  • 1

@handel007,

 

Is Inkoop degene die je wil hebben, mijn ervaring met hem is dat hij slecht bereikbaar is maar probeer zijn secretaresse , leg het haar voor en misschien dat zij een ander kan voorstellen die beter je product kan kwalificeren.

 

Ik weet niet wat je wil aanbieden maar vraag mij af of Bol de enige is of misschien heeft een andere club ook interesse, wil je wat meer kwijt over je product zodat je meer advies kan krijgen in doelgroepen?

 

Met groet,

Rick

NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 298 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.